معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

ثبت نام لاتاری گرین کارت هر سال از اواسط مهر شروع و تا اواسط آبان به مدت سی روز ادامه می یابد. اگر در این بازه زمانی موفق به ثبت نام لاتاری گرین کارت نشوید، فرصت این دوره را از دست داده اید و باید منتظر سال بعد باشید.

شرایط ثبت نام لاتاری

داشتن تابعیت یکی از کشورهای مجاز شرکت کننده در لاتاری.

داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد.

برنده شدن در لاتاری

در صورتی که پس از ثبت نام لاتاری 2021 توسط لاتاری یار در زمان اعلام نتایج، نام شما در میان برندگان لاتاری بود، بایستی خود را جهت انجام مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات در سفارت آمریکا آماده کنید. جهت مطالعه کاملتر روند تهیه مدارک و انجام مصاحبه و اخذ ویزا به صفحه مخصوص راهنمای برندگان لاتاری مراجعه نمایید.

 

 

 تعداد برندگان لاتاری در ایران

سازمان خدمات تابعیت و مهاجرت آمریکا (INS) تعداد اپلیکیشن های مجاز و لیست کشورهای مجاز را برای شرکت در برنامه قرعه کشی لاتاری بر اساس قانون های از قبل تعریف شده تعیین مینماید. این قوانین میتواند هرسال تغییراتی داشته باشد. عموما هر سال 4501 برنده لاتاری از ایران هستند.

مزایای ثبت نام لاتاری با تیم لاتاری یار

خدمات به برندگان لاتاری

تیم لاتاری یار از ابتدای ثبت نام لاتاری تا زمان اعلام نتایج و دریافت ویزا و اقامت همراه شما خواهد بود.

اطلاع رسانی به موقع نتایج لاتاری

نتیجه لاتاری توسط پیامک به اطلاع متقاضیانی که از طریق لاتاری یار ثبت نام کرده اند خواهد رسید. ( همانطور که می دانید از طرف سفارت هیچ ایمیل و تماسی با برندگان لاتاری گرفته نمیشود و ایمیل های ارسالی با موضوع برنده شدن در لاتاری همگی کلاع برداری و فیشینگ هستند، در نتیجه برندگان باید خود پیگیر نتایج و امور باشند و در صورتی که برنده شوند اما به موقع مطلع نشوند شانس خود را از دست خواهند داد، امااا نگران نباشید تیم لاتاری یار نتایج شما را چک و از طریق sms به شما اطلاع خواهد داد )

صحت ثبت نام لاتاری

قطعا تجربه چندین ساله و تعداد برندگانِ زیاد تیم لاتاری یار، صحت ثبت نام را به همراه خواهد داشت و در نهایت رسیدِ ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

آرشیو اطلاعات ثبت نام لاتاری

اطلاعات ثبت نامی شما توسط ما آرشیو خواهد شد پس هرگز نگران فراموشی یا گم کردن آن نخواهید شد.

 هزینه ثبت نام لاتاری 2021

 

ثبت نام لاتاری روی سایت رسمی رایگان است، اما اگر میخواهید بعد از برنده شدن از خدمات کارگزاری رایگان لاتاری یار بهره مند شوید و اگر بخواهید تیم لاتاری یار این ثبت نام را برای شما انجام دهد هزینه ثبت نام لاتاری در سایت لاتاری یار lotteryyar.com توضیح داده شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی