معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هسته خرما مانند خود خرما دارای فواید و خواص بی‌شمار درمانی است. علاوه بر این، دانه خرما مانند بسیاری از هسته‌های دیگر، از جمله: هسته آووکادو، هسته انبه، هسته زردآلو، هسته سیب و غیره ارزش غذایی زیادی نیز دارد. هسته‌های خرما را به پودر تبدیل کرده و از آن در غذا یا برای کنترل برخی بیماری‌ها مانند دیابت استفاده می‌شود. در این مقاله به بررسی خواص هسته خرما و فواید دارویی آن خواهیم پرداخت. در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی نیاز دارد حتما بیشتر تحقیق کنید و در پایان منبع آن را هم می توانید بررسی نمایید

قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است.

حقایق علمی درباره خواص هسته خرما
هسته خرما با میانگین طول 1.2 الی 3.6 سانتی‌متر و میانگین عرض 0.6 تا 1.3 با یک شیار در شکم، دانه میوه خرما محسوب می‌شود. این دانه سرشار از مواد مغذی، مانند: اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع، روی، کلسیم، پتاسیم و کادمیوم است. ارزش غذایی پودر هسته خرما را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

ارزش غذایی دانه خرما    100 گرم پودر هسته خرما
انرژی    227 کالری
کربوهیدرات    75 گرم
فیبر    17 گرم
پتاسیم    20 درصد
مس    18 درصد
منگنز    15 درصد
منیزیم    14 درصد
آهن    5 درصد
ویتامین ب 6    12 درصد
 

خواص شگفت انگیز دانه خرما برای سلامتی

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، از هسته خرما برای کنترل و درمان برخی از بیماری‌ها از جمله دیابت استفاده می‌شود. در ادامه به تفضیل درباره خواص هسته خرما در بهبود سلامتی صحبت خواهیم کرد.

محافظت از کلیه و کیسه صفرا

دانه خرما سرشار از پروآنتوسیانیدین است و مصرف پودر دانه خرما از ایجاد عفونت و سنگ در کلیه و کسیه صفرا جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، از دم‌نوش هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و مثانه نیز استفاده می‌شود. هسته خرما حاوی چندین ترکیب دارویی است؛ که مانند کورتون عمل کرده و برای درمان ناراحتی‌های کلیه و مثانه، التهاب و بیماری‌های عفونی مفید هستند.

خواص هسته خرما برای بیماران دیابتی

دانه خرما در کنترل قند خون و تولید انسولین نقش مهمی دارد و یک درمان برای بیماران دیابتی محسوب می‌شود. اگر مبتلا به دیابت هستید یا قند خون بالایی دارید، می‌توانید از پودر هسته خرما یا قهوه آن در رژیم غذایی خود استفاده کنید. همچنین برای کنترل قند خون می‌توانید از سیر استفاده کنید. در مقاله خواص سیر ناشتا می‌توانید روش استفاده از سیر برای کنترل دیابت را مطالعه کنید.

جلوگیری از آسیب به DNA

دانه‌های خرما سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی هستند؛ که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و از آسیب به ساختار DNA محافظت می‌کنند. علاوه بر این، هسته خرما سرشار از مواد معدنی بوده؛ که در تقویت سیستم ایمنی و اعصاب موثر هستند. خوشبختانه خرمای ایران را می‌توان منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان‌های طبیعی برای مصارف دارویی دانست.

التیام زخم معده و درمان اسهال

هسته خرما منبع غنی فیبر بوده و بنابراین فواید بسیاری برای دستگاه گوارش دارد. از پودر دانه خرما برای بهبود زخم معده استفاده می‌کنند. همچنین هسته خرما به‌عنوان یک ضدعفونی کننده قوی می‌تواند باکتری‌های مضر روده را از بین برده و ناراحتی‌های دستگاه گوارش از جمله اسهال مزمن را درمان کند.

از دیگر فواید پودر هسته خرما می‌توان به این موارد اشاره کرد:

تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس‌ها؛
مفید برای سلامت پوست؛
ضخیم کننده مو و جلوگیری از سفیدی زودرس مو؛
ترمیم ناخن؛
جلوگیری از انسداد سرخ‌رگ‌ها؛
کاهش خطر حمله قلبی.

چطور دانه خرما را مصرف کنیم؟

هسته خرما خوراکی نیست و برای مصرف باید آن را به پودر تبدیل کنیم. بعضی از افراد پودر هسته خرما را به قهوه یا چایی خود اضافه کرده و پس از دم کشیدن آن را مصرف می‌کنند. همچنین می‌توان، پودر دانه خرما را به تنهایی با آب جوشاند و مانند چایی نوشید. برخی نیز از پودر هسته خرما به‌عنوان یک چاشنی در خمیر نان، کیک و اسموتی استفاده می‌کنند.

طرز تهیه پودر هسته خرما

برای تهیه پودر دانه خرما در ابتدا می‌بایست، هسته‌های خرما را به مدت پانزده روز در آب خیس کنید. پس از آن یک الی دو روز هسته‌های خرما را در هوای آزاد قرار دهید؛ تا خشک شوند. پس از خشک شدن هسته‌ها، می‌بایست آن‌ها را به‌قدری روی حرارت تفت بدهید؛ تا تغییر رنگ دهند و ترد شوند. سپس هسته‌های خرما را آسیاب کرده؛ تا آماده مصرف شوند.جوان ایرانی (irjavan.com)

جمع‌بندی

همان‌طور که در مقاله مطالعه کردید، برخلاف ظاهر سفت و سخت، هسته خرما دارای فواید بسیاری برای بهبود سلامتی است. از پودر این دانه می‌توانید به‌عنوان نوشیدنی یا چاشنی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید، به‌دلیل طبع گرم خرما، بهتر از مصرف زیاد آن جلوگیری کنید؛ زیرا ممکن است باعث ایجاد قرمزی، جوش و خارش در پوست شود.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

بسیاری از کاربران زمانی که با تیم مشاوران مرکز تماس می گیرند و یا برای تعمیر انواع لپ تاپ به نمایندگی ما مراجعه می کنند، یک سوال اساسی در مورد خرید لپ تاپ ایسر یا ایسوس از خود می پرسند که در این مقاله می خواهیم به طور کامل به آن پاسخ دهیم. این سوال. البته در مطالب و مقالات سایت مزایا و معایب استفاده از لپ تاپ ایسر و ایسوس را به طور کامل بررسی کرده ایم و مدل های مختلفی از لپ تاپ ایسر را به نمایش گذاشته ایم که می تواند برای شما بسیار مفید باشد. ما فرم کامل را بررسی کرده ایم. . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سال هاست لپ تاپ ایسر یا ایسوس خود را خریداری کرده اید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطلع برای تعمیر تجهیزات و کامپیوتر خود هستید، می توانید از خدمات دفتر ایسر استفاده کنید. مشکلات خود را در اسرع وقت حل کنید در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ایسر یا ایسوس

ایسوس را می‌توان یکی از مطرح امروزی دانست که در چند سال گذشته توانسته است به خصوص در بازارهای داخلی ایران و خاورمیانه فروش بسیار بالایی داشته باشد.

ایسوس جزو برندهایی است که در کنار مشتری مداری سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های مختلفی که برای کاربران خود در نظر گرفته است رضایت آنها را از نظر امکانات و کارایی هایی که بر روی مدل های مختلف لپ تاپ قرار می‌دهد جذب نماید.

همین موضوع در کنار کیفیت ساختاری باعث شده است تا برند هایی مانند ایسوس و ایسر در سال‌های گذشته فروش بالایی در کشورمان داشته باشند و این یعنی کاربران به دنبال خدمات بیشتری در این زمینه هستند.

در بررسی مقایسه ایسر یا ایسوس می‌توان گفت زمانی‌که استقبال از یک برند زیاد شود کاربران مختلف نیز به سمت آن برند کشیده می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا شرکت ها و مراکز مختلف زیادی در زمینه تعمیر و پشتیبانی از لپ تاپ های ایسوس و لنوو فعالیت خود را آغاز نمایند.

زمانی که کاربر در هنگام خرید متوجه این حجم بالا از پشتیبانی توسط مراکز مختلف برای یک دستگاه می شود قطعاً در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

محبوبیت ایسر

به همین دلیل است که لپ تاپ های ایسر امروزه با توجه به عدم استقبالی که از آنها صورت گرفته است خدمات پشتیبانی کمتری را برای فروش محصولات جدید دریافت می کنند.

همه ما به خوبی از کیفیت و کارایی لپ تاپ های ایسر آگاه هستیم و با توجه به قدیمی بودن این برند به خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه می توانند محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار وارد نماید که همه طیف‌های جامعه می توانند از آن استفاده نمایند.

اما امروزه با توجه به پشتیبانی بیشتری که از محصولات ایسوس در بازار انجام می شود شاهد استقبال کاربران از این محصولات هستیم و این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای برتری امکانات و کیفیت برند ایسوس نسبت به ایسر باشد.

پس در یک بازی زمانی می‌توان گفت که ایسوس توانسته است با توجه به تولید برخی از محصولات نسبت به رقیب خود یعنی ایسر پیشی بگیرد و البته در این میان خدمات مختلف و متنوع و پشتیبانی کاملی که از این برند در کشورمان انجام می شود مزید بر علت شده است تا کاربران تمایل بیشتری برای خرید محصولات ایسوس داشته باشند.

بررسی لپ تاپ ایسر

در قسمت بعدی برای مقایسه لپ تاپ ایسر یا ایسوس باید گفت که لپ تاپ های ایسر به دلیل کیفیت پایین آنچنان محبوب نیستند و با توجه به قدمت این محصول به راحتی می توان گفت که همچنان یکی از پرطرفدارترین هاست. تولید کنندگان لپ تاپ با کیفیت . در راس جهان ایسر قرار دارد که می تواند جالب ترین گزینه ها را در مدل های مختلف لپ تاپ به کاربران ارائه دهد.

در ایسر تنوع و کیفیت محصولات یک امتیاز ویژه است

ایسر در زمینه تولید محصولات دیجیتال همواره تلاش کرده است تا بالاترین کیفیت را ارائه دهد و مخاطبان اقشار مختلف جامعه را به خرید محصولات خود ترغیب کند.

این بدان معناست که ایسر سعی می کند محصولات متنوعی را از نظر قیمت و امکانات با توجه به نیاز کاربران ارائه دهد تا بتوانند محصولی را مطابق میل خود خریداری کنند و البته ممکن است هزینه های بالای برخی برندها با دان همراه باشد. اگر منابع وجود داشته باشد، پرداخت نکنید.

کاربرانی که قصد خرید محصولات ایسر یا ایسوس ما را دارند اغلب با چالشی اساسی به نام پشتیبانی از این محصولات مواجه می شوند که نمایندگی ایسر با خدمات ویژه ای در این زمینه سعی در رفع کامل آن داشته است.

علاوه بر تعمیرات اساسی و پشتیبانی از مدل های مختلف تبلت و لپ تاپ ایسر، شاهد استفاده از لوازم جانبی و لپ تاپ های کامپیوتری به صورت کاملا اورجینال و اورجینال در این برند هستیم که می توان آن را به عنوان یک مزیت ویژه برای کاربران در صورت بروز مشکل در نظر گرفت. هر گونه مشکلی داشته باشند می توانند از قطعات ضروری و واقعی مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر استفاده کنند و واقعا در هزینه ها صرفه جویی کنند.

لپ تاپ های ایسر علاوه بر کیفیت و کارایی، از نظر قیمتی همه کاره هستند و این امر به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که برای آنها به صرفه تر است.
اگرچه محصولات ایسر از نظر فنی و سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما همانطور که گفته شد به دلیل عدم پشتیبانی کامل از این محصولات در مراکز مختلفی که در شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد، کاربران امروزی معمولا استقبال کمتری از ایسر می کنند. مارک، او انجام می دهد.

در عین حال بسیاری از کاربران نمی توانند محصولات ایسوس را در همان سطح قیمت خریداری کنند و باید قیمت بالاتری بپردازند.

گزارش های تعمیر لپ تاپ ایسر به خوبی متوجه شده اند که خدمات و پشتیبانی می تواند یکی از مهم ترین عوامل در خرید و استقبال مشتریان از یک محصول باشد و نمایندگی های ایسر سعی کرده اند این مشکل را به طور گسترده و مستقل برای مصرف کنندگان حل کنند. وزن مراکز مختلفی که باید در این حوزه وجود داشته باشد.

البته اگر قصد خرید محصولات و مطالعه مقاله مقایسه ایسر و ایسوس را دارید، بهتر است بدانید که هر دو برند از نظر کیفیت در یک سطح هستند و تفاوتی بین کیفیت و قابلیت های آنها وجود ندارد. آنها فراهم می کنند. آنها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با خرید محصولات از هر دو برند، نیازهای خود را برآورده کنند.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 (سی هزار) عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و 500000 (پانصد هزار) عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و... می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت های وابسته

شرکت تولیدی پانلهای سقفی و دیواری آریا بارون در 1383 در شهر مشهد، تاسیس شد. سالنهای تولیدی و دفتر مرکزی در شمال مشهد و بزرگراه آسیایی واقع شده اند.

شرکت آریا بارون با هدف دسترسی به بازار کشورهای همسایه وخاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، از پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی در کلیه تولیدات خود بهره می برد.

شرکت تکنو پانل در زمینه طراحی و تولید و توزیع انواع ورقهای شادولاین و ساندویچ پانل و پلی استایرن تزریق و پلی استایرن منبسط شده فعال بوده و با دارا بودن آخرین تکنولوژی موجود در این زمینه، تولید ورقهای شادولین و ساندویچ پانل اورتان ،بلوکه های پلاستفوم را با تنوع و تیراژ وسیع، تولید و عرضه می نماید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

با صنعتی شدن جوامع امروزی و پیشرفت روزافزون آن، بخش بزرگی از زندگی انسان وابسته‌ی صنعت و وسایل صنعتی و الکتریکی است. از روزمره‌ترین بخش‌های صنعتی و مدرن زندگی همه‌ی ما می‌توان به وسایل الکتریکی خانه و آشپزخانه اشاره کرد. از مهم‌ترین آن‌ها یخچال و فریزر است که نقش پررنگی در زندگی، تغذیه و نگهداری مواد غذایی برای ما دارد. از طرفی یخچال و فریزرها تنها وسایل برقی خانه هستند که به‌طور مداوم و 24 ساعته مشغول به کار هستند. به‌علاوه کارخانه‌های زیادی در زمینه ی تولید لوازم‌خانگی مشغول به فعالیت هستند که یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها، یخچال و فریزر الکترواستیل می‌باشد. در شرایط فعلی اقتصادی کشور، خرید مجدد این وسایل به‌ سختی و با هزینه‌های بسیاری همراه است.

بنابراین استفاده‌ی صحیح از این وسایل و همچنین تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل از راه‌های نجات در مواقع عملکرد نادرست و آسیب به این وسایل می‌باشد. اگر شما هم یک یخچال و فریزر الکترواستیل دارید و یخچال و فریزر شما دچار ایراد و اخطار در عملکرد خود شده است با ما همراه باشید.

برخی از خدماتی که شرکت های خدمات پس از فروش برای تعمیر یخچال و فریزر الکترواستیل ارائه می دهند

  • تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال
  • تعمیر و رفع خرابی های مربوط به موتور یا کمپرسور یخچال و فریزر الکترواستیل
  • تعویض درب و لاستیک دور
  • تعویض و تعمیر لاستیک دور درب و درب یخچال
  • رفع صدای یخچال
  • در سریع ترین زمان ممکن مشکل صدای یخچالتان را پیدا و رفع خواهیم کرد.
  • عیب یابی یخچال و فریزر
  • با تکیه بر تجربه و تکنولوژی روز در محل شما عیب یخچال و فریزرتان را پیدا و رفع می کنیم.
  • تعویض لامپ یخچال
  • گاز زدن یخچال

رفع تمامی مشکلات مربوط به سرد نکردن یخچال و گاز یخچال را به کادر مجرب فیکس فریجیدر بسپارید.

چه زمانی به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز داریم؟

ابتدایی ‌ترین اقدامی که باید برای استفاده از وسایل و لوازم‌خانگی انجام دهیم؛ باید پیش از استفاده دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنیم. تا با کارکرد، نحوه‌ی صحیح استفاده، اخطارها و غیره در خصوص استفاده از آن آشنا شویم؛ بنابراین پیش از استفاده از هر لوازمی و همچنین یخچال و فریزر الکترو استیل دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها، نصب و راه‌اندازی یخچال را به افراد متخصص و ماهر مربوط به نمایندگی‌های الکترواستیل بسپارید. در مواردی ما متوجه ایرادات در یخچال و فریزر نمی‌شویم و یا اینکه در رفع آن‌ها سهل‌انگاری خواهیم کرد. در ادامه به برخی از مواردی که به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز دارید اشاره کردیم.

ارورهای متعدد بر صفحه‌ی نمایشگر ظاهرشده و قادر به رفع و تشخیص آن‌ها نیستیم.

زمانی که یخچال سروصدای آزاردهنده و زیادی ایجاد می‌کند.

یخچال در تنظیم دما دچار مشکل شده است. (دمای بسیار پایینی در حد یخ زدن مواد غذایی دارد و یا اینکه دمای آن بالا بوده و مواد غذایی را به‌خوبی خنک نمی‌کند.)

دیواره‌های یخچال دارای دمای بسیار بالایی هستند، به‌راحتی قابل‌لمس است.

هنگامی‌که متوجه می‌شوید در بخش پایینی یخچال مقداری آب جمع شده است.

هنگامی‌که یخچال و فریزر برفک زیادی تولید کرده است.

پشت یخچال و بخش‌هایی که موتور یخچال قرار دارد دارای حرارت بالایی است.

در باز و بسته شدن در یخچال دچار مشکل هستید و بخش لاستیکی درب یخچال فرسوده شده است.

یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود.

معرفی یک شرکت خدمات تعمیرات الکترواستیل در تهران

فیکس فریجیدر مجموعه تعمیرات یخچال و فریزر الکترواستیل با بیش از 10 سال تجربه فنی در این خصوص آماده خدمت رسانی به هموطنان در شهر تهران و مناطق مختلف این شهر می باشد این مجموعه دارای متخصصین و افراد با تجربه می باشد که این افراد به روزترین اطلاعات را در خصوص تعمیرات یخچال و فریزر خواهند داشت لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر قطعه،تعویض قطعه می توان آن را در محل انجام داد و در هر صورت نیازی به جابجایی دستگاه نمی باشد.

  • محمد سلحشوری