معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در هر خانه یکی از لوازم برقی پرکاربرد دستگاه جاروبرقی می باشد که به صورت مداوم مورد استفاده افراد خانه قرار می گیرد و تمیز نمودن منزل بدون وجود آن بسیار دشوار می باشد. یکی از رایجترین مشکلاتی که برای جاروبرقی ممکن است پیش آید این می باشد هنگامی که در حال استفاده کردن از جاروبرقی می باشید ناگهانی خاموش گردد و بار دیگر دستگاه روشن نشود. خاموش شدن جاروبرقی معمولاً بنا به دو دلیل اصلی در حین کار موجب خاموش شدن آن می شود. اول این که ممکن می باشد در اثر استفاده نمودن در طولانی مدت از جاروبرقی موتور آن داغ گردد و همین امر سبب خاموش شدن جاروبرقی شود. نمایندگی تعمیرات تخصصی تک لند سرویس به دلیل ارج نهادن به آسایش خیال مشتریان و نظرات آن‌ها اقدام با ارائه انواع خدمات تعمیر و سرویس دهی برای انواع مارک ها با بالاترین کیفیت را نموده است.

تک لند معتبرترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو

ارائه خدمات معتبرترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در خانه و محل کار به شرح زیر می باشد:

زمانی که مشتری چه به صورت غیر حضوری و چه به صورت حضوری سفارشات خود را ثبت نمایید، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو کادر خود را در همان روز به محل مورد نظر اعزام می نماید. در اولین مرحله تعمیرکاران مجرب جاروبرقی معیوب را به خوبی بررسی نموده و عیب یابی می نمایند و سپس اقدامات لازم تعمیر را انجام می نمایند. به این ترتیب ارائه خدمات تعمیرات تک لند در خانه و محل کار به کاربران ارائه می شود. این امر سبب گردیده است تا هم هزینه های تعمیر کاهش یابد و هم مشتریان از نحوه‌ی تعمیرات لوازم خانگی خود کاملا مطمئن گردند.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در تک لند ضمانت یکساله‌ی خدمات است. بنابراین اگر تعمیرات انجام گرفته دستگاه تا 1 سال در همان قسمت مورد نظر دوباره مشکل پیدا نماید شما عزیزان می‌توانید به نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس مراجعه نموده و از کارت گارانتی خود نهایت استفاده را ببرید. تمامی خدمات در مراجعه شما به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

چرا جاروبرقی پس از خاموش شدن یکباره روشن نمی‌شود؟

در داخل دستگاه جاروبرقی برای جلوگیری نمودن از سوختن موتور و ذوب شدن اجزا یک محافظ حرارتی وجود دارد که در صورت داغ شدن بیش از حد برای اجتناب از آسیب زدن به اجزا جریان ورودی به موتور را قطع خواهد نمود و تا خنک کردن آن اجازه روشن کردن جاروبرقی را نخواهد داد.

دلیل داغ شدن جاروبرقی حین کار چیست؟

هنگام داغ شدن جاروبرقی می توان راهکارهای مختلفی برای تعمیرات جاروبرقی بکو انجام داد:

1- فعال شدن ترموستات و گرم کردن بیش از حد موتور جاروبرقی

ترموستات در حقیقت یک محافظ حرارتی بسیار مناسب برای جاروبرقی است که سبب می گردد زمانی که موتور جارو در اثر کارکرد زیاد داغ گردد، جهت جلوگیری نمودن از ذوب شدن اجزای درونی جاروبرقی و جهت جلوگیری نمودن از سوختن موتور جارو، جریان ورودی به موتور دستگاه را قطع نماید.

2- خراب شدن برد جاروبرقی

برد یک قطعه ی بسیار مهم در جاروبرقی است. برد، همه ی کار ها در جاروبرقی از جمله خاموش و روشن نمودن دستگاه، زیاد و کم شدن مکش و غیره را مدیریت می نماید. اگر برد جاروبرقی خراب شود، یعنی بسیاری از قطعات در آن به خوبی کار نخواهند نمود و کارکرد آن ها با مشکل مواجه می گردد.

3- خراب شدن دکمه سوئیچ جاروبرقی

از دیگر دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه پس از چند ثانیه عملکرد، می تواند مربوط به خراب شدن دکمه سوئیچ یا دکمه ی خاموش و روشن دستگاه باشد.

4- گرم کردن موتور در اثر گرفتگی کیسه و فیلترها

یکی دیگر از دلایل مهم گرم کردن بیش از حد موتور دستگاه و خاموش شدن جاروبرقی در اثر گرمای بیش ازحد، مسدود بودن کیسه و فیلتر ها است. همچنین در صورت مسدود شدن کیسه ، فیلتر و لوله ها، صدای مکش نیز غیر عادی می باشد

5- گرم شدن بیش ازحد موتور در اثر انسداد لوله ی جاروبرقی

گرم شدن بیش از حد موتور دستگاه موجب خاموش گردیدن دستگاه در حین کار می گردد. یک سری عوامل می باشند که سبب می شوند موتور جارو به شدت داغ گردد. یکی از علل گرم کردن موتور دستگاه انسداد لوله های جاروبرقی است. بیشتر اوقات هنگام استفاده کردن از جاروبرقی، ممکن می باشد که جسم حجیم و بزرگی وارد لوله گردد و لوله های جارو دچار گرفتگی گردند. اگر لوله به مدت 3 دقیقه کاملا مسدود گردد، سبب می گردد که به بیش از حد گرمای تعیین شده برسد و در نتیجه دستگاه یکباره خاموش گردد.

 

 

6- قطع شدن سیم پیچی جاروبرقی

همچنین مواردی را از جمله کیسه، لوله، فیلتر ها دستگاه را اگر بررسی نمودید و متوجه شدید که این موارد هیچگونه ایرادی ندارند، پس یعنی جاروبرقی شما از لحاظ مکانیکی هیچگونه ایراد و مشکلی ندارد و باید ایرادات الکترونیکی را بررسی نمایید. همچنین اگر خاموش شدن جاروبرقی در اثر خراب شدن کلید سوئیچ و یا گرم کردن موتور نیز اتفاق نیوفتاده است، پس یعنی از لحاظ الکتریکی جاروبرقی شما دچار ایراد شده است.

 

7- خراب شدن موتور جاروبرقی

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی که مربوط به مشکلات الکتریکی است، خراب شدن موتور می‌باشد. بررسی کردن موتور نیازمند تجربه و تخصص بالا می باشد، بنابراین بررسی کردن موتور را فقط باید افراد باتجربه و متخصص انجام نمایند.

 

8- بررسی گرم کردن بیش از حد موتور و خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

موتور دستگاه قطعه‌ای فوق العاده قدرتمند می باشد که نیاز به خنک شدن و استراحت در حین کار خواهد داشت. لوله دستگاه ممکن می باشد دچار انسداد شده باشد که به سختی عملکرد مکش صورت می بپزیرد این مسئله فشار بسیار زیادی به موتور دستگاه خواهد آورد که دلیل خاموش شدن دستگاه و سبب گرمای بیش از حد آن حین فعالیت می‌گردد.

 

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی بکو توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی تک لند سرویس

تعمیرات و عیب یابی توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو به صورت زیر است:

معتبرترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تک لند برای این که تعمیرات هر کدام از لوازم خانگی به صورت تخصصی انجام گیرد از تعمیرکاران مجرب و متخصصی بهره گرفته است. در این مرکز تعمیر هر کدام از تکنسین های حضور یافته در تعمیرات یکی از لوازم خانگی مهارت فوق العاده‌ای دارند. برای نمونه تعمیر دستگاه جاروبرقی بکو توسط تعمیرکاران جاروبرقی بکو صورت می گیرد.

به این صورت کار تعمیرات توسط این افراد با سرعت بسیار بالایی انجام می پذیرد. این تعمیرکاران متخصص تعمیر کردن قطعه‌ی معیوب را به جای تعویض قطعه در اولویت کار خود قرار می دهند. زیرا اگر قطعه‌ی خراب شده تعمیر گردد هم روال فعالیت جاروبرقی همانند روال قبلی خواهد بود و هم هزینه های تعمیرات بسیار کاهش پیدا می کند. در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو تنها در مواردی که به هیچ عنوان قطعه‌ی خراب قابل تعمیر نباشد به تعویض قطعه اقدام می‌گردد. استفاده کردن از قطعه‌های اورجینال در این موارد نیز مانع از افت راندمان کار جاروبرقی می گردد.

 

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تک لند سرویس جهت (نصب، تعمیرات و سرویس دهی)

نمایندگی تعمیرات تخصصی تک لند سرویس به دلیل ارج نهادن به آسایش خیال مشتریان و نظرات آن‌ها اقدام با ارائه انواع خدمات تعمیر و سرویس دهی برای انواع مارک ها با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه تک لند با برخورداری از مهندسین و تکنسین‌های متخصص، ماهر و با بسیارتجربه در زمینه تعمیرات و سرویس دهی جاروبرقی، یک مرکز منحصر به فرد و تخصصی در تهران می باشد و به طور 24ساعته و بی وقفه مشغول ارائه خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می باشد.

آشنایی و بروز بودن نیروهای مجرب و متخصص این مرکز حرفه‌ای به فناوری‌های نوین و جدید جهان و همچنین در زمینه سرویس دهی و تعمیرات انواع مختلف جاروبرقی بکو توانایی فوق العاده منحصر به فرد این نیروها، باعث گردیده است که سرویس دهی و ارائه خدمات به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل مورد نظر انجام می گیرد تا هزینه تعمیرات جاروبرقی در تهران برای متقاضیان گرامی تا 20% کاهش یابد.

10 علت انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تهران جهت سرویس دهی و تعمیرات:

1 دارای تکنسین های مجرب و کارآمد حداقل هشت سال و مختص تعمیرات جاروبرقی بکو در تهران

2 تکنسین های آشنا به زبان و دوره دیده

3 تلاش در تعمیر کردن قطعات و اجتناب نمودن از تعویض آن

4 استفاده از قطعات اورجینال و فابریک

 5 سرویس دهی به صورت 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل

6 گارانتی و ضمانت نامه قطعات از 6 تا 36 ماه

7 تعمیرات با نرخ مصوب نهادهای نظارتی و اتحادیه

8- تعمیردر محل مورد نظر (به صورتی که دستگاه از منزل و محل هرگزخارج نمی شود).

9 حداقل زمان برای حاضر شدن در خانه و شرکت شما منطبق بر وقت رزو شده شما

10- ایاب و ذهاب به صورت رایگان در صورت انجام دادن کار

(در تمامی مراکز تعمیرات این مبلغ به مقدار ۲۰0۰۰۰ ریال است).

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

جهان امروز جهان ارتباطات است و در این دهکده جهانی انسان ها در تلاش هستند تا بتوانند با انسان هایی در جوامع دیگر که زبان متفاوتی دارند ارتباط برقرار کنند. تقاضا برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر هر روز در حال افزایش است. کشورهایی که یکی از زبان های بین المللی انگلیسی، فرانسوی، المانی، عربی، سوئدی و .... زبان رایج در ان ها است و فرد مهاجر برای انکه بتواند زندگی همراه با آسایشی در هر یک از این کشورها داشته باشد و به انزوای اجتماعی دچار نشود باید بر زبان رایج ان کشور تسلط کافی داشته باشد. همچنین در عرصه ی رقابتی تجارت جهانی امروز که تعداد متقاضیان مهاجرت شغلی و سرمایه گذاری بسیار زیاد است آن کسی که به هر یک از زبان های خارجی تسلط داشته باشد می تواند گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. در این میان تنها تلاش برای یادگیری یک زبان دوم کافی نیست بلکه باید در انتخاب دوره و شیوه ی یادگیری آن نیز دقت کنیم. در ایران مراکز بسیاری با کیفیت خوب برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارند اما سطح آموزش سایر زبان های رایج خارجی چگونه است؟ به طور خلاصه به بررسی مختصر برخی از این زبان ها می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت بروید.

https://tehranzaban.com/

یادگیری زبان سوئدی

زبان سوئدی عضوی از خانواده ی زبان های هند و اروپایی است که زبان رایج کشور سوئد و بخش هایی از کشور فنلاند نیز می باشد. زبان سوئدی رایج در کشور سوئد دارای ریشه ی مشترک با زبان های کشورهای اسکاندیناوی بوده و تشابه قابل توجهی با بسیاری دیگر از زبان های خانواده ی هند و اروپایی دارد. این زبان با زبان های دانمارکی و نوعی از فنلاندی بسیار متفاوت بوده و بیشترین  شباهت را با زبان نروژی دارد. الفبای زبان سوئدی شامل 29 حرف بوده که از 26 حرف زبان انگلیسی و سه حرف متفاوت دیگر تشکیل می گردد.

آزمون های بین المللی زبان سوئدی

در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی و یا کسب اقامت شغلی در کشور سوئو را دارید در اکثر موارد لازم است که مدرک یکی از آزمون های بین المللی زبان سوئدی را داشته باشید. آزمون SFI و Tisus از جمله معتبرترین آزمون های بین المللی این زبان می باشند.

دوره امادگی آزمون SFI زبان سوئدی

آزمون  Swedish For Immigrants که به اختصار SRI نامیده می شود از جمله برنامه های تعیین شده برای مهاجران در سوئد می باشد. در صورتی که به کشور سوئد مهاجرت کنید برای برخورداری از برخی امتیازات باید مدرک این آزمون را ارائه دهید. آزمون SFI  دارای سطوح مختلفی است و مانند بسیاری دیگر از آزمون های مشابه اروپایی بر اساس CEFR تقسیم بندی می شود.

دوره امادگی آزمون Tisus

آزمون Tisus  یا همان Test in Swedish for university studies مجوز لازم برای تحصیل در رشته های سوئدی زبان می باشد. این آزمون از سه بخش نوشتاری، مکالمه ودرک مطلب تشکیل شده و فرد متقاضی برای شرکت در این آزمون باید از طریق سفارت سوئد اقدام نماید.

 

یادگیری زبان چینی

زبان چینی از جمله زبان های نادر است که تدریس ان در ایران نیز به ندرت و در مراکز محدودی صورت می گیرد. زبان های چینی عضوی از خانواده ی زبان های سینی_تبتی بوده و زبان مادری بیش از یک پنج جمعیت کره ی زمین می باشد. زبان چینی یک زبان منفرد نیست و دارای انواع مختلفی می باشد که نوع اصلی و رایج ان در کشور چین، زبان چینی ماندارین یا پوتونگ نامیده می شود. زبان چینی در کشورچین در بخش نوشتاری با نام جونگ من (中文، Zhōngwén) و در گفتار با نام خن یو (汉语/漢語، Hànyǔ) و خویو (华语/華語، Huáyǔ) شناخته می شود.

اگرچه زبان چینی، زبان مادری جمعیت قابل توجهی از جهان را به خود اختصاص داده و یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد می باشد با این آموزش آن در سطح جهانی به اندازه سایر زبان های بین المللی ماند انکلیسی، فرانسوی و یا آلمانی متداول نیست. زبان چیی زبان دشواری است که فاقد صرف فعل می باشد. در این زبان هر فعل تنها یک شکل دارد و ساختار قرار گیری اجزای اصلی در آن، فاعل، فعل و مفعول می باشد. نکته جالب توجه این است که در متون چینی کلمات از چپ به راست نوشته می شوند در حالی که کلمات در اشعار چینی باید از بالا به پایین نوشته شوند. با توجه به اینکه زبان چینی رسمی دانشگاهی با زبان چینی عاملیانه بسیار متفاوت است خیلی مهم است که از ابتدا نوع یادگیری خود را بر اساس هدفتان مشخص کنید.

 

آزمون بین المللی HSK در زبان چینی

آزمون HSK تنها ازمون رسمی و استاندارد چینی است که برای افراد غیر چینی زبان در سطح بین المللی وجود دارد. این آزمون توسط سازمان HANBAN که زیر نظر یک سازمان غیردولی و در ارتباط با وزارت آموزش کشور چین برگزار می گردد. آزمون HSK به زبان چینی ساده شده طراحی شده و مدرک آن مشابه آزمون تافل در زبان انگلیسی می باشد. این آزمون از دو بخش شفاهی و نوشتاری تشکیل شده است. کسب نمره ی بسیار بالا در این آزمون از جمله امتیازات مورد توجه برای کسب بورسیه تحصیلی در دانشگاه های کشور چین می باشد.

 

یادگیری زبان عربی

با وجود اینکه زبان عربی از جمله دروس اجباری در مدارس ایرانی می باشد اما کمتر اموزشگاهی را می توان در ایران یافت که زبان عربی را به صورت حرفه ای و با هدف مکالمه روان آموزش دهد. در یک دهه اخیر با توجه به اینکه فرصت های شغلی در کشورهای عرب زبان همجوار با ایران افزایش یافته و متقاضیان بسیاری در ایران به دنبال کسب این فرصت های شغلی هستند، یادگیری زبان دشوار و پر قواعد عربی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

زبان عربی از جمله پرگویش ترین زبان ها در سطج جهانی است. این زبان که زبان رسمی بیش از 25 کشور می باشد  از خانواده ی زبان های آفریقایی _ آسیایی است. این زبان همچنین با زبان های آرامی و عبری در یک خانواده قرار دارد. زبان عربی مدرن استاندارد زبان رسمی نوشتاری در تمام کشورهای عرب زبان است و یکی از زبان های پذیرفته شده در سازمان ملل متحد می باشد.

کلاس تدریس خصوصی عربی تهران زبان

آزمون های بین المللی در زبان عربی

شاید بسیاری از ما ندانیم که زبان عربی نیز دارای یک آزمون بین المللی با اعتباری جهانی می باشد. این آزمون که آزمون بسندگی زبان عربی یا همان اشتمال (الاختبار الشامل لتقویم المهارات اللغویة) نام دارد در ایران و توسط دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نیز برگزار می گردد. این ازمون از شش بخش واژگان،دستور زبان، شنیدن و فهم شنیداری،خواندن و فهم متن،نگارش و ترجمه تشکیل شده و دارای 100 سوال چهار گزینه ای می باشد. نمره قبولی در ازمون اشتمال 300 نمره از 500 نمره ی کل می باشد.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

طبیعتا تمام لوازم خانگی بالاخره روزی دچار خرابی می‌شوند و شما باید در اسرع وقت فکری برای تعمیرات و تعویض قطعات معیوب آن کنید. چراکه لوازم خانگی عمر مفید داشته و دچار استهلاک می‌شوند و به هیچ وجه نمی‌توان از احتمال خرابی آن جلوگیری کرد. از طرفی دیگر، تعمیرات لوازم خانگی باید فقط توسط افرادی متخصص و قابل اعتماد انجام شود تا بتوان از کیفیت خدمات آن‌ها در قبال مبلغ پرداختی اطمینان داشت. اگر به دنبال یافتن یک تعمیرکار حرفه‌ای و مجرب برای تعمیرات لوازم خانگی معیوب خود هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

از آنجایی که تعمیرات ماکروفر در ایران ضعیف است و مردم نمی‌توانند تعمیرکارانی معتمد و کاربلد برای انجام این خدمات پیدا کنند، تیم تک لند تعمیرات انواع ماکروفر با بالاترین سطح کیفی انجام می‌دهد. اگر از قبل با تک لند آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این شرکت در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های تعمیرکار لوازم خانگی در کشور است و به نوعی خدمات خود را به مشتریان تضمین می‌کند. حتی اگر تا ۱۸۰ روز پس از تعمیرات ماکروفر توسط تک لند هرگونه مشکلی برای وسیله پیش بیاید، تیم تک لند مسئولیت کامل آن را بر عهده خواهد گرفت‌. برای کسب اطلاعات بیشتر از این تیم و خدمات تعمیرات ماکروفر، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خرابی‌های ماکروفر تحت پوشش تیم تک لند

طبیعتا ممکن است برخی خرابی‌ها در ماکروفر رخ دهد که امکان تعمیرات و تعویض قطعه وجود نداشته باشد. در این موارد نمی‌توانید هیچ تعمیرکاری پیدا کنید که تعمیرات و رفع عیوب این ماکروفر را بر عهده بگیرد. تیم‌تک لند نیز برخی از خرابی‌های تعیین شده را تحت پوشش قرار داده و فقط در این حوزه‌ها تعمیرات انجام می‌دهد. در ادامه، تمامی خرابی‌های تحت پوشش تیم حرفه‌ای تک لند را مطالعه خواهید کرد:

گرم نشدن غذا در ماکروفر
از آنجایی که ماکروفر وظیفه گرم کردن و آماده سازی غذا را بر عهده دارد، طبیعتا از دست دادن توانایی گرم کردن غذا بزرگ‌ترین مشکلی است که می‌تواند داشته باشد. اما هیچ جای نگرانی نیست! چراکه تیم تک لند در حال حاضر ماکروفرهایی با مشکل گرم نکردن غذا را تعمیر می‌کند. اگر ماکروفر شما به هر دلیلی نتوانست غذاها را گرم کند، می‌توانید تعمیرات و تعویض قطعات آن را به تیم تک لند بسپارید و از رفع شدن تمام مشکلات آن اطمینان حاصل کنید.

جرقه زدن ماکروفر
شاید در مواقعی مشاهده کرده باشید که ماکروفر در حال کار کردن جرقه بزند. این جرقه‌ها می‌توانند تا حدود زیادی برای شما خطرناک باشند و بعضا حتی سلامت جسمی شما را هم تهدید کنند. این اتفاق عموما به دلیل برخی اتصالات نادرست در داخل ماکروفر رخ می‌دهد و به هیچ وجه نباید از آن چشم‌پوشی کرد. با توجه به اینکه تعمیرات مشکل جرقه زدن ماکروفر باید توسط افرادی متخصص و مجرب در این حوزه انجام بگیرد، شما می‌توانید با خیال راحت تعمیرات دستگاه خود را به تیم حرفه‌ای تک لند بسپارید. تیم تک لند به صورت کامل مشکل جرقه زدن در ماکروفر شما را رفع خواهد کرد و می‌توانید کاملا از کیفیت خدمات آن‌ها اطمینان داشته باشید.

نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر
نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر می‌تواند به شدت آزار دهنده باشد؛ چراکه غذا به خوبی گرم نمی‌شود و حتی ممکن است که قسمتی از آن بسوزد. با وجود اینکه نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر چندان مشکل رایجی نیست و شاید معدود تعمیرکاری وجود داشته باشد که حتی سررشته‌ای از این مشکل داشته است‌، اعضای تیم تک لند به قدری باتجربه و ماهر هستند که می‌توانند حتی چنین مشکل کم سابقه‌ای را نیر رفع کنند. به عبارتی دیگر، شما می‌توانید برای تعمیر هر مشکل دور از ذهن و نامتعارفی به تیم تک لند اعتماد کامل داشته باشید.

کار نکردن گریل ماکروفر
و در نهایت به آخرین مورد از خرابی‌های تحت پوشش تیم تک لند می‌رسیم. خرابی و کار نکردن گریل ماکروفر از دیگر مواردی است که می‌توانید برای تعمیرات و تعویض آن به تیم تک لند اطمینان کامل داشته باشید. عمومی‌ترین روش‌ها برای تعمیر و راه‌اندازی دوباره گریل ماکروفرها، تعویض المنت و تعمیر برد الکترونیکی هستند. پس اگر المنت و برد الکترونیکی ماکروفر شما معیوب باشند و موجب کار نکردن گریل آن شوند، به راحتی می‌توان تعمیرات و تعویض قطعات آن را به تیم تک لند سپرد.

تعمیرات مارکروفر برند کنوود (KenWood)

اگر از بازار لوازم خانگی در ایران خبر داشته باشید، می‌دانید که محصولات برند کنوود اخیرا توانسته‌اند سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهند. به طوری که امروزه می‌توان ماکروفرهای برند کنوود را در فروشگاه‌های سرتاسر ایران مشاهده کرد. چنین موفقیتی در فروش لوازم خانگی و ‌ماکروفر توسط این برند، به دلیل قطعات بسیار‌ باکیفیتی است که عموما در محصولات خود استفاده می‌کند. شرکت تک لند با استفاده از مهارت و تجربه بالایی که کارکنان و اعضای تیم اجرایی‌اش دارند، تمام مدل‌های ماکروفر برند کنوود را تعمیر کرده و خدمات کاملی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

جهت مشاوره رایگان و اعزام کارشناس تک لند برای تعمیر ماکروفر بکو از لینک زیر استفاده فرمایید

https://techlandservice.com/kenwood-microwave-repair

تعمیرات ماکروفر برند بکو (Beko)

از آنجایی که کشور ایران و ترکیه روابط تجاری خوبی با یکدیگر دارند، طبیعی است که ماکروفرهای برند بکو را در اکثر خانه‌ها مشاهده کنیم. نحوه تعمیرات این ماکروفرها برای افراد بسیار اهمیت دارد و می‌خواهند که ماکروفر خود را فقط به تعمیرکارانی حرفه‌ای و مجرب بسپارند. این افراد همواره می‌‎توانند ماکروفرهای معیوب و خراب خودشان را به تیم تک لند تحویل داده و از کیفیت تعمیرات آن مطمئن باشند. چراکه تیم تک لند تعمیر ماکروفر بکو را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و می‌توان از مهارت و تجربه آن‌ها در این حوزه اطمینان حاصل کرد.

تضمین ۱۸۰ روزه تعمیر ماکروفر

جالب است بدانید که شرکت تک لند به قدری از کیفیت خدمات خود اطمینان دارد که یک تضمین ۱۸۰ روزه در اختیار تمام افرادی می‌گذارد که تعمیرات ماکروفر خود را به این تیم سپرده‌اند. یعنی اگر ماکروفر تعمیر شده شما در ۶ ماه اولیه به هر دلیلی مجددا همان خرابی را داشت و بازگشت آن مشکل را احساس کردید، می‌توانید از خدمات پشتیبانی و رایگان تیم تک لند استفاده کنید. توصیه می‌شود که استفاده از خدمات تعمیراتی تیم تک لند را همواره در ذهن خود داشته باشید و نهایت استفاده را از خدمات بی‌نقص و تضمین ۱۸۰ روزه آن‌ها ببرید.

شرکت تک لند تعمیرات ماکروفر چه برندهایی را انجام می‌دهد؟

همان طور که از شرکت تک لند سرویس انتظار می‌رود، تیم تعمیرکار تک لند همواره تعمیرات و تعویض قطعات برندهای معتبر را پوشش می‌دهد. با این وجود، معدود ماکروفرهایی در ایران وجود دارد که از این برندها نباشند و توسط کمپانی‌های دیگری تولید شوند‌. برخی از معتبرترین برندهای تحت پوشش شرکت تک لند به شرح زیر هستند:

LG
Bosch
Hot Point
Samsung
Naff
KenWood
Beko
اسنوا
پارس خزر
توضیحاتی راجع به شرکت تک لند

شرکتی که در این مطلب تا حد زیادی با آن آشنا شدید و شرایط خدمات تعمیرات ماکروفر با تضمین ۱۸۰ روزه آن را کاملا مطالعه کردید، تک لند نام دارد. تیم تک لند، یک کسب‌وکار فعال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است که از سال‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده است. اعضای این تیم کاملا قابل اعتماد، مجرب و ماهر هستند و می‌توان با نهایت اطمینان، تمامی لوازم خانگی خراب و معیوب را به آن‌ها سپرد و تا ۱۸۰ روز از سلامت کارکرد آن اطمینان داشت. اگر شما هم به دنبال یک تیم تعمیرکار باتجربه و ماهر برای لوازم خانگی خود هستید، می‌توانید تعرفه و خدمات مورد نیاز خودتان را در وبسایت تک لند بررسی کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و به درخواست سفارش‌دهنده منتشر شده است.

منبع: https://www.alef.ir/news/4000810057.html

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

آشنایی با انواع تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی که در بخش های تولیدی و مصارف خانگی کاربرد دارند می تواند موجب توسعه کسب و کار و تسهیل در فرآیندهای روزمره زندگی گردد. سیستم های سرمایی و گرمایشی در بخش های صنعتی و غیر صنعتی از جمله این تجهیزات صنعتی هستند که ارتباط مستقیم با کیفیت محصولات نهایی در صنایع و کیفیت زندگی انسان ها در فضاهای خصوصی و عمومی دارند. در این مقاله به معرفی و بررسی تعدادی از همین تجهیزات صنعتی برودتی و حرارتی می پردازیم که از جمله پرکاربردترین انواع آن می باشند. شرکت تهویه مطبوع توسعه تدبیر و تلاش ماندگار یکی از بهترین شرکت های ایران در زمینه تهویه مطبوع است.

 

چیلر صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

چیلر صنعتی (Industrial chiller)  از جمله تجهیزات بخش صنعت است که بر مبنای یک سیکل تبرید تراکمی یا جذبی و از طریق سرمایش سیال واسط تولید سرما و برودت می نماید. از چیلر صنعتی برای ایجاد سرمایش در سیستم های تهویه مطبوع هوا، سیستم های خنک کننده بخش های مختلف دستگاه های صنعتی، رطوبت گیری هوای فشرده و سایر فرآیندهای سرمایشی استفاده می شود.

خرید چیلر صنعتی از TTM

چیلرهایی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند غالبا از نوع تراکمی می باشند و بسته به نیاز سیستم از انواع آب خنک یا هوا خنک آن ها بهره می گیرند. در واقع چیلرهای صنعتی را می توان نوعی از چیلرهای تراکمی دانست چرا که ساختمان و عملکرد ان ها کاملا مشابه یکدیگر است.  اجزای اصلی یک چیلر صنعتی عبارت است از: کمپرسور، اواپراتور، کندانسور و شیر انبساط(اکسپنشن ولو)

تفاوت چیلر صنعتی با سایر چیلرهای تهویه مطبوع

ساختمان اصلی و مکانیزم عملکردی چیلرهای صنعتی و غیر صنعتی یکسان است و همانطور که پیشتر گفته شد چیلر صنعتی را می توان نوعی از چیلرهای تراکمی دانست اما این نوع چیلر تفاوت هایی نیز با دیگر چیلرهای غیرصنعتی که برای تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند دارد. در ادامه به اصلی ترین تفاوت ها اشاره می کنیم:

  • اواپراتور

در ساختمان چیلرهای صنعتی بر اساس تنوع دمایی و میزان فشار کاری از سه نوع اواپراتور صفحه ای، پوسته و لوله و اواپراتور آیس بانکی استفاده می شود.

  • کمپرسور

با توجه به اینکه نبود صدا و لرزش از جمله اولویت های یک چیلر صنعتی نیست جهت عملکرد بهتر و پرقدرت تر این نوع چیلر می توان در ساختمان آن از کمپرسورهای سیلندر پیستونی با توان بالا استفاده نمود.

  • ضرورت کنترل مداوم

با توجه به اینکه چیلر صنعتی به طور مداوم در تمام طول سال و حتی ماه های سرد سال در حال فعالیت و خنک سازی است، ضرورت دارد که انواع کنترل آلات، کنترل کیفیت قطعات و فشار و دما و استفاده از حفاظت در تابلو برق به طور منظم انجام شود.

چیلر اسکرال چیست؟ عملکرد و انواع آن

چیلر اسکرال از جمله چیلرهای تراکمی است که با هدف تهویه مطبوع هوا و ایجاد برودت در محیط های خانگی، اداری، آموزشی و غیره به کار گرفته می شود. دلیل این نامگذاری وجود نوع خاصلی از کمپرسور در ساختمان این چیلر می باشد.

قیمت چیلر تراکمی

 ساختمان چیلر اسکرال مانند سایر چیلرهای تراکمی از یک کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و ماده سیال مبرد تشکیل شده است. در چیلرهای تراکمی از جمله چیلر تراکمی اسکرال هوا خنک از یک ماده مبرد برای تولید سرما استفاده می شود. این سیال مبرد در کمپرسور اسکرال چیلر فشرده شده و دمای ان افزایش می یابد. سپس این سیال فشرده شده از طریق لوله های واسطه به درون کندانسور انتقال می یابد. در این مرحله پس از اینکه عمل تقطیر صورت گرفت ماده مبرد وارد شیر انبساط می شود. در شیر انبساط فشار کاهش یافته و دمای تبخیر ماده نیز کاهش می یابد. پس از آن مبرد که فشار و دمای آن کاهش یافته است درون اواپراتور جریان یافته و در تماس با آب گرم، گرمای آن را جذب نموده و از حالت سیال مایع به حالت گاز تغییر حالت می دهد. در مرحله نهایی سیال مبرد مجدد وارد کمپرسور اسکرال شده و تکرار مداوم این چرخه موجب تولید سرما می گردد.

انواع چیلر اسکرال

دسته بندی چیلرهای اسکرال بر اساس نوع کندانسور آن ها صورت می گیرد. بر این اساس چیلرهای اسکرال دارای دو نوع چیلر اسکرال آب خنک و هوا خنک می باشد. در نوع هوا خنک درون کندانسور از جریان هوای آزاد برای عمل سرماسازی استفاده می شود در حالی که در چیلر اسکرال آب خنک، آب درون کندانسور جریان یافته و تولید سرما می نماید. تفاوت اصلی این دو نوع چیلر اسکرال در یکی از قطعات تشکیل دهنده آن است. در چیلر اسکرال هواخنک از فن و در چیلر اسکرال آب خنک از خط لوله برای انتقال سیال استفاده می شود.

 

چیلر اسکرو چیست؟ عملکرد و انواع آن

چیلر اسکرو نوعی از چیلر است که بر مبنای یک سیکل تبرید تراکمی تولید سرما می نماید. علت نامگذاری این چیلر استفاده از کمپرسور از نوع اسکرو در ساختمان آن می باشد. کمپرسورهای اسکرو که با نام کمپرسورهای مارپیچی نیز شناخته می شوند دارای دو محور مارپیچ بوده که به دنبال چرخش این دو محور در یک موازات، مبرد از یک سو جذب شده و با عبور از دندانه های مارپیچ متراکم می گردد. فرآیند ایجاد برودت و خنک سازی در یک چیلر اسکرو هوا خنک چهار مرحله دارد. در مرحله نخست گاز مبرد فریون وارد کمپرسول اسکرو شده و  پس از آن فشار در مبرد افزایش یافته و به سمت کندانسور حرکت می کند. در این بخش ماده مبرد حرارت خود را از دست داده و به حالت مایع در می آید. در مرحله سوم مایع با عبور از درون شیر انبساط دچار کاهش فشار می شود. در مرحله نهایی مبرد وارد اواپراتور شده و در آنجا طی یک تبادل حرارتی با آب چیلر کاهش دما یافته و ایجاد برودت و سرما می نماید. در پایان مبرد به طور مجدد وارد کمپرسور شده و این چرخه ادامه می یابد.

انواع چیلر اسکرو

تقسیم بندی انواع چیلرهای اسکرو بر اساس نوع کندانسور آن ها صورت می گیرد:

  • چیلر اسکرو آبی

در این نوع چیلر اسکرو از کندانسور آبی برای دفع حرارت مبرد و خنک سازی استفاده می شود. کندانسور آبی غالبا از نوع پوسته لوله ای بوده و این قابلیت را دارند که ماده خنک کننده (آب) و ماده خنک شونده (مبرد) را بدون ترکیب شدن درمجاورت یکدیگر نگه دارند تا عمل معان مبرد با انتقال حرارت انجام گیرد.

 

چیلر اسکرو هوایی

این نوع چیلر اسکرو دارای کندانسور هوایی می باشد که از یک کویل متشکل از لوله های مارپیچ و فن ساخته شده است. در این نوع چیلر عبور جریان هوا موجب انتقال گرمای مبرد به هوا می گردد.

 

سیستم VRF چه کاربردی دارد؟

سیستم های وی آر اف VRF از جمله سیستم های تهویه مطبوع می باشند که عمل سرمایش و گرمایش را به طور همزمان پشتیبانی می کنند. در سیستم VRF بر خلاف انواع چیلر و فن کوئل از جریان آب برای خنک سازی استفاده نمی شود بلکه جریان سیال مبرد به طور مستقیم عمل سرمایش و گرمایش را انجام می دهد. سیستم VRF از یونیت های داخلی و خارجی تشکیل شده است. یونیت خارجی اغلب در فضای آزاد نصب شده و از طریق یک خط لوله به یونیت داخلی متصل می گردد. عملکرد یونیت های داخلی مشابه فن کوئل بوده و تفاوت اصلی این دو در وجود سیال مبرد به جای آب درون یونیت های داخلی یک سیستم VRF است. از مزایای قابل توجه این سیستم امکان مدیریت دمای هر اتاق به طور جداگانه است چرا که هر فضا در ساختمان می تواند دارای یک یونیت داخلی مجزا باشد.

عملکرد سیستم VRF در زمان سرمایش

در زمان تولید سرما، سیستم VRF درست مانند یک یخچال عمل می کند. در این حالت، سیستم میزان مشخصی از انرژی را دریافت نموده و به کمک گردش سیال مبرد در سیستم طراحی شده، گرما را از محیط دریافت کرده و به محیط بیرون منتقل می کند.

عملکرد سیستم VRF در زمان گرمایش

تجربه نشان داده است که عملکرد این سیستم در بخش تولید گرما به اندازه بخش سرمایشی آن مطلوب نیست. برای تولید گرما نیز از سیکلی مشابه سرما سازی استفاده می شود با این تفاوت که در حالت گرمایشی سیال مبرد پس از افزایش دما وارد یونیت داخلی سیستم VRF شده و گرمای خود را وارد محیط مورد نظر می کند.

  • محمد سلحشوری