معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

کارت‌های گرافیک پالیت با کارایی بالا فوق‌سرعت هستند و به لطف سیستم خنک‌کننده، هر کارت فوق‌العاده بی‌صدا است. کارت‌ها در صورت عدم استفاده بی صدا هستند و حتی در حداکثر کارایی به سختی صدا تولید می‌کنند. تست اسید هر پردازنده گرافیکی کیفیت گرافیکی است که تولید می‌کند. هر کارت گرافیک پالیت تصاویری نفس گیر و گرافیک‌های اسکرول روان را ارائه می‌دهد که جدیدترین بازی‌ها را زنده می‌کند. هر گیمری خود را به طور کامل در گیم پلی خود غوطه ور می‌کند زیرا گرافیک شگفت انگیز تجربه بازی عالی را ایجاد می‌کند. Palit فناوری خود را برای بهبود GPU NVIDIA و ایجاد یک کارت گرافیک حتی قدرتمندتر اضافه کرده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

هر کارت از یک فناوری خنک‌کننده برتر استفاده می‌کند که در عین حفظ دمای فوق‌العاده، حداکثر عملکرد را ممکن می‌سازد.

یک ابزار اورکلاک در هر کارت گنجانده شده است که به GPU اجازه می‌دهد همیشه بالاترین نرخ فریم را ارائه دهد و 5٪ اضافی به عملکرد پایه اضافه کند. فناوری آنها همچنین تضمین می‌کند که GPU با سرعت مطمئنی برای دستیابی به حداکثر کارایی کار می‌کند.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید مادربرد با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

بهترین مدل‌های کارت گرافیم پالیت

Palit Gaming Pro OC RTX 2080
بسیاری از کارت‌های RTX دارای خنک‌کننده‌های عظیمی هستند که برای کسانی که در فضای تنگ هستند، یک کاهش دهنده واقعی است. در حالی که Gaming Pro OC هنوز یک کارت “بزرگ” است، اما یکی از معدود کارت‌های جدیدی است که از طراحی دقیق 2 اسلات برخوردار است.

علاوه بر این، این کارت گرافیک پالیت عرض اضافی ندارد و به اندازه براکت PCIe عقب می‌چسبد. این دستگاه خوب و ساده است و به این ترتیب، در مقایسه با نسخه Founders Edition، مانند برخی از مدل‌های پرچمدار، قیمت بالایی ندارد. این کارت بسیار زیبا طراحی شده است، و به اندازه برخی از کارت‌های بازی “افراطی” طراحی نشده است. همه نمی‌خواهند ظاهری شیک داشته باشند، و این ساده، تمیز و شیک است. این یکی از معدود کارت‌های RTX از یک برند شریک است که در واقع به طراحی دو اسلات می‌چسبد و از براکت توسعه گسترده‌تر نیست.

برای کسانی که کیس‌های کامپیوتر باریک‌تری دارند، مطمئناً این مورد جذاب خواهد بود. روکش کارت دارای یک صفحه پشتی بزرگ است، باز هم چیز زیادی فانتزی نیست، اما شیک است و به قدرت و قابلیت خنک کنندگی کارت می‌افزاید. چهار لوله گرما بزرگ از کارت عبور می‌کند. در ترکیب با دو فن بزرگ، اینها باید عملکرد خنک کننده زیادی را برای این پردازنده گرافیکی قدرتمند ارائه دهند.

امکانات

  • 2944 هسته
  • 8 گیگابایت حافظه GDDR6
  • ساعت تقویت کننده 1815

Palit GeForce RTX 3090 Ti GameRock

Palit GeForce RTX™ 3090 Ti GameRock برای علاقه مندان به گیمینگ و سازندگانی ساخته شده است که می‌خواهند بهترین تجربه بازی و کارآمدترین عملکرد چند رسانه‌ای را داشته باشند. این مدل نه تنها دارای 90 درصد نورپردازی ARGB است، بلکه طراحی حرارتی را با کیت‌های پلیت ریخته گری قالب سه گانه و لوله‌های حرارتی Double-U ثبت شده برای راه حل خنک کننده بهینه ارائه می‌دهد.

این کارت گرافیک پالیت که برای گیمرها، سازندگان محتوا و دانشمندان داده طراحی شده است، دارای 10752 هسته CUDA رکوردشکنی است و دارای 78 RT-TFLOP، 40 Shader-TFLOP و 320 Tensor-TFLOP قدرت است و با 24 گیگابایت از سریعترین حافظه 21 گیگابیت در ثانیه GDDR6X، 1 ترابایت بر ثانیه پهنای باند حافظه را فراهم می‌کند.

مزایا

  • خنک کننده سه فن بی صدا و کارآمد
  • عملکرد عالی RTX 3080
  • فن آوری 0dB
  • معایب
  • کوچکترین اورکلاک کارخانه‌ای
  • دستاوردهای عملکردی حاشیه‌ای
  • قیمت بالا

نتیجه گیری

کارت‌ گرافیک پالیت در هر جایی که قصد صرفه جویی داشته باشید، مناسب می‌کنند. از پلاستیک ارزان‌تر،قیمت کارت گرافیک پالیت برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سخت افزار استفاده می‌کنند. همچنین کیفیت متوسط رو به بالا در این کارت گرافیک، باعث شده تا طرفداران زیادی در سراسر جهان، به این برند، جذب شوند.

  • ۰۱/۰۵/۲۲
  • محمد سلحشوری

کارت گرافیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی