معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

اقامت انگلیس

برای اخذ اقامت کشور انگلیس روش های مختلفی وجود دارد. در این مقاله بعضی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت کشور انگلیس را مورد بررسی قرار می دهیم. برای اخذ اقامت انگلیس نیاز به مدرک آیلتس است. یکی از سخت ترین بخش های آیلتس، رایتینگ آن است. برای یادگیری رایتینگ آیلتس، از آموزش رایتینگ ایلتس آناآیلتس استفاده کنید.

اقامت انگلیس از طریق خرید ملک

کشور انگلیس از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بوده و به همین دلیل در سال های اخیر افراد سرمایه دار از طریق خرید ملک در این کشور، اقامت این کشور را اخذ می کنند. متقاضیان نمی توانند فقط از طریق خرید ملک در این کشور، اقامت دائمی این کشور را اخذ کنند ولی با این وجود افراد زیادی از این طریق اقامت این کشور را می گیرند. افرادی که قصد خرید ملک در انگلیس را دارند باید قبل از خرید ملک در این کشور، شرایط بازار ملک را مورد بررسی قرار دهند.

 بسیاری از افراد برای خرید ملک در انگلیس و اخذ پاسپورت وکیلی استخدام می کنند تا بتوانند به کمک او ملک مورد نظر را خریداری کنند. وکیل در انجام کارهای مربوط به خرید خانه از جمله واگذاری ملک و تهیه پیشنویس قرار داد، افراد را راهنمایی می کند. بعد از گذراندن این مراحل، وکلای دو طرف قرارداد با یکدیگر وارد مذاکره شده و تمام کارهای لازم در این مورد را انجام می دهند. بعد از اتمام این مراحل، در صورت رضایت دو طرف، قرارداد نهایی خرید ملک بین دو طرف امضا می شود. خریدار باید در ابتدا ده درصد از مبلغ ملک را به خریدار پرداخت کند و در صورتی که قرارداد از طرف او کنسل شود، این مبلغ به او بر نمی گردد. بعد از این که خریدار مبلغ ده درصد را به فروشنده پرداخت کرد، قراردادی بین آنها امضا می شود و دو طرف در مورد تاریخ نهایی این قرارداد با یکدیگر به تفاهم می رسند. برای رندگی در انگلیس یادگیری زبان انگلیسی امری ضروری است. برای یادگیری زبان به سایت زیر سر بزنید.

https://tehranzaban.com/

به طور کلی هزینه خرید ملک در شهرهای مختلف انگلیس با یکدیگر متفاوت است. هزینه خرید ملک در شهر لندن در مقایسه با سایر شهرهای انگلیس بیشتر است. هزینه خرید ملک در کشور انگلیس به دو بخش هزینه های جاری و هزینه های آتی تقسیم می شود. هزینه های آتی هزینه هایی مانند هزینه تمبر مالیاتی یا تمبر عوارض می باشند که مبلغ آن در حدود 125 هزار پوند است. در صورتی که خانه خریداری شده در رهن باشد، باید مبلغی به عنوان وثیقه در حدود 5 تا 40 درصد از قیمت ملک پرداخت شود. بقیه هزینه های آتی شامل هزینه های وکیل، هزینه انتقال ملک به خریدار جدید، هزینه های ثبت زمین پرداختی به دولت انگلیس هستند. هزینه های جاری برای خرید ملک در انگلیس هزینه پرداخت رهن، هزینه مربوط به بیمه خانه و لوازم خانه، هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات خانه، هزینه مربوط به قبض های شرکت های خدماتی می باشند. اگر ملک خریداری شده توسط متقاضی اجاره ایی باشد، باید سالیانه هزینه ایی بین 50 تا 100 پوند پرداخت شود.

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های مهاجرت به کشور انگلیس، اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری است. از آن جایی که کشور انگلیس نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهان داشته و دارای ثبات اقتصادی می باشد، سرمایه گذاران به این کشور مهاجرت می کنند. کشور انگلیس با توجه به شرایط مناسبی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است، کشور بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری اقامت این کشور را اخذ کنند، باید مبلغی در حدود 200 هزار پوند در یکی از بانک های این کشور سرمایه گذاری کرده و علاوه بر این یک طرح تجاری برای کاری که قصد سرمایه گذاری روی آن را دارند، ارائه دهند.

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در کشورانگلیس را دارند، باید بیش تر 18 سال سن داشته باشند و در حقیقت به سن قانونی رسیده باشند. این افراد باید درخواست خود را برای ویزای سرمایه گذاری به سفارت کشور انگلیس ارائه دهند. ویزایی که برای متقاضیان صادر می شود در حدود سه سال و نیم اعتبار دارد و متقاضیان می توانند بعد از پایان این دوره، بار دیگر ویزای خود را تمدید کنند.

طبق قوانین کشور انگلیس در مورد سرمایه گذاری، متقاضیان باید سرمایه ایی در حدود 2 ملیون پوند پول در حساب بانکی خود داشته باشند. افراد با داشتن این مبلغ در حساب های بانکی خود، 30 امتیاز کسب می کنند. این سرمایه که متعلق به افراد متقاضی است باید در بانک یا یکی از موسسات مالی معتبر باشد.

اقامت انگلیس از طریق ویزای استارت آپ

اخذ اقامت انگلیس از طریق ویزای استارت آپ یکی از روش های اخذ اقامت این کشور است و افراد کارآفرین می توانند با استفاده از این روش به این کشور مهاجرت کنند. ویزای استارت آپ انگلیس، یکی از جدید ترین راهکارهای این کشور برای جذب افراد نخبه و متخصص بوده و به همه کارآفرینانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارند کمک می کند، تا بتوانند کار خود را شروع کنند.

در حقیقت می توان گفت ویرای استارت آپ انگلستان برای جذب افراد سرمایه گذار و کار آفرین ایجاد شده است و برای قابل اجرا بودن ابتدا باید از طرف یک نهاد مجاز در انگلیس تایید شده باشد. متقاضیانی که می خواهند ویزای استارت آپ در یافت کنند، در اولین مرحله باید ایده کسب و کار خود را به دقت بررسی کنند. ایده ارائه شده باید جدید و خلاقانه بوده و علاوه بر این اشتغال زایی ایجاد کند.

ویزای استارت آپ انگلیس یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای دریافت اقامت این کشور است ولی فقط به مدت دو سال قابل تمدید است. افراد برای درخواست ویزای استارت آپ باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و علاوه بر این باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک آیلتس نیز داشته باشند. علاوه بر این این افراد باید دست کم در حساب بانکی خود مبلغی در حدود 945 پوند داشته باشند تا بتوانند تمکن مالی خود را به دولت انگلیس ثابت کنند. از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ این است که متقاضیان نباید تبعه کشورهای اروپایی یا حوزه اقتصادی اروپا باشند. یکی از مهمترین مزیت های دریافت ویزای استارت آپ این است که متقاضیان برای راه اندازی کسب و کار خود، ملزم به وارد کردن سرمایه ایی به این کشور نیستند.

  • ۰۰/۰۳/۰۳
  • محمد سلحشوری

اقامت انگلیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی