معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فن کویل نوع دیگری از تجهیزات سرمایشی است که در این شاخه به تقسیم بندی, تجزیه و تحلیل و مقایسه خرید فن کویل های موجود در بازار ایران و خارج از کشور پرداخته ایم. فن کویل برای مطبوع، خنک سازی و ایجاد گرما در مکان های مسکونی، اداری و تجاری به کار برده می شود.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تبلیغات در واقع یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط بین مشتریان و صاحبان کسب و کارها می باشد که آن ها را در زمینه برندهای موجود در بازار، انواع محصولات متنوع، خدمات مفید ارائه شده و... آگاه می سازد. تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف به شکل بصری یا صوتی و متنی با روش های گوناگونی با رویکرد افزایش بازاریابی و فروش انجام می شود.

در دهه اخیر اما با رشد شتاب گونه تکنولوژی، ارتقای دانش تبلیغات، افزایش سطح آگاهی عمومی مردم در جامعه و ارتقای سواد رسانه ای، شرکت ها و صاحبان کسب و کارها نیز به سمت شیوه های هوشمندانه تری برای تبلیغات رفته اند. کمپین های تبلیغاتی هدفمندتر شده اند و عموماً در آن ها از تکنیک 5M نیز استفاده می شود. تکنیکی که 5 گام اصلی در طراحی یک کمپین تبلیغاتی را مورد توجه قرار می دهد. هدف(Mission)، پیام(Message)، رسانه(Media)، بودجه(Money) و ارزیابی(Measurement). اینکه شما در تبلیغات خود به کدام یک از مراحل طراحی کمپین توجه می کنید، می تواند در اثربخشی کمپین شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

یکی از روش های مناسب برای موثر واقع شدن کمپین های تبلیغاتی انتخاب رسانه درست و متناسب با بودجه کمپین است.

تبلیغات کم هزینه و پر بازده

ارسال پیامک تبلیغاتی ارزان یکی از پرطرفدارترین راهکارهای تبلیغات محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت بازاریابی پیامکی یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین روش های تبلیغاتی به نسبت میزان تأثیرگذاری آن می باشد؛ سامانه های پیامکی متعددی در ایران فعالیت دارند که امکانات و قابلیت های مشابهی داشته و امکان تبلیغات گسترده را فراهم می نماید، اما آن چیزی که این سامانه ها را از یکدیگر متمایز می کند، خدمات پشتیبانی و مشاوره ای است که شرکت های خدمات دهنده، ارائه می کنند. سامانه پیام کوتاه متنی آموت علاوه بر پشتیبانی قدرتمند، امکانات هیجان انگیزی را در پنل خود قرار داده است که از جمله آن می توان به جذب مشتری، افزایش بازار فروش، حفظ ارتباط مفید بین کسب و کارها، نظرسنجی و نشانه گیری دقیق جامعه هدف از طریق ارسال منطقه ای یا استفاده از دفترچه تلفن پیشرفته آموت، اشاره نمود.

 

پیام صوتی را چاشنی بازاریابی پیامکی خود کنید

یک ابزار کاربردی دیگر در حوزه ارتباطات و تبلیغات بصورت وسیع و گسترده که کاربران تلفن های ثابت (خانگی یا تجاری) و همراه را هدف قرار می دهد، ارسال پیام صوتی تلفنی می باشد. تکنولوژی ارسال پیام های صوتی انبوه در لحظه به تلفن های ثابت و همراه در سراسر کشور با احتمال رسیدن پیام به دست مخاطب به صورت 100درصدی، چند سالی است که در ایران و با سرشماره 05138062 توسط سامانه پیام صوتی آوانک راه اندازی شده است. ارتباط مستقیم با افراد خانوار، انتقال پیام دقیق به مخاطب هدف، قابلیت ارسال انبوه به صورت همزمان و همچنین حالت دریافت نظر سنجی و تعاملی بودن را می توان از جمله ویژگی های این روش در اطلاع رسانی و تبلیغات عنوان کرد.

با سامانه پیام صوتی آوانک می توانید در استودیوی آنلاین آن سفارش ضبط صدای بهترین گویندگان کشوری را ثبت کنید و پیام صوتی خود را ارسال نمایید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ همیشه مدنظر کاربرانی هست که می خواهند اقدام به خرید تلویزیون با قیمت مناسب اما با سایز دل خواه کنند. برای همین کمپانی سامسونگ همیشه در سدد ساخت تلویزیون 55 اینچ با کیفیت بالا و در عین حال دارای امکانات زیادی باشد به همین منظور درسال 2020 تلویزیون های 55TU8500 ، 55TU7100 و 55TU7000 را روانه بازار نمود .ما هم به توضیح مختصری از آن می پردازیم پس با ما باشید تا اطلاعات کامل تری در اختیار داشته باشید.

1) تلویزیون سامسونگ 55TU8500

تلویزیون سامسونگ 55TU8500 در سال 2020 جزو محصولات بالارده‌ی این کمپانی قرار گرفت و با امکانات هوشمند چیزی کم‌تر از سایر مدل‌ها ندارد. این تلویزیون دارای بیش‌ترین کیفیت میان تمام کیفیت‌ تصویرهای موجود در بازار بوده و تصاویر را به صورت خارق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. این کیفیت  4Kمی‌باشد که با رزولشن 3840×2160 یکی از بهترین کیفیت‌ها برای نمایش تصاویر و برنامه‌های تلویزیون به حساب می‌آید. موتور پردازنده‌ی به کمک کیفیت تصویر آمده و نمایش تصاویر واقعی‌تری را بر روی پرده نمایش می‌دهد. فرمت استاندارد تصویر HDR10+  به همراه سرعت رفرش 120 هرتز به نمایش هرچه بهتر این تصاویر کمک می‌کنند و در کنار هم به ایجاد صحنه‌هایی زنده می‌پردازند. کیفیت صدا بعد از کیفیت تلویزیون جزو امکاناتیست که ارزش تلویزیون را بالا می‌برد. حال اگر این کیفیت صدا 20 وات باشد افراد بیش‌تری را جذب خود می‌کند. توزیع صدا در همه‌ی محیط به صورت یکسان سبب می‌شود این صدا بلندتر به نظر برسد و کمبود صدایی احساس نکنید. اگر بخواهیم به بخش هوشمند این ال ای دی بپردازیم باید بگوییم سیستم عامل تایزن باعث ایجاد همه‌ی امکانات هوشمند شده و قابلیت‌های هوشمند را ایجاد می‌کند. مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل، بلوتوث و جستجوی صوتی جزو این قابلیت‌های هوشمند می‌باشند و سرگرمی‌های زیادی ایجاد می‌کنند. در صورت انتخاب تلویزیون سامسونگ tu8500 در سایز 55 اینچ می‌توانید به بررسی تخصصی این تلویزیون  بپردازید تا بتوانید به صورت حداکثر از تصمیم خود نهایت رضایت را کسب کنید. پنل VA، طراحی پایه‌های V شکل، حالت گالری و Ambient Mode کاربر را مجذوب خود می‌کند.

پردازنده‌ی تصویر جدید Crystal Processor 4K در سال 2020 توانست خود را منحصر بفردتر از پردازنده‌ی سال‌های قبل نشان دهد و علاوه بر فناوری‌ها، موتور پردازشگر Crystal Processor 4K نیز یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هاییست که کمک کرد تصاویر بهتر بر روی صحنه جلوه شوند. کیفیت تصویر 4K خود به تنهایی توانست نظر کاربران را جلب کند اما به کمک پردازنده‌ی کریستال و حتی پنل VA این کار بهتر صورت گرفت. این موتور با پردازش اطلاعات و جزئیات تصاویر به خلق رنگ‌های زنده و واقعی کمک می‌کند تا شما کمبودی حس نکنید. چیزی که از نام پردازنده می‌توانید بفهمید این است که با جزئیات کامل، فیلم و یا تصاویر بر روی نمایشگر نشان داده می‌شوند تا به صورت کامل به تماشای آن‌ها بپردازید. تاثیر این پردازنده بر روی صحنه‌ها بسیار است و با شفافیت کامل تمامی اطلاعات پنهان و آشکار را به نمایش می‌گذارد.

بخش مهم و اصلی که امروزه تنها سوال مشتریان خوش سلیقه‌ی ما می‌باشد قابلیت اسمارت و دسترسی به اینترنت می‌‌باشد. خوشبختانه سیستم عامل‌های پیشرفته امروزه این مشکلات را برطرف کردند و هر محصولی را طبق نیاز مردم تولید می‌کنند. سیستم عامل تایزن با برترین امکانات به قابلیت‌های هوشمند مجهز است و اوقات فراغت آرامی را فراهم می‌کند. سیسم عامل تایزن در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8500 راه مدل‌های دیگر را در پیش گرفت و به تولید امکانات بیش‌تر کمک کرد. قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند SmartThings فوق‌العاده بودن این تلویزیون را نشان می‌دهند و تصمیم شما را نسبت به خرید مطمئن می‌سازد. توسط برنامه‌ی هوشمند SmartThings کنترل دستگاه‌های هوشمند دیگر خانه مانند یخچال، لباسشویی و هر محصول هوشمند دیگری را فراهم می‌کند. توسط قابلیت Apple AirPlay محصولات اپل را به تلویزیون متصل کنید و مانند سایر دستگاه‌های دیگر کنترل موبایل، آیپد و لپ تاپ آیفون را در دست بگیرید. لیستی از برنامه‌ها بر روی صفحه نمایش توسط سیستم عامل تایزن ایجاد می‌شود و هدف آن دسترسی راحت به محتوا و و صرف زمان کم برای نشتن پای علاقه‌مندی‌ هایتان می‌باشد.

 

2) تلویزیون سامسونگ 55TU7100

تلویزیون سامسونگ 55TU7100 جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر  4Kمناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7100 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4K تولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هاییست که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید

سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از مهم‌ترین این قابلیت‌هاییست که به تولید صحنه‌های زیبا کمک می‌کند و با بازی‌های سریع هیچ تاری صورت نمی‌گیرد. باید بدانید این سرعت رفرش با از بین بردن تاری هنگام حرکات سریع از کشیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و صحنه‌ها را به صورت طبیعی به نمایش می‌گذارد.

سیستم عامل تایزن مخصوص شرکت سامسونگ بوده و با قابلیت‌های فراوان در سال 2020 وارد بازار شد. مرورگر وب از جذاب‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در دنیای مجازی و اینترنت را فراهم می‌کند. قابلیت اتصال به گوشی همراه هوشمند از طریق DLNA و Wifi-Direct از مهم‌ترین این امکانات است که شما با خیال راحت هرچیزی که در گوشی خود نمایش می‌دهید را برروی صفحه بزرگ ال ای دی داشته باشید. توسط دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant هر سوال و یا دستوری که دارید را از تلویزیون بپرسید تا در کمترین زمان به شما پاسخ دهد. این ویژگی از جالب‌ترین امکاناتیست که لحظات سرگرم کننده‌ای توسط صدای خود را برایتان فراهم می‌کند. مچ شدن دستگاه‌های اپل توسط برنامه‌ی Apple AirPlay 2 مختص علاقه‌مندان اپل می‌باشد تا نگرانی آن‌ها از بین رود و به راحتی هر دستگاه اپلی را به تلویزیون متصل کنند

3) تلویزیون سامسونگ 55TU7000

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر  4Kمناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7000 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر 4K Crystal Processor به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4K تولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هاییست که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید

همانطور که می‌دانید یک تلویزیون هوشمند علاوه بر کیفیت تصویر بالا نیاز به کیفیت صدایی بالا نیز دارد. این کیفیت صدا با سیستم صوتی‌های دو کاناله امکان دارد تا با توزیع در دو طرف تلویزیون احساس یکسانی و رسایی از صدا داشته باشید. صدایی فراگیر با کیفیت بالا و پخش آن در هر نقطه توسط قابلیت Multiroom Link لحظات خوشی را به ارمغان می‌آورد. با این قابلیت صدا را در تمام محل خانه داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. سیستم صوتی با توان 20 وات معمولا مناسب گرفتن مهمانی‌ها، مراسمات و یا تولدها بوده و پاسخگوی نیاز اکثر افراد می‌باشد. شما با اتصال تلویزیون به بلوتوث می‌توانید صداهای پخش شده یا فیلم‌ها را با صدای بلند گوش دهید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید

سیستم عامل هوشمند تایزن با داشتن امکانات بالا راهنمای جهانی Universal Guide را نیز برروی تلویزیون تعبیه کرده‌است تا با لیست محتواها و دسته‌بندی بودن برنامه‌های لازم در صورت نیاز به علاقه‌مندی هایتان بدون صرف وقت آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار بگیرید

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

دولت الکترونیک ( Electronic Government) ابزاری برای افزایش دسترسی مردم، شرکت ها و کارمندان دولت به خدمات دولتی است. یا به عبارتی دولت الکترونیک، خدمت رسانی و اطلاع رسانی دولت به عموم مردم، با بکارگیری ابزارهای الکترونیکی است
دولت الکترونیک از فناوری های اطلاعات و ارتباطات استفاده می کند تا کارائی دولت را به وسیله دستیابی بهتر به اطلاعات و پاسخگویی بیشتر دولت در قبال مردم، ترفیع دهد.

تجربیات شرکت سیگما در حوزه مشاوره دولت الکترونیک :

  • خدمات مشاوره در خصوص مدیریت دولت الکترونیکی درکشور به سازمان فناوری اطلاعات ایران (1398-1397)
  • خدمات مشاوره به مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات نهاد ریاست جمهوری (1394-1395)
  • ارائه خدمات مشاوره دولت الکترونیک به کمیسیون اجتماعی هیئت دولت (1394)
  • تدوین طرح توسعه محتوا دیجیتال در فضای مجازی برای کمسیون محتوا شورای فضای عالی مجازی (1392)
  • تدوین سند نقشه جامع دولت الکترونیک کشور موضوع ماده 46 برنامه پنجم توسعه (1394-1390)
  • تدوین آئین نامه ماده 40 قانون مدیریت خدمات کشوری (1390)
  • تدوین طرح ایران مجازی برای معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما (1389-1388)
  • تدوین سند کارت هوشمند چند منظوره ملی در دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی (1384-1383)
  • عضویت در کارگروه معماری سازمانی برنامه تکفا (توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات) (1384-1383)
  • خدمات مشاوره در تدوین برنامه اجرایی سند نظام جامع فناوری اطلاعات برای مرکز تحقیقات مخابرات (1384)
  • و طراحی و اجرای بیش از 300 خدمت الکترونیکی

کسب اطلاعات بیشتر : https://www.sigma.ir/services/consultancy/e-government

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تلویزیون برای افرادی که بسیار مشکل پسند هستند  طراحی این سری از تلویزیون های سری جدید سال 2020 بسیار بسیار عالی و شیک می باشد و شما را حتما شیفته خود می سازد . زیرا ویژگی های یک تلویزیون خوب و با طراحی عالی را دارا هستند. همچین دارای یک ریموت کنترل بسیار زیبا می باشد که با تلویزیون بسیار هماهنگ است و طراحی جذابی دارد. پیشنهاد عالی ما به شما برای یک انتخاب عالی و با کیفیت و همچنین قیمتی مناسب از بهترین تلویزیون های سری جدید سال 2020 خرید از فروشگاه معتبر سلام بابا می باشد چرا که در کار فروش انلاین محصولات اصلی نام خود را درخشان نموده است.

 

1) تلویزیون سونی: 55X8000H

 

تلویزیون سونی 55X8000H محصولی جدید و هوشمند می‌باشد، که با بهره‌گیری سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال به اینترنت، بلوتوث و نیز مرورگر وب مخاطبان زیادی را برای خود بر می‌گزیند. اتصال به اینترنت از دو طریق صورت می‌گیرد، اتصال بی‌سیسم از طریق Wi-Fi و اتصال از طریق LAN. از  دیگر قابلیت‌هایی که تماشای این تلویزیون را جذاب‌تر می‌کند کیفیت تصویر 4K  و نمایشگر بزرگ 55 اینچ می‌باشد. از تلویزیون سونی 55X8000H با سایز بزرگ می‌توانید در نشیمن‌های بزرگ استفاده کنید و نگران هیچ کمبود کیفیتی نباشید. استاندارد کیفیت تصویر HDR با موتور پردازشگر X1 تصاویری بدون هیچ نویز و اختلالی به نمایش می‌گذارند تا رنگ‌های زنده و واقعی از طبیعت را در اختیار داشته باشید. سیستم صوتی تلویزیون SONY X8000H از توان خروجی 20 وات بهترین صدا با کیفیت بالا را توزیع می‌کند و با بهره‌گیری از بلندگوهای Bass Reflex می‌توانید به هر آهنگ و موسیقی گوش فرا دهید. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast از مهمترین ویژگی‌های هر تلویزیونی می‌باشد تا با استفاده از آن هر برنامه و اپلیکیشنی را که می‌خواهید با نمایشگر بزرگ‌تر و بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید. شک نکنید مخاطبان همیشگی سایت ما اینبار با خرید این تلویزیون 2020 بهترین انتخاب را برای خانه‌شان انجام می‌دهند. نور پس زمینه Direct LED و پنل IPS نیز تصمیم شما را برای داشتن یک تلویزیون عالی مصمم می کند. از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و ارتقاء دادن کیفیت تصویر توسط 4K X-Reality PRO اشاره کرد. این تلویزیون سازگار با برنامه‌ Apple  AirPlay  می باشد تا با دوستانتان بهترین اوقات را بگذرانید و لذت ببرید. در کنار تمامی ویژگی‌های دیگر می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی و دستیار صوتی نیز اشاره کرد

تلویزیون‌های هوشمند سونی همانطور که می‌دانید از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند بنابراین سونی جدیدترین ال ای دی های 2020 خود را نیز به همین سیستم عامل مجهز کرده است. این سیستم عامل با داشتن برنامه‌ها و بخش‌های مختلفی مانند گوگل هوم که در اختیار کاربران قرار می‌دهد جذابیت خاصی پیدا کرده است و کاربران زیادی را سراغ خود می‌کشاند. سیستم عامل اندروید از فرمان صوتی Google Assistant و Alexa برای جستجوهای خود در مرورگر استفاده می‌کند تا بدون استفاده از تایپ علاقه‌مندی‌های خود را جستجو و در زمان خود صرفه‌جویی کنید

2) تلویزیون ال جی 55UN8060:

تلویزیون ال جی 55UN8060 یکی از محصولات محبوب و برتر این کمپانی و تولید سال 2020 می‌باشد که ویژگی‌های خاصش هر کاربری را مجذوب خود کرده است. طراحی بی‌نظیر، کیفیت تصویر عالی و از همه مهمتر امکانات هوشمند همگی سعی بر این دارند تا تلویزیون ال جی عالی تر از همیشه در بازار بدرخشد. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند برای ال ای دی ال جی تعریف شده که شامل سیستم عامل webOS، قابلیت اتصال به اینترنت، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند AI ThinQ می‌باشد. این تلویزیون 55 اینچ از وضوح تصویر  4Kسود می‌برد که به کمک پنل IPS آن می‌توانید از هر زاویه به تماشای تصاویری با کیفیت و بی‌نظیر بنشینید. همچنین سرعت رفرش تصویر 120 هرتز با قابلیت حذف نویز و تاری تصویر در کنار فرمت تصویری Active HDR و از همه مهمتر پردازنده چهار هسته‌ای تصویر برای بخش صفحه‌‌نمایش LED ال جی هستند. از خصوصیات صوتی تلویزیون هوشمند ال جی می‌توان به توان صدای 20 وات و فناوری صدای Ultra Surround اشاره کرد. طراحی ال ای دی ال جی نیز یک طرف ماجرا قرار گرفته به صورتیکه اگر به طراحی شیک و خوش‌طرح این تلویزیون نگاهی بیندازید بدون شک آن را برای زیباترکردن فضای خانه خودمناسب می‌دانید.

 

تنوع و گوناگونی برنامه‌های هوشمند کاربر را وا می‌دارد تا یک تلویزیون کاملاً هوشمند و حرفه‌ای برای خانه خود انتخاب کند. تلویزیون‌های 2020 ال جی همگی همراه با برنامه‌های جذاب و بخش‌های هیجان‌انگیز طراحی شده‌اند که ما در اینجا قصد داریم به شرح امکانات تلویزیون الجی  55UN8060بپردازیم. در اینجا وجود سیستم عامل webOS و مرورگر وب کمک بسیار زیادی می‌کنند تا کاربر با دنیای گسترده رو به رو شود. به عنوان مثال این سیستم عامل که مجهز به رابط کاربری ساده‌ است تنها به وسیله منوی محبوب آن رفتن به هر بخش از برنامه‌ها را برایتان کاملاً لذت‌بخش می‌کند. به کمک قابلیت Wi-Fi و یا پورت LAN نیز هم رفتن به فضای مجازی برایتان میسر می‌شود و هم اینکه به کمک قابلیت اتصال به موبایل هر چیزی را می‌توانید بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. نکته جالب توجه در بخش بستر نرم‌افزاری ال ای دی ال جی به جستجوی آن بر می‌گردد. جستجوی صوتی راهی کاملاً راحت است که دستور شخص را از طریق صدا پاسخ گوست.

3) تلویزیون سامسونگ 55TU7000  :

تلویزیون سامسونگ TU7000 جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر 4K مناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ  55TU7000می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4K تولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌های است که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از مهم‌ترین این قابلیت‌هاییست که به تولید صحنه‌های زیبا کمک می‌کند و با بازی‌های سریع هیچ تاری صورت نمی‌گیرد. باید بدانید این سرعت رفرش با از بین بردن تاری هنگام حرکات سریع از کشیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و صحنه‌ها را به صورت طبیعی به نمایش می‌گذارد.

 

سیستم عامل تایزن مخصوص شرکت سامسونگ بوده و با قابلیت‌های فراوان در سال 2020 وارد بازار شد. مرورگر وب از جذاب‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در دنیای مجازی و اینترنت را فراهم می‌کند. قابلیت اتصال به گوشی همراه هوشمند از طریق DLNA و Wifi-Direct از مهم‌ترین این امکانات است که شما با خیال راحت هرچیزی که در گوشی خود نمایش می‌دهید را برروی صفحه بزرگ ال ای دی داشته باشید. توسط دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant هر سوال و یا دستوری که دارید را از این تلویزیون سامسونگ بپرسید تا در کمترین زمان به شما پاسخ دهد. این ویژگی از جالب‌ترین امکاناتیست که لحظات سرگرم کننده‌ای توسط صدای خود را برایتان فراهم می‌کند. مچ شدن دستگاه‌های اپل توسط برنامه‌ی Apple AirPlay 2 مختص علاقه‌مندان اپل می‌باشد تا نگرانی آن‌ها از بین رود و به راحتی هر دستگاه اپلی را به تلویزیون متصل کنند

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

موتور برق از دو قسمت موتور و ژنراتور تشکیل شده است که وظیفه موتور تولید نیروی مکانیکی چرخشی از سوخت های فسیلی برای به حرکت در آوردن مولدبرق ، ژنراتور یا دینام می‌باشد و وظیفه ژنراتور نیز تبدیل این انرژی چرخشی تولید شده توسط موتور به انرژی برق می‌باشد. بوسیله کوپله کردن این دو قسمت موتور برق تولید می‌شود و میتواند برق تولید کند.

چه موتور برقی برای کسب‌و‌کار یا نیاز‌شما مناسب است؟

در صورتی که بدنبال موتور برق کوچک کیفی میگردید که صدای کمی داشته باشد پیشنهاد میدهم اصلا دنبال این موتور برق نروید زیرا که موتور حرارت دارد و با نگه داشتن موتور داخل کیف این حرارت میماند و بشدت به موتور و زنراتور آسیب می‌رساند در موارد زیادی دیده‌ایم که بعد از ۱۰ ساعت کار موتور ها خراب شده و به واحد خدمات و گارانتی برای تعمیر برگشته اند.

در صورتی که موتور برق برای مصارف خانگی، ویلا، ساختمان میخواهید قطعا نیاز شما برای پمپ آب و کفکش، تلویزیون، روشنایی و خنک کنندها میباشد که در حدود ۱۵ تا ۲۵ آمپر می‌باشد که در اینجا باید تصمیم بگیرید که موتور برق استارتی میخواهید که توسط فرد روشن شود یا اینکه موتوربرق اتوماتیک که بصورت اتوماتیک روشن و خاموش شود، طبیعی است هر دو نیاز شما را برطرف میکند.

درصورتی که موتور برق برای بیمارستان ها، بانک ها مراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها، سرورها، کارگاهی، مصارف اضطراری نیاز دارید باید حتما موتور برق اتوماتیک بخرید که قابلیت AVR  اتوماتیک نیز داشته باشد.

 

در صورتی که موتور برق برای کارخانه و کارگاه، جهت امداد و نجات و موارد اضطراری یا در شرایطی دائم کار میخواهید باید بسمت دیزل ژنراتور یا ژنراتورهای گازسوز بروید فقط دقت کنید هزینه سوخت گازوئیلی  و تامین نگهداری آن بسیار بیشتر از ژنراتور گازسوز می‌باشد.

لیست قیمت انواع موتور برق

برای دیدن لیست قیمت انواع موتور برق اینجا کلیک کنید.

چرا قیمت‌ موتور برق اینقدر در‌بازار متفاوت است؟ بهمراه توضیح اجزا تشکیل دهنده آن‌که در‌قیمت‌تاثیر می‌گذارد

اجزاء موتور برق که شامل‌موتور،شاسی‌کشی،ژنراتور و پنل خروجی میشود که بصورت کامل در مقاله مربوطه توضیح دادیم اما اینجا میخواهیم در مورد تغییراتی که باعث میشود قیمت موتور برق تغییر کند  صحبت کنیم.در حال حاضر تمام محصولات در ایران چینی می‌باشند و بخاطر همین بازرگانان برای سفارش دادن تلاش میکنند که کمترین هزینه را بپردازند و بالاترین کیفیت را خریداری کنند اما در این بین چه چیزی در قیمت موتور برق تاثییر می‌گذارد؟

طبق مشاهدات ما در بازار شاسی موتور برق یکی از چیزهایی است که بسیار کیفیت متفاوتی دارد و میتوانند شاسی ضعیف با آلیاژ و وزن ضعیفی خریداری کنند که در نهایت مصرف کنندگان اعلام میکنند که شاسی ما شکسته و …. یا در قسمتی دیگر از ژنراتور که استاتور نام دارد میتوانند بجای سین پیچ مس تلفیقی از سیم پیچ مس و آلومینیوم بگذارند . یا بلبرینگ، یاتاقان ضعیف بکار ببرند که این موتور ها بشددت صدای زیادی دارند. یکی دیگر از موارد استفاده از کنتاکت‌های ضعیف که تحمل بار خروجی را نداشته باشند و در نهایت یا این کناکت آب می‌شود یا اینک به مصرف کننده آسیب جدی می‌رساند.

دسته ‌بندی انواع موتور برق از لحاظ سوخت

موتور برق از منظر سوخت به  بنزینی ،  گازی و گازوئیلی تقسیم می شوند، که نوع بنزینی پر فروش ترین و نوع گازی کم مصرف ترین و بی دردسرترین محصولات در ایران هستند. قابل ذکر است  گازوییلی هم از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

انواع موتور برق از لحاظ نحوه روشن شدن

در موتور برق‌های کوچک بصورت هندلی از طریق بند کویل میتوان موتور ها را روشن کرد .در موتور برق های بیشتر از ۳ کیلووات اضافه بر هندل شرکت‌ها باطری نیز گذاشته‌اند که مصرف کننده بتواند با سوییچ موتور را روشن کند.

در موتورهای نسل جدید علاوه بر باطری یک تابلو کنترل فرمان هم گذاشته‌اند که موتور بصورت اتوماتیک روشن و خاموش می‌شود تفاوت دیگر این موتورها این است که در این حالت بر روی موتور ساسات و شیر سوخت برقی استفاده شده است نه دستی یعنی در زمانی که تابلو فرمان می‌دهد شیرسوخت و هوا بصورت برقی فعال می‌شوند.

موتور برق چیست؟

موتور برق یا مولد الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین و گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می‌کند.

یکی از محصولات مولد برق، موتور برق است که همانند دیزل ژنراتور عمل می‌کند، اما در ابعاد کوچک‌تر. بر همین اساس کارخانه‌هایی که در تولید ژنراتور و دیزل ژنراتور پیشتاز هستند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید این وسیله دست زدند و بر همین اساس به تولید انواع موتور برق در مدل‌های مختلف نیز پرداختند.

این سیستم‌ها در دو نوع در بازار موجود هستند :

گاز سوز

موتور برق بنزینی

نحوه استفاده از موتور برق

    اندازه گیری میزان مصرف توان راکتیو و در صورت بالا بودن توان راکتیو امکان نصب خازن مناسب در کنار موتور برق باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد. همچنین استفاده از راه‌اندازهای نرم برای مصارف الکتروموتوری و جلوگیری از ضربه استارت اولیه آنها نیز باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

    بهترین حالت استفاده از موتور برق در بار نامی بوده و استفاده از آن در حداکثر توان در زمان‌های طولانی ممکن است به موتور برق آسیب برساند.

    نگهداری و تعمیرات به‌موقع و بازدیدهای دوره‌ای به منظور حفظ بازده و تجهیزات.

    بررسی امکان استفاده از موتورهای دور متغیر به‌ویژه برای پروانه‌ها و پمپ‌ها.

    انتخاب موتور برق های پربازده برای بهره‌برداری بلند مدت و متناسب با گشتاور مکانیکی مورد نیاز.

    محل استقرار موتور برق ها باید به گونه‌ای باشد که گرمای حاصل از موتورها به آسانی تهویه شود.

    به حداقل رساندن اصطکاک سیستم‌های مکانیکی متصل به موتور برق ها.

    بررسی امکان استفاده از مورتورهای پرمصرف درساعات غیرپیک مصرف برق شبکه.

    در صورت سوختن موتور برق به دلایل زیر عدم تعمیر موتور معیوب و جایگزینی آن با موتور جدید توصیه می‌شود:

    استفاده از شعله برای بیرون آوردن سیم پیچی در فرآیند تعمیر و در نتیجه تضعیف هسته.

    احتمال خراب شدن عایق دندانه‌های ورق هسته.

    بزرگ‌تر گرفتن کلاف‌ها برای سهولت جازدن و در نتیجه افزایش تلفات.

    مشکلات تنظیم موقعیت انتهای سیم پیچ.

    افزایش احتمال سوختن مجدد.

    کاهش راندمان موتور.

دسته بندی موتور برق استارتی

موتوربرق ها را می‌توان به چند صورت دسته‌بندی کرد :

از لحاظ نوع مصرف تغذیه به موتورهای بنزینی، گازوئیلی و دیزلی

از نظر سیستم روشن و خاموش شدن به موتوربرق های استارتی و هندلی

البته دسته سومی هم تلفیق استارت و هندل نیز وجود دارد.

نوع استارتی با دکمه استارت تعبیه شده بر روی خود به‌راحتی روشن و خاموش می‌شوند و نیازی به هندل زدن و دور گرفتن موتور جهت روشن شدن ندارند.

سیستم های استارتی نیز به سیستم برق تک فاز و سه فاز تقسیم‌بندی می‌شوند. جابجایی آسان سیستم تک فاز نسبت به سه فاز یکی از مزیت‌های اصلی آن است.

موتور برق بنزینی:

پرکاربردترین نوع، بنزینی است. این سیستم‌ها برای کارکردن طولانی مناسب بوده و سوخت آن‌ها از بنزین است.

باتوجه به نوع سوخت این محصول گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می‌شود که باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد، در غیر این‌صورت موجب خفگی می‌شود.

موتور برق گازسوز:

این موتور برق به دلیل نوع سوخت، کم‌مصرف بوده و باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود و دارای هزینه‌های کمتری نسبت به نوع بنزینی است.

از دیگر امکانات این دستگاه بی‌خطر بودن آن است. این نوع به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین طول عمر بیشتری نسبت به نوع بنزینی دارد.

اجزای تشکیل دهنده موتور برق

1- موتور : این بخش از موتور برق قسمت تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را بر عهده دارد

2- سیستم سوخت : یک باک است که برای سوخت موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3- سیستم ولتاژ : وظیفه تنظیم مقدار ولتاژی که از سیستم خارج می‌شود و تبدیل AC  به DC و بلعکس را بر عهده دارد.

4- روغن : به دلیل کار کردن طولانی مدت با موتور برق در روز ممکن است اجزا دستگاه دچار سائیدگی شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می‌رسد.

موتور برق استارتی و نکات مهم و ضروری از خرید محصول تا نصب آن

موتور برق همانطور که از نام آن آشکار است، وسیله‌ای جهت تولید برق (محصول مولد برق) است. این وسیله در ابعاد مختلف ساخته شده و در مقیاس‌های کوچک تا بزرگ برای مصارف در مکان‌های مختلف ساخته شده‌اند.

کارخانجات تولید کننده با توجه به درخواست بازار مصرف، موتوربرق های دستی کوچک جهت مصارف خانگی تا موتور برق‌هایی در ابعاد بزرگ جهت مصارف صنعتی  تولید کرده و در بازار موجود است.

کاربردهای موتوربرق شامل: جهت استفاده و برق رسانی به پمپ‌های مختلف آب، کفکش‌ها، استفاده برای الکترو موتورها و سیستم‌های برقی کوچک مثلا روشنایی و

سوخت موتور برق استارتی

مصرف سوخت موتور برق استارتی متفاوت است و با توجه به توان موتور و نوع توان مصرفی، مقدار سوخت آن نیز تفاوت پیدا می‌کند.

هر موتور برق استارتی شامل یک موتور، سیستم سوخت و یک سیستم تامین ولتاژ است. نوع استارتی با دکمه استارت روی آنها کار می‌کنند و نیازی به هندل زدن که در موتور برق‌های قدیمی‌تر رواج داشت، ندارند .

موتور قسمت اصلی یک موتور برق است که در آن انرژی مکانیکی دستگاه تبدیل به انرژی برق می‌شود و هر چه توان موتور بالاتر باشد میزان برق تولید آن نیز بیشتر خواهد بود.

در قسمت تامین ولتاژ نیز با مصرف سوخت مصرفی مقدار ولتاژ تنظیم می‌شود و در آن تبدیل جریان برق دی سی و آی سی به یکدیگر صورت می‌گیرد.

صدای زیاد از معایب موتور برق ها است که در موتور برق استارتی ساخته شده با تکنولوژی جدید این مشکل تا حد زیادی با بهینه سازی موتور و عایق کاری آن رفع شده‌است.

هنگامی که شما قصد خرید دارید باید باتوجه به توان مورد نظر یا همان ولتاژ مورد نظر و نوع کاربردی که از آن درنظر دارید به جستجوی محصول مورد نظر خود باشید.

سیم پیچی، قدرت بدنه، شاسی‌های موتور برق، مقدار سوخت مصرفی و نوع سوخت مصرفی مواردی است که شما در هنگام خرید باید در نظر داشته‌باشید.

رعایت ایمنی در موتور برق‌ها بسیار مهم است، زیرا محصولات احتراق این مواد، گازهای سمی و مونواکسید کربن بوده که اگر در جای نامناسب و محل بسته‌ای قرار داده شود با روشن شدن دستگاه باعث گازگرفتگی و خفگی می‌شود. به‌همین دلیل بهتر است مکان قرار گیری آن سنجیده شود و در محیط‌های باز نصب گردد.

موتور برق اضطراری

موتور برق ها دارای تقسیم‌بندی سه فاز و تکفاز و بنزینی و گازوئیلی هستند و در مکان‌ها یا سازمان‌هایی که وجود برق برای آنها بسیار مهم است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال در بیمارستان‌ها و بانک‌ها و مراکز مهم امنیتی و همچنین برای مصارف شخصی مثلا در منازل و ویلاها برای مواقع نبود برق استفاده می‌شوند.

سیستم راه‌اندازی موتور برق یا همان دیزل ژنراتور برای برق اضطراری هم می‌تواند به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باشد.

در نوع دستی در زمان بی برقی یک اپراتور، موتور برق را روشن کرده و آن را وارد مدار برق می‌کند ولی در صورت اتوماتیک توسط یک تابلو برق که به آن تابلوی امرجنسی می‌گویند، توسط یک برد کنترلر، بی برقی را حس کرده و فرمان استارت موتور برق را صادر و در نهایت موتور برق به صورت خودکار روشن شده و توسط کنتاکتور مربوطه وارد شبکه برق می‌شود.

از جمله موتور برق های عرضه شده در مناطق مختلف توسط این شرکت می‌توان به برند های :

هوندا المکس، هوندا هوتن، جیانگ دونگ چین، دیانا، استریم، هیوندای کره، لانسین و دوو در بنزینی ها و کاما، کوبوتا ژاپن، یانمار ژاپن ولوو و کامینز، پرکینز و لوول و دویتس، موتور سازان تبریز و غیره اشاره کرد.

برای خرید و مشاوره در مورد انواع موتور برق با ما تماس بگیرید.

منبع:  https://motorbaargh.ir/

 

  • محمد سلحشوری