معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

کیبورد لپ تاپ شما ممکن است به دلایل مختلفی کار نکند!اکثر این مشکلات به راحتی و بدون اینکه شما نیاز داشته باشین به تعمیرگاه مراجعه کنید حل می شود!توی این مقاله قراره به شما اموزش بدیم که مراجعه به تعمیرگاه انتخاب اول شما نیست!

مشکلات کیبورد ممکن است سخت افزاری و یا نرم افزاری باشند.اکثر مشکلات نرم افزاری بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه قابل حل هستند.

کیبورد لپ تاپ کار نمی کند

کیبورد لپ تاپ شما بدون هیچ دلیلی کار نمی کند!

همانطور که می دانید ریست کردن همیشه اولین راه حل است!شاید مسخره باشد اما این روش در بیشتر مواع به طرز معجزه آسایی عمل می کند!

به روزرسانی درایو

به روز رسانی یکی از راه حل های خوب و جوابگو این مشکل است!کافیه فقط device manager  را از start  انتخاب کنید.

در این قسمت لیستی از device  ها را می بینید که کافیه فقط keyboard  را انتخاب کنید.کلیک راست کنید و گزینه ی peropertis  و سپس درایور را انتخاب کنید.

در پنجره ی باز شده گزینه ی update  را انتخاب کنید.منتظر بمانید تا درایو کیبورد پیدا شود.

 

اگر بعد از آپدیت درایور باز مشکل حل نشد,پیشنهاد می کنیم درایور کیبورد را حذف کنید.برای این کار کافیه در همین بخش روی کیبورد مورد نظرتان راست کلید و کلید uninstall  را انتخاب کنید.

 

تمیز کردن کیبورد لپ تاپ

اگر برخی از دکمه های صفحه کلید کار نکرده و برخی دیگر کار می کنند علت می تواند وجود آشغال هایی در آن باشد. برای تمیز کردن شما باید لپ تاپ خود را تا زاویه ۷۵ درجه کج کنید تا سطح آن به صورت شیب دار دربیاید سپس آن را تکان دهید .

همچنین میتوانید لپ تاپ را تا زاویه ۹۰ درجه به صورت وارونه نگه دارید و به آرامی آنرا تکان دهید . تا آسیب سخت افزاری به دستگاه وارد نشود. اگر از هارد دیسک مکانیکی برخوردارید بهتر است لپ تاپ خود را خاموش نمایید. تا از هر برخوردی به آن ممانعت کرده باشید. چنانچه مشکل کار نکردن کیبورد لپ تاپ رفع نشد میتوانید از هوا فشرده برای خارج کردن آشغال استفاده کنید.

 

کمک از Drive Easy

شما می توانید به کمک Driver Easy به طور خودکار تمام درایورهای دستگاه را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. Driver Easy به طور خودکار سیستم شما را پیکربندی می کند و درایورهای درست را برای آن پیدا می کند. با استفاده از این برنامه شما نیازی ندارید در مورد نحوه دانلود و نصب درایور بدانید. تنها با ۲ کلیک شما می توانید تمام درایورهایی که دچار مشکل هستند را دانلود و نصب کنید. رنامه Driver Easy را دانلود و نصب کنید. برنامه را اجرا کنید و روی دکمه Scan Now کلیک کنید. سپس Driver Easy کامپیوتر شما را اسکن می کند و درایورهایی که مشکل دارند را شناسایی می کند و درایورهایی که نیاز به بروزرسانی دارند برای شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی Update درایورها به طور خودکار دانلود و نصب می شوند. با کلیک بر روی دکمه Update All  تمام درایورها دانلود می شوند.

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • محمد سلحشوری

حل مشکلات کیبورد لپ تاپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی