معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

کولر گازی 36000 ال جی
اگر به دنبال تهیه و خرید کولرگازی 18000 ال جی هستید لطفا در این بخش با وبسایت تاپ فروش همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید. همه ما می دانیم که استفاده از محصولات تهویه مطبوع به شیوه ای بسیار اصولی و منحصر به فرد باعث جذب مخاطب در این زمینه شده است چراکه انسان در صورتی که در تنگنا قرار بگیرید پریشان شده و نمی تواند بازدهی مناسبی از خود داشته باشد، در همین خصوص در فصل گرم و سرد سال استفاده از این محصولات به شدت توصیه می شود.

همان طور که می دانید برند محبوب و پرطرفدار ال جی سازنده انواع محصولات خانگی است، این برند تا به امروز به خوبی تواسنته است با تهیه و تولید محصولات خانگی حرف اول را در دنیا بزند. در این قسمت به صورت تخصصی به معرفی و بررسی کولرگازی 18 هزار این شرکت خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید قبل از خرید با ویژگی های بارز و آشکار این محصول آشنا شوید.

کولر گازی چیست؟

چنانچه بخواهیم یک تعریف بسیار ساده و روان از کولرگازی داشته باشیم باید خدمتتان عرض کنیم که کولرگازی در حالت کلی وظیفه جذب هوای گرم و یا رطوبت محیط و سپس سردسازی آن را برعهده دارد. استفاده از این محصول در فصول سرد و گرم سال می تواند تجربه لذت بخشی را برای مخاطبان آن به همراه داشته باشد.

در هنگام خرید کولر گازی ال جی 18 هزار باید به چه مواردی توجه کنیم؟

هنگامی که شما بخواهید یک کولرگازی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید باید سه معیار و اصل زیر را در نظر بگیرید اما این سه اصل چیستند؟ لطفا با ما همراه باشید.

  1. در ابتدا باید کولرگازی کم مصرفی را انتخاب کنید.
  2. حتما کولرگازی زیبا و مناسبی را با دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ و انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
  3. سعی کنید از کولری استفاده کنید که در مدت زمان بسیار کمی می تواند دمای محیط شما را به خوبی خنک و یا گرم سازد.

استفاده از کولرگازی 18000 ال جی به دلیل برخورداری از شرایط فوق می تواند یک انتخاب درست و مطمئن برای آن دسته از عزیزانی باشد که به فکر تهیه یک محصول خاص و ایده آل می باشند.

معرفی نسل جدید کولر های گازی ال جی و مقایسه آن ها با کولر های معمولی:

آن چیزی که کولرگازی 18000 ال جی را با سایر محصولات ممتاز و متمایز ساخته است بی شک به خاصیت نسل جدید بودن آن بر می گردد اما نسل جدید در مدل های این خانواده به چه معنا است؟ توجه داشته باشید که نسل جدید کولر های گازی دچار تغییر و تحولات بسیار گسترده ای شده اند که در ادامه به معرفی و بررسی این موارد خواهیم پرداخت. لطفا برای شناخت بیشتر کولرگازی 18 هزار شرکت ال جی با ما در ادامه همراه باشید.

با ویژگی های بارز کولر گازی 18000 ال جی آشنا شوید

کولرگازی 18 هزار اینورتر شرکت ال جی از آن دسته از کولرهای گازی ای می باشد که با استفاده از گاز مبرد R410A و سیستم اینورتر باعث کاهش اثرات زیست محیطی و همچنین کم مصرف بودن دستگاه شده است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این محصول این است که می تواند تا محیط هایی با دمای منفی 10 درجه سانتی گراد را گرم و محیط هایی با دمای 60 درجه سانتی گراد را خنک کند، به همین دلیل از این محصول می توانید در شرایط آب و هوایی خاص نیز استفاده کنید.

اگر نگاهی به ظاهر این محصول بیاندازید به خوبی متوجه خواهید شد که از شکل و شمایل بسیار منحصر به فرد و جالبی تشکیل شده است به همین دلیل علاقه مندان خاصی به سوی این محصول جذب شده اند. همچنین این دستگاه با بهره گرفتن از فین های طلایی، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند.

وجود سیستم دی سی اینورتر در کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی

یکی از سیستم های بسیار منحصر به فرد و جالبی که باعث تحول در خانواده کولرهای گازی شده است استفاده از سیستم دی سی اینورتر می باشد اما این سیستم به چه معنا است و چطور می تواند یک شاهکار عظیم را خلق کند؟ اجازه دهید با یک مثال ساده این سیستم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که در کولرهای گازی معمولی هنگامی که شما دستگاه را از حالت Off به on تغییر می داید و یا به اصطلاح دستگاه را روشن می کردید شروع فرایند گرما و یا سرما شروع می شد و این فرایند ممکن بود به یک الی دو ساعت ختم شود اما از یک زمانی به بعد تحمل گرما و سرما برای شما بسیار طاقت فرسا بود و شما مجبور بودید دستگاه را خاموش کنید تا دمای محیط به حالت اولیه خود بازگردد اما آیا می دانید بیشترین مصرف برق در کولرهای گازی هنگامی است که شما دستگاه را روشن می کنید؟ پس از خاموش نمودن کولر شما مجدد برای آن که سرمایش را از دستگاه دریافت کنید آن را روشن می نمودید و این فرایند ممکن بود تا 10 الی 20 بار در طول روز برای شما اتفاق بیافتد و این موضوع یعنی افزایش بیش از حد انرژی و میزان مصرف برق!

اما در سیستم دی سی اینورتر چنین موضوعی وجود ندارد و دستگاه در حالت خودکار هنگامی که احساس سرما و یا گرمای بیش از حد کند با کاهش دور موتور می تواند محیط را به حالت ابتدایی خود بازگرداند و این گونه است که دیگر شما بدون خاموش نمودن دستگاه می توانید هوای محیط خود را کنترل کنید.

چه متراژ محیطی مناسب این محصول است؟

کولرگازی اینورتر 18 هزار شرکت ال جی مناسب برای محیط هایی با متراژ 25 الی 45 مترمربع می باشد و همچنین این محصول قادر است در مدت زمان بسیار کمی دمای محیط را به دمای تعادل نزدیک سازد و این موضوع را مدیون انتقال هوا از 4 سمت اصلی است.

بررسی میزان رابطه میان ظرفیت و متراژ در کولر گازی

یکی از روابط بسیار مهمی که باید شما عزیزان به آن توجه داشته باشید ارتباط میان ظرفیت و متراژ در کولرگازی است. این نکته به حدی مهم است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش میزان انرژی و هزینه های ناشی از آن یعنی کاهش و یا افزایش مصرف برق داشته باشد.

در ثانی شما چنانچه اگر از کولری با ظرفیت و متراژ نامناسب استفاده کنید محصول شما نمی تواند آن بازدهی مناسب را به محیط منتقل کند که در نهایت این موضوع باعث افزایش میزان مصرف برق خواهد شد. در حالت کلی شما می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید در حین خرید کولرگازی محصولی مناسب با متراژ خود تهیه کنید.

 

کولرگازی 9 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 12 متر است.

کولرگازی 12 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 متر است.

کولرگازی 18 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.

کولرگازی 24 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 70 متر است.

کولرگازی 30 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 110 متر است.

کولرگازی 36 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 130 متر است.

چنانچه متراژ با ظرفیت کولر همخوانی نداشته باشد چه اتفاقی رخ می دهد؟

به طور میانگین شما برای استفاده از یک کولر 18 هزار نیاز به متراژی در حدود 25 الی 45 متر مربع خواهید داشت. چنانچه این مقدار بیشتر از حد استاندارد خود شود دیگر دستگاه کارایی خاص خود را نداشته و باعث افزایش مصرف انرژی خواهد شد. پس در هنگام خرید کولرگازی همواره به متراژ محل نصب و همچنین به ظرفیت کولرگازی توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

وجود فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer به چه دلیل است؟

اما یکی از تکنولوژی های بسیار جالب و منحصر به فردی که می تواند کارایی این دستگاه را افزایش دهد وجود فیلتر ایونیزر است. این فیلتر هوا متشکل از 3 میلیون یون می باشد که هوای دریافتی وارد این فیلتر شده و پس از تصفیه وارد محیط می شود. هوای تصفیه شده عاری از هرگونه میکروب، کثیفی و... است.

قدرت پرتاب 15 متری کولرگازی 18 هزار ال جی

این محصول قادر است هوای تولید شده توسط دستگاه را تا متراژ 15 متر پرتاب کند و این موضوع باعث می شود تمامی نقاط منزل، اتاق و یا محیط کار و یا حتی کورترین نقاط نیز از هوای خنک و یا گرم دستگاه بهره مند شوند. این مورد یکی از خاص ترین ویژگی های این محصول است که می تواند در مصرف برق و انرژی صرفه جویی مناسبی داشته باشد.

معرفی و بررسی سیستم اسمارت هوشمند

سیستم اسمارت هوشمند از آن دسته از سیستم های بسیار منحصر به فرد و جذابی است که با استفاده از اشعه مادون قرمز می تواند به خوبی تعداد افراد حاضر در محیط را تشخیص دهد و سپس بر اساس آن ها قدرت انتقال هوا را تخمین بزند. این روش می تواند در کنار سیستم اینورتر به میزان 75 درصد به کاهش مصرف برق کمک قابل توجه ای داشته باشد.

در حالت کلی تصویر کنید در یک محیطی 5 نفر در حال فعالیت هستند، این سیستم با استفاده از اشعه مادون قرمز خود می تواند این تعداد را به راحتی تشخیص دهد و سپس فرایند انتقال هوا و میزان آن را بر اساس تعداد این افراد مشخص می کند. در صورتی که به تعداد افراد حاضر در محیط اضافه و یا کم شود، این سیستم می تواند مقدار هوای منتقل شونده را نیز کم و زیاد کند و این موضوع به صورت مستقیم در مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن دخیل است.

بهره مندی کولرگازی 18 هزار اینورتر شرکت ال جی از گاز مبرد R410

در مدل های پیشین و کولر های گازی معمولی از گاز R22 استفاده می شد اما به مرور زمان و طی بررسی های انجام شده توسط کارشناسان، آن ها به این نتیجه رسیدند که استفاده از این گاز در نهایت می تواند باعث افزایش خطرات زیست محیطی و تخریب لایه اوزون شود. در نهایت تولید کولرهای گازی با استفاده از این گاز متوقف شد و زین پس با گاز R410 محصولات تهویه مطبوع وارد بازار کار شده اند.

چطور می توانیم از کولر گازی با شرایط مناسب نگهداری کنیم؟

پس از تهیه و خرید کولرگازی شما در اولین فرصت باید همواره نظر خود را به نگهداری از آن معطوف کنید تا بتوانید در تمامی فصول سال بدون کوچکترین دغدغه ای از آن ها استفاده کنیم. در این صورت ما در ادامه به معرفی و بررسی چند مورد خاص می اندازیم تا شما پس از بررسی این موارد بتوانید سال های سال از محصول خود استفاده کنید. این موارد به شرح زیر است:

  • برق ورودی به کولر گازی شما به هیچ عنوان نباید نوسان داشته باشد.
  • به هیچ عنوان از دستگاه خود برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نکنید.
  • فیلتر هوای دستگاه را به مدت هر 30 روز یک بار مورد شستشو قرار دهید.
  • هنگامی که قصد دارید حالت سرمایش و گرمایش کولر گازی خود را تغییر دهید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت خاموش قرار دارد.
  • به هیچ عنوان همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک محیط استفاده نکنید چراکه استفاده از کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط می شود و در نتیجه کولرگازی رطوبت حاصل را جذب خواهد کرد.
  • در هنگام خرید محصولات تهویه مطبوع همواره سعی کنید از بهترین برند های معتبر دنیا و نسل های آخر آن استفاده کنید.
  • هر محصول دارای یک کاتالوگ و دفترچه راهنما است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید تا راهنمایی های مورد نظر را به خوبی داشته باشید.
  • همواره توجه خود را به سیستم مدیریت مصرف انرژی داشته باشید. سعی کنید کولرگازی شما در خانواده محصولات کم مصرف قرار بگیرد. به همین موجب می توانید بخشی از هزینه های خود را مدیریت کنید.
  • به هیچ عنوان در طول روز حتی برای ساعتی اندک نیز کولر را به صورت روشن در محل رها نکنید چراکه در این صورت می توان شاهد افزایش هزینه های انرژی شد.
  • چنانچه در فصول گرم سال قصد دارید از این دستگاه به صورت شب تا صبح استفاده کنید به هیچ عنوان آن را بر روی درجه کم قرار ندهید.
  • در تابستان سعی کنید با کشیده پرده های اتاق، سالن و... از تابش مستقیم نور خورشید به داخل محیط اتاق، منزل و یا کار جلوگیری کنید. این مسئله می تواند تاثیر بسیار مناسبی در کاهش مصرفی انرژی کولر شما داشته باشد.

بیشتر با برند ال جی آشنا شوید

همان طور که می دانید برند ال جی یکی از برند های پرطرفدار محصولات خانگی است که تا به امروز در زمینه تهیه و تولید کولرگازی به خوبی توانسته است نقش فعال و منحصر به فردی را داشته باشد. از این رو در این بخش قصد داریم کمی در خصوص این شرکت اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

این شرکت در سال 1958 توسط مدیر موفق به نام کوو این هوی تاسیس شد. بی شک این شرکت را می توان یکی از شرکت های تولیدی بسیار نوآور و خلاق در کره معرفی نمود که تا به امروز محصولات بسیار مجزا و هیجان انگیزی را از این شرکت مشاهده کرده ایم.

شرکت « لاکی گلدستار» Lucky Goldstar یا به اصطلاح LG در سال های نخست فعالیت خود، با تولید لوازم الکترونیکی شروع به کار نمود و امروزه می توان آن را به عنوان یکی از بزرگ ترین و برترین تولید کننده های محصولات الکترونیکی نظیر گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت، پنل های صفحه نمایش، تلویزیون، لوازم خانگی، و قطعات الکترونیکی دانست.

همان طور که اشاره نمودیم، ال جی در دوران پربرکت زندگی خود توانسته است محصولات بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیزی را وارد بازار کند و بتواند رضایت بالای 90 درصدی از مشتریان خود کسب کند، شعار این شرکت « زندگی خوب است » Life’s Good و همان طور که مشخص می باشد، این شعار را می توان در تک تک محصولات این برند کره ای به وضوح مشاهده نمود.

مصرف کنندگان ال جی همیشه شاهد تغییرات و پیشرفتهای پی در پی محصولاتش بوده اند و بسیاری از مردم کیفیت را با ال جی تجربه کرده اند. در تولید این محصولات علاوه بر نیازهای روز به فناوری های نوین نیز توجه شده است.

قیمت کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی چقدر است؟

از آن جایی که قیمت این نوع از محصولات به صورت مستقیم با بازار ارز جهانی در حال تغیییر و نوسان هستند، نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای این نوع از محصولات در نظر گرفت. برای همین موضوع، شما می توانید از طریق تلفن های پشتیبانی با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید از آخرین قیمت کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی باخبر شوید

جمع بندی قسمت توضیحات کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی

ما در این قسمت در خصوص کولرگازی 18000 ال جی اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، امیدواریم بتوانیم کمی دانش و سطح آگاهی شما را از این محصول افزایش داده باشیم. چنانچه سوالی در این خصوص دارید می توانید در بخش نظرات و یا از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با ما در میان بگذارید تا ما در کم ترین زمان ممکن به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

 

  • ۹۹/۰۷/۰۵
  • محمد سلحشوری

مشخصات کولر گازی ال جی 18000

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی