معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

تبلیغات در واقع یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط بین مشتریان و صاحبان کسب و کارها می باشد که آن ها را در زمینه برندهای موجود در بازار، انواع محصولات متنوع، خدمات مفید ارائه شده و... آگاه می سازد. تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف به شکل بصری یا صوتی و متنی با روش های گوناگونی با رویکرد افزایش بازاریابی و فروش انجام می شود.

در دهه اخیر اما با رشد شتاب گونه تکنولوژی، ارتقای دانش تبلیغات، افزایش سطح آگاهی عمومی مردم در جامعه و ارتقای سواد رسانه ای، شرکت ها و صاحبان کسب و کارها نیز به سمت شیوه های هوشمندانه تری برای تبلیغات رفته اند. کمپین های تبلیغاتی هدفمندتر شده اند و عموماً در آن ها از تکنیک 5M نیز استفاده می شود. تکنیکی که 5 گام اصلی در طراحی یک کمپین تبلیغاتی را مورد توجه قرار می دهد. هدف(Mission)، پیام(Message)، رسانه(Media)، بودجه(Money) و ارزیابی(Measurement). اینکه شما در تبلیغات خود به کدام یک از مراحل طراحی کمپین توجه می کنید، می تواند در اثربخشی کمپین شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

یکی از روش های مناسب برای موثر واقع شدن کمپین های تبلیغاتی انتخاب رسانه درست و متناسب با بودجه کمپین است.

تبلیغات کم هزینه و پر بازده

ارسال پیامک تبلیغاتی ارزان یکی از پرطرفدارترین راهکارهای تبلیغات محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت بازاریابی پیامکی یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین روش های تبلیغاتی به نسبت میزان تأثیرگذاری آن می باشد؛ سامانه های پیامکی متعددی در ایران فعالیت دارند که امکانات و قابلیت های مشابهی داشته و امکان تبلیغات گسترده را فراهم می نماید، اما آن چیزی که این سامانه ها را از یکدیگر متمایز می کند، خدمات پشتیبانی و مشاوره ای است که شرکت های خدمات دهنده، ارائه می کنند. سامانه پیام کوتاه متنی آموت علاوه بر پشتیبانی قدرتمند، امکانات هیجان انگیزی را در پنل خود قرار داده است که از جمله آن می توان به جذب مشتری، افزایش بازار فروش، حفظ ارتباط مفید بین کسب و کارها، نظرسنجی و نشانه گیری دقیق جامعه هدف از طریق ارسال منطقه ای یا استفاده از دفترچه تلفن پیشرفته آموت، اشاره نمود.

 

پیام صوتی را چاشنی بازاریابی پیامکی خود کنید

یک ابزار کاربردی دیگر در حوزه ارتباطات و تبلیغات بصورت وسیع و گسترده که کاربران تلفن های ثابت (خانگی یا تجاری) و همراه را هدف قرار می دهد، ارسال پیام صوتی تلفنی می باشد. تکنولوژی ارسال پیام های صوتی انبوه در لحظه به تلفن های ثابت و همراه در سراسر کشور با احتمال رسیدن پیام به دست مخاطب به صورت 100درصدی، چند سالی است که در ایران و با سرشماره 05138062 توسط سامانه پیام صوتی آوانک راه اندازی شده است. ارتباط مستقیم با افراد خانوار، انتقال پیام دقیق به مخاطب هدف، قابلیت ارسال انبوه به صورت همزمان و همچنین حالت دریافت نظر سنجی و تعاملی بودن را می توان از جمله ویژگی های این روش در اطلاع رسانی و تبلیغات عنوان کرد.

با سامانه پیام صوتی آوانک می توانید در استودیوی آنلاین آن سفارش ضبط صدای بهترین گویندگان کشوری را ثبت کنید و پیام صوتی خود را ارسال نمایید.

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • محمد سلحشوری

نقش تبلیغات در کسب و کارها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی