معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

شرکت سامسونگ در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری در بین بهترین شرکت های جهان قرار دارد. این شرکت کره ای به خصوص در زمینه تولید تلویزیون با به کارگیری  پیشرفته ترین امکانات از سرمداران این عرصه محسوب می شود.سامسونگ از کمپانی های بزرگ و مطرح تولید کننده ی تلویزیون است که این محصولات را با کیفیت فوق العاده تولید کرده است و با پیشرفتی که در سال های تولدی این محصولات در تلویزیون هایش داشته، کاربران زیادی را مجذوب محصولات خود کرده است. این برند که یکی از ستارگان درخشان کهکشان بزرگ فناوری و اطلاعات است کیفیت فوق العاده را در تمامی تولیداتش به رخ جهانیان می کشد. اکنون پس از گذشت نیم قرن از فعالیت برند خوش نام سامسونگ، این برند در میان 10 شرکت برتر دنیا قرار گرفته است. در ادامه شما را با معرفی جدیدترین تلویزیونهای سامسونگ آشنا میکنیم.

تلویزیون سامسونگ  NU7023 

یکی از مدل هایی که در سال 2018 توسط سامسونگ ارائه شد و توجه همگان را جلب کرد مدلNU7023 است. تلویزیونNU7023 دارای پیشرفته ترین امکانات صوتی و تصویری می باشد که آن را در بین مدل های مشابه متمایز کرده است. کیفیت تصویر این مدل UHD می باشد. از فناوری های پیشرفته و بارزی که در آن به کار رفته است تا تصویر بهتری را در اختیار کاربر قرار دهدPurColour ،UHD Dimming، Auto Motion Plus،UHD Up-Scaling است که تصاویر را با وضوح بالا و کیفیت بسیار زیاد نمایش می دهد. همچنین از موتور پردازش UHD Engine  نیز برای پردازش بهتر تصاویر استفاده می شود. در سیستم صوتی تلویزیون  NU7023 فناوری های Dolby Digital Plus برای وضوح صدای بیشتر و Multiroom Link  برای اتصال بی سیم به سیستم صوتی، به کار رفته است. تلویزیونNU7023 یکی از هوشمندترین تلویزیون ها محسوب می شود و در آن از قابلیت بسیار کاربردی و جذابSmartThings   بهره گرفته شده است. همچنین دارای قابلیت های Samsung Cloud و Mobile to TV – Mirroring نیز می باشد. تلویزیون NU7023 بسیار خوش تراش و باریک ساخته شده است به گونه ای با نگاه کردن به آن احساس لذت خواهید کرد و در هر نقطه از طراحی این تلویزیون دقت خاصی را مشاهده می نمایید.

تلویزیون سامسونگ J5202 

تلویزیون J5202 یکی از سری محصولات تولیدی شرکت کره‌ای سامسونگ می‌باشد که با کیفیت تصویر Full HD به خدمت کاربران آمده است. میزان وضوح 1080×1920 پیکسل صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ که روی هم رفته از 2 میلیون پیکسل تشکیل می‌شوند، سعی می‌کند تا در دل جزئیات نفوذ کند و سطح واقعی تصاویر را بر روی نمایشگر بیاورد.‌ در این میان سامسونگ نوع موتور تصویر HyperReal را برای صفحه نمایش این مدل تلویزیونش در نظر گرفته است. این موتور که در واقع به پردازش برنامه‌ها می‌پردازد، همانطور که از نامش پیداست تصاویر را بیش از حد واقعی به معرض نمایش قرار می‌دهد. همچنین نمایش صحنه‌های هیجان انگیز فیلم‌های پر سرعت مانند انواع فیلم‌های اکشن با نرخ حرکت 60 هرتزی این تلویزیون بدون تاری و با کیفیت بالا پخش خواهند شد. از مهمترین نقاط قوت تلویزیون J5202 می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت و سرویس هوشمند آن اشاره کرد. اتصال به اینترنت که از طریق Wi-Fi انجام می‌گیرد، امکانات اشتراک گذاری به روش‌های مختلفی همچونWi-Fi Direct ،TV to Mobile – Mirroring ، DLNA وMobile to TV – Mirroring را در اختیار کاربران می‌گذارد. بستر نرم‌افزاری این تلویزیون نیز با رابط کاربری Smart Hub همراه شده، که با محیط ساده و سرگرم کننده‌اش لحظات شادی را برایتان رقم می‌زند. اگر به طراحی تلویزیون J5202 توجه کنید صفحه نمایش تخت آن همراه با قاب تقریباً باریکش و همچنین پایه‌های خوش طرحش، فضای موجود را به سبکی مدرن جلوی چشم نمایان می‌سازد. همچنین با کمی توجه به قسمت مشخصات صوتی این تلویزیون Full HD به این نکته پی می بریم که این تلویزیون همراه با بلندگوهای Down Firing + Base Reflex و توان 20 واتی ، کیفیت صدای قانع کننده‌ای دارد. سنسور اکو و هر کدام از پورت‌هایUSB ، HDMI، خاموش شدن خودکار و قابلیت +Anynet از دیگر ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ J5202  محسوب می‌شوند.

تلویزیون سامسونگ NU7100

تلویزیون سامسونگ  NU7100 UHD Smart TV همانطور که در سرگرمی های خانگی به نظر می رسد یکی از بهترین مدل های جدید سال 2019 می باشد. این تصاویر را با رزولوشن 3860 * 2160 پیکسل ارائه می دهد تا به شما تجربه ی تماشای مسحور کننده یاری دهد. این تلویزیون سامسونگ شما را قادر می سازد از هر صحنه با کیفیت تصویر با کیفیت بالا لذت ببرید. طراحی بی نظیر و باریک این تلویزیون یک لمس مدرن را به اتاق نشیمن شما اضافه می کند. همچنین این تلویزیون سامسونگ دارای ویژگی Auto Motion Plus است که هر تاری یا حرکت بین فریم را مسطح می کند، که ایده آل برای مشاهده روشن در دنباله های سریع حرکت می کند. هر چند سازگاری HDR به شما امکان می دهد محتوای را با بیان دقیق رنگ و وضوح خیره کننده مشاهده کنید. این تلویزیون هوشمند UHD سامسونگ با طیف گسترده ای از ویژگی های راحت و هوشمند است که تجربه سرگرمی شما را افزایش می دهد. رابط کاربری فوق العاده بصری هوشمند تلویزیون توسط Tizen به شما یک دنیای محتوا را در نوک انگشتان خود می دهد و باعث می شود آن را به طرز باور نکردنی آسان کنید و از طریق برنامه های مرتبط با وب مانندYouTube ، Netflix، Vimeo و غیره حرکت کنید. سه ورودی HDMI 2.0 به شما امکان می دهد تا منابع HD مختلف مانند کنسول های بازی و پخش کننده های Blu- ray را به شما متصل کنید تا بتوانید سرگرمی بی پایان را در نوک انگشتان خود نگه دارید. دو پورت رسانه ی USB به شما اجازه می دهد دوربین دیجیتال، دوربین فیلمربداری و یا سایر دستگاه های USB را وصل کنید و عکس های خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید. تلویزیون NU7100 4K LED از سامسونگ یکی از بهترین قیمت های ارائه شده 4K در بازار است. این ویژگی های فراوانی نظیر تلویزیون هوشمند و کنترل از راه دور، UHD Picture Dimming،4k HDR Proرنگی درایو، رمزگشایی جریان HEVC 4K و تقویت کننده کنتراست است. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی