معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برند چیست؟

برند (Brand)یک نام، نماد، کلمه، عبارت، نشانه یا یا ترکیبی از آن هاست جهت متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات. افراد و شرکت ها برای ایجاد تمایز بین کالا و خدمت خود با کالا و خدمات دیگران از برند استفاده میکنند.

برند، می‌تواند متعلق به یک کالا یا تولیدکننده، یک خدمت یا موسسه خدماتی، یک شرکت یا سازمان و یا یک شخص، مکان، رویداد یا حتی مذهب و عقیده باشد.

عواملی وجود دارند که به شناخته شدن برند کمک میکنند. مانند: بسته بندی، نوع ارائه ی محصول، مخاطبان محصول، کیفیت آن، تبلیغات و …

 

انواع برند

برندها بر اساس آنچه که معرفی می کنند، شامل انواع مختلفی میشوند. مانند:

برند محصول: برند شدن محصول یا خدمت خاص.

برند شخصی: مانند شخص ورزشکار

برند شرکتی: مانند شرکتی که محصولات یا خدمات مختلفی دارد.

برند جغرافیایی: مثل یک شهر خاص

برند عمومی: مثل یک مراسم های حکومتی

برند فرهنگی: مثل مراسم فرهنگی

برند مذهبی: مثل یک مسجد

 

ضرورت ثبت برند

  • جلوگیری از کپی کاری
  • جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از نام تجاری شما
  • افزایش تعداد مشتریان
  • برند های خوب همیشه در ذهن و خاطر افراد باقی می مانند.

 

اقدامات لازم جهت ثبت برند

جهت ثبت برند می توانید شخصا به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه نمایید. اما انجام این کار علاوه بر اینکه ممکن است اندکی برایتان وقت گیر باشد؛ ممکن است در صورتیکه از مشاورین مربوطه برای ثبت برند مشورت نگیرید لازم باشد که چندین بار برند خود را تغییر دهید که زمان زیادی از شما میگیرد و هزینه های شما را بیشتر میکند، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد ثبت برند دارید ابتدا با مشاورین موسسه حقوقی های ثبت تماس گرفته و از مشاوره های آن ها کمک بگیرید.

مراحل ثبت برند

 انتخاب نام برند: اولین مرحله برای ثبت برند، انتخاب نام برند است که قصد دارید با آن بین مشتریان و در بازار معروف شوید و سالها فعالیت کنید.

پس لازم است نامی را انتخاب کنید که هم جزء نام هایی نباشد که محدودیت ثبت دارند، عام نباشند یا خلاف قوانین اسلامی و عمومی نبوده و همچنین قبلا هم ثبت نشده باشند.

استعلام برند: لازم است قبل از ثبت برند، لوگو یا هر علامت تجاری دیگر آن را بررسی نمایید که آن برند قبلا ثبت شده است یا خیر؟ درصورتیکه یک نام یا یک علامت تجاری در حوزه فعالیت شما قبلا به ثبت رسیده باشد دیگر شما نمی توانید آن نام را برای خود ثبت نمایید.

استعلام برند به شما کمک میکند تا احتمال پذیرفته شدن برند شما در سامانه درصد بالاتری پیدا کند.

تکمیل مدارک لازم: پس از انتخاب و استعلام نام مورد نظرتان، لازم  است که مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند را که در پایین همین مطلب دقیق ذکر شده است تکمیل نمایید.

 

ثبت اظهارنامه علامت تجاری:  پس از اینکه مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند را آماده کردید، می بایست به وب سایت مرکز مالکیت معنوی مراجعه نمایید و در آن جا ثبت نام نموده و جهت تایید حساب کاربری گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی دریافت نمایید.

پس از ثبت اظهارنامه ثبت برند در سایت مالکیت معنوی و بارگذاری مدارک و تصویر برند در آنجا باید حداقل 15 روز منتظر بمانید تا نتیجه بررسی کارشناسان اعلام شود.

مدارک لازم جهت ثبت برند

مدارکی که جهت ثبت برند نیاز است برای اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی متفاوت است. در ادامه مدارک مورد نیاز برای هر دو مورد را بیان کرده ایم.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی متقاضی ثبت برند:

  • کپی برابر اصل شده شناسنامه
  • کپی برابر اصل شده کارت ملی
  • کپی برابر اصل شده کارت بازرگانی ( فقط در صورتی که برند پیشنهادی لاتین باشد)
  • کپی برابر اصل شده مجوز فعالیت
  • اطلاعاتی همچون آدرس، کد پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت اشخاص حقیقی

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی متقاضی ثبت برند:

  • کپی برابر اصل شده شناسنامه تمام افرادی که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند. مانند: مدیران، سهامداران یا شرکا.
  • کپی برابر اصل شده کارت ملی تمام افرادی که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند. مانند: مدیران، سهامداران یا شرکا.
  • کپی برابر اصل شده مجوز فعالیت شرکت
  • کپی آگهی روزنامه رسمی که ثبت شرکت در آن آگهی شده است
  • کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • کپی برابر اصل شده کارت بازرگانی (در صورتی که برند پیشنهادی لاتین باشد)
  • اطلاعاتی همچون: آدرس، کد پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت تمام افرادی که در شرکت حق امضا دارند.

 

 

چه برندی را نمی توان ثبت کرد؟

بعضی از برندها هستند که برای آنها مجوز ثبت صادر نمی شود. این برندها ممکن است یکی از ایرادات مذکور در ذیل را در داشته باشند:

üاگر در برند از علایم رسمی کشور استفاده شده باشد. مانند: نشان جمهوری اسلامی ایران یا آرم هلال احمر و …

üبرندهایی که از قبل ثبت شده باشند (برای این که با این مشکل مواجه نشوید بهتر است قبل از ثبت آن برند را استعلام کنید.)

üبرندهایی که بر خلاف عفت عمومی یا نظم جامعه باشند.

üبرندهایی که در آنها عباراتی منسوب به ایران همچون انقلاب یا دولت و … وجود داشته باشد.

üبرندهایی که عبارت به کار رفته در آنها به صورت کلی یا عمومی باشد مانند پارچه و …

آیا اجباری در ثبت برند وجود دارد؟

  • قانون تجارت ایران ثبت برند را جز در موارد زیر برای هیچ شرکت یا واحد تولیدی، خدماتی و تجاری اجبار نکرده است:
  • ثبت برند لوازم آرایشی که به صورت مستقیم روی پوست استفاده می شوند.
  • داروهای مخصوص مورد استفاده پزشکان
  • محصولات غذایی عرضه شده در بسته بندی یا ظروف مخصوص
  • نوشیدنی ها و آب های گازدار

 

هزینه ثبت برند

هزینه های ثبت برند باتوجه به نوع برند و چگونگی آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال اگر در لوگو از حرف لاتین استفاده کنید لازم است که حتما کارت بازرگانی یا کارت عضویت تهیه نمایید که در این صورت هزینه های آن افزایش خواهد یافت. علاوه بر آن هزینه ثبت برند در رابطه به مقدار بیشتر طبقات بین المللی نیز متغیر میشود.

مورد دیگری که در هزینه ی ثبت برند تاثیر میگذارد، هزینه های مربوط به ثبت اظهارنامه و چاپ آگهی در روزنامه رسمی در دو نوبت می باشد در اینجا هم با توجه به نوع متن آگهی باز هم هزینه ها متغیر است. هزینه برای درخواست کنندگان خارجی که در انجام ضوابط کنوانسیون پاریس درخواست خود را به منبع ثبت تسلیم می نمایند این گونه است باید هزینه ها را با توجه به نرخ ریالی معین شده معادل نرخ رسمی پرداخت نمایند. به صورت خلاصه این هزینه ها شامل

هزینه مربوط به اظهارنامه و طبقات بیشتر

هزینه مربوط به تهیه کارت بازرگانی یا کارت عضویت در موارد خاص

هزینه های مربوط به چاپ متن در آگهی روزنامه های رسمی

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

شهر آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای توریستی و ساحلی ترکیه کلی تفریحات هیجان انگیز برای مسافرانش دارد که شما را به وجد می آورد و در ضمن شهر آنتالیا که یک شهر بندری است و جالب است بدانید که از زمان رومیان یکی از شهرهای بندر کنار دریایی مدیترانه بشمار می رفته که تعداد زیادی قایق بادبانی دارد و با این توصیفات تور آنتالیا یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری مسافران ایرانی در ترکیه میباشد، آنتالیا با داشتن سواحلی بسیار زیبا، مراکز خرید عالی، مراکز تفریحی متنوع، کلاب های شبانه و ورزش های آبی هیجان انگیز توانسته یکی از پرطرفدارترین تورهای ایرانیان شود و نیز تورهای مسافرتی آنتالیا به صورت تور ارزان و تور لحظه آخری به علاقه مندان ارائه می شود و شما برای همراه شدن با تور آنتالیا می توانید از پرواز های ایرانی از جمله ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، زاگرس ایر، ایران ایر تور، تابان ایر و آتا ایر بهره ببرید و نکته ای که حائز اهمیت است اینه که مقصد پروازهای ایرانی نمیتواند فرودگاه اصلی شهر آنتالیا باشد، بنابراین پرواز های ایران در مسیر فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه سلیمان دمیرل اسپارتا (IKA - ISE) و یا از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه کاردیک دنیزلی (IKA-DNZ) پرواز میکنند و در ضمن تور آنتالیا نامی گشت دارای خدماتی اعم از :  بلیت رفت و برگشت هواپیما ، سرویس رفت و برگشت از فرودگاه به هتل (ترانسفر فرودگاهی) ، صبحانه ، نهار ، شام ، نوشیدنی و .... می باشد و اینکه مسافران تور این مقصد می توانند برای تفریحات آنتالیا و بازدید از جاذبه های شهر آنتالیا با تور لیدر خود هماهنگ شوند.

قیمت تور آنتالیا

تورهای مسافرتی آنتالیا در زمان های مشخصی در هفته برگزار می شوند و خدماتشان نیز از قبل مشخص و روشن است و شما با انتخاب و رزرو هتل آنتالیا به همراه بلیط هواپیما آنتالیا می توانید خودتان تور مسافرتی آنتالیا را آن طوریکه می خواهید برنامه ریزی نمایید و در اصل در تاریخ مورد نظر، تعداد مسافر را وارد کرده و هتل های بین المللی را با پرداخت ریالی زودتر رزرو نمایید و توجه داشته باشید که فصل زمستان ارزان ترین زمان سفر به آنتالیا بشمار می رود ولی این را هم بدانید که دیگر خبری از تفریحات آبی نمی باشد ؛ اگر قصد خرید تور ارزان آنتالیا را دارید و در عین حال قصد دارید از تمامی امکانات هتل های آن نهایت استفاده را ببرید پیشنهاد ما این است که اواخر خرداد یا شهریور و مهرماه را برای سفر برگزینید و ضمنا توجه داشته باشید که حتما از قبل وضعیت آب و هوا را بررسی کنید تا با خیال راحت سفری هیجان انگیز را تجربه کنید و موضوع مهم بعدی که با افزایش و کاهش قیمت تورهای آنتالیا ارتباط مستقیم دارد، نوع هتل و اقامتگاه رزرو شده در پکیج تور خریداری شده میباشد که علاوه بر درجه هتل و نوع خدمات هتل (ALL، UALL، FB و ... )، هزینه هر شب اقامت در هتل های این شهر ساحلی به فصل و زمان تور خریداری شده شما نیز بستگی دارد و باطبع در فصول پر گردشگر یعنی تعطیلات تابستانی یا عید نوروز که تقاضای خرید تور بالاست، هزینه اقامت در هتل ها نیز افزایش خواهد داشت؛ آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری زمستان آنتالیا، شرایطی برای شما مسافران فراهم کرده که بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را بدست آورید و نکته بعدی اینجاست که ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت را در بالای همین صفحه قرار دادیم تا با توجه به بودجه و زمان مورد نظر خودتان، بهترین پکیج تور مسافرتی به این مقصد را برگزینید و در آخر قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین ( داخلی - خارجی )، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج، متغیر می باشد.

بهترین هتل های آنتالیا

اگر عازم تور آنتالیا هستید به منظور اقامت در شهر آنتالیا، اصلا نیازی به نگرانی بابت هیچ موضوعی نمی باشد، چرا که در این شهر تعداد بسیار زیاد و متنوعی هتل با امکانات عالی و شگفت انگیز بصورت یوآل وجود دارد که با در نظر گرفتن بودجه ای که مدنظرتان هست می توانید براحتی یکی از آنها را انتخاب کنید و از بهترین امکانات اقامتی بهره ببرید و به غیر از هتل، اقامتگاه های گوناگون در رده های متوسط هم در این شهر وجود دارد که بتوانید با اقامت در آنها از لحاظ اقتصادی برایتان مقرون به صرفه تر باشد، اما این را هم بدانید که دیگر نیازهای شما همچون امکانات مناسب و امنیت و ... را نیز نمی تواند در این مدل اقامتگاه ها مانند هتل توقع داشته باشید و اما اگر هتل های عالی این شهر را برگزیدید بدانید که این هتل ها بدلیل کیفیت خدمات منحصر بفرد بوده و با هتل های مجلل آمریکا و اروپا رقابت می کنند و شما می توانید اقامتی رویایی را تجربه کنید و نیز هتل مجلل ساخته شده در سواحل آنتالیا یکی از ویژگی های بارز آنتالیا به حساب می آید و اینکه انتالیا ترکیه به طور کلی به پنج ناحیه تقسیم بدی شده است و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا در مناطق لارا و بلک پراکنده شده اند ؛ از بهترین هتل های آنتالیا می توان به : هتل کنکورد، هتل باروت لارا، هتل کرون پلازا، هتل رامادا پلازا آنتالیا، هتل ریکسوس آنتالیا، هتل کایا پلازو گلف، هتل فیم رزیدانس لارا، هتل تایتانیک دلوکس بلک و ... اشاره نمود.

بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

در آنتالیا هر آنچه که توقع داشته باشید هست مثلا از شهرهای باستانی و بناهای تاریخی گرفته تا جاذبه های طبیعی و تورهای تفریحی هیجان انگیز! این را هم بدانید که تجربه و دیدن تمامی جاذبه های گردشگری این مقصد تنها در قالب تور آنتالیا قرار نمی گیرد و شما مسافران باید علاقه مندی های خود را در اولویت بگذارید تا به نتیجه ای که می خواهید و راضی هستید از سفر خود بدست آورید ؛ یکی از مهمترین جاذبه ها در اینجا، پارک های آبی آن هستند که اغلب توریست ها از آن ها استقبال می کنند و گزینه بعدی برای دیدن موزه ها و جاذبه های تاریخی ان بوده که از مهمترین آن ها می توان به موزه آنتالیا، موزه اتاتورک، دروازه هادریان، کسیک مناره، مسجد تکلی مهمت پاشا، شهر تاریخی آسپندوس، مسجد مراد پاشا و شهر قدیمی انتالیا او ... شاره کرد و بعد از آن غار آلتین بشیک، غار داملاتاش، غار کوکین، غار بلدیبی، غار کارائین، آبشارهای دودن، پارک ملی کوپرولو کانیون هم از مکان های طبیعی آنتالیا برای عاشقان طبیعت محسوب می شود و از دیگر جاذبه های پرطرفدار در میان مسافران تورهای تفریحی می توان به تور جیپ سافاری، تور رافتینگ و تور کشتی اشاره نمود و برای ثبت نام در این تورها می توان به بخش خدمات گردشگری هتل محل اقامت خود مراجعه نمایید.

دروازه هادریان (Hadrian's Gate)

یکی از تاریخی تراز شگفت انگیزترین و معروف ‌ترین اماکن تاریخی شهر آنتالیا دروازه هادریان می باشد که خود مردم ترکیه این دروازه را با عنوان " اوچ قاپیلار " می ‌شناسند و نیز این دروازه در واقع بخشی از دیوار مرزی فوق العاده ای است که در گذشته ‌های بسیار دور به دور شهر سریک کشیده شده بودند و امروزه تنها دروازه باقی مانده از شهر قدیمی و تاریخی سریک می باشد.

آمفی تئاتر آسپندوس (Aspendos)

این آمفی تئاتر جذاب یکی دیگر دیگر از مناطق مهم تاریخی آنتالیا استکه درست در منطقه تاریخی سریک قرار گرفته است و هر گردشگر و توریستی با بازدید از این آمفی تئاتر با بخشی از تاریخ ترکیه از نزدیک آشنا می ‌شود.

مناره‌ ییولی (Yivli Minare)

این مناره یکی دیگر از جاذبه‌ های تاریخی و در اصطلاح نماد شهر آنتالیا بشمار می رود و با نگاه به این مناره بهترین نمونه معماری سلجوقی را خواهید دید که بسیار هم باشکوه است و نیز این مناره پایه ‌ای مربعی دارد و در انتهای آن یعنی بالاترین قسمت مناره، استوانه ‌ای هشت ضلعی و کنگره دار دیده می شود که زیبایی ان را دوچندان کرده است.

https://www.namigasht.com/tour/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

موسسه حقوقی اوستا با حضور جمع کثیری از وکلای پایه یک دادگستری وکارشناسان حقوقی تصمیم به راه اندازی سامانه پاسخ گویی آنلاین گرفته است. این موسسه با ایجاد گروه وکلا متخصص در زمینه های مختلف حقوقی پس از دریافت پرونده از موکل های خود با بررسی گروهی وکلا اقدام نموده تا حصول بهترین نتیجه ممکن وکیل و موکل موسسه را حمایت خواهد نمود . در اصل حسن انجام کار و خوش قولی این موسسه را از بقیه متمایز کرده است، موسسه حقوقی اوستا که در تهران واقع شده است با وجود نیروهای مجرب و متخصص تمامی نقاط تهران را پوشش می دهد تا شمارا در این امر همراهی کند . تا انتها همراه شما هستیم .

 

خدمات موسسه حقوقی اوستا

 

1-      مشاوره حقوقی

موسسه حقوقی اوستا خدمات مشاوره حقوقی را به صورت مشاوره حقوقی حضوری ، مشاوره حقوقی تلفنی ، مشاوره حقوقی انلاین می توانند به موکلین گرامی ارائه می نماید

مشاور حقوقی کسی است که مشاوره حقوقی تخصصی و ماهر را به صورت قراردادی به اشخاص حقیقی و واقعی و یا این که حقوقی میدهد . فارغ التحصیلان حرفه حقوق علاوه بر شغل ها وکالت , قضاوت و سردفتری , میتوانند به شغل مشاوره حقوقی هم بپردازند . افراد حقیقی و واقعی و حقوقی به جهت ناآگاهی در زمینه ی مساله حقوقی برای متضرر نشدن در کارها متعدد حقوقی خویش , به مشاور حقوقی می‌توانند نیاز داشته باشند . مشاور حقوقی در حوزه‌ تخصصی خویش , به مدیران و ذی نفعان کمپانی یاری می نماید که ضمن اعتنا به مسؤولیت‌های کیفری , حقوقی , جزایی و انتظامی تصمیم هایشان , تصمیمات صحیح‌تری اتخاذ نمایند و همینطور در مواجه با مسایل حقوقی سازمانی به آن ها در حل‌وفصل مشکلاتشان کمک میرساند . امروزه در عمده شرکت‌ها و سازمان‌ها نصیب مهمی به اسم مشاور حقوقی موجود است که از یک یا این که چندین تن از کارشناسان مشاور حقوقی تشکیل‌شده شده‌است .

 

2-      طلاق توافقی

موسسه حقوقی اوستا با داشتن مجرب ترین وکلا شما را در تمام امور طلاق از جمله طلاق توافقی تا حصول نتیجه همراهی می کنند.

 

طلاق توافقی، یک عهد و پیمان دو طرفه در میان زوجین میباشد که هر دو به نتیجه جدایی طبق شرایط مورد توافق هر دو طرف می رسند، اما در فرآیند این جدایی نیز ممکن میباشد اشتباهات و اختلافاتی در پروسه قضایی، بر رمز حق و دستمزد زوجین، به وجود بیاد که در‌این مورد ها، وجود یک مشاور حقوقی حرفه ای برای مشورت کردن حقوقی خانواده و حالت طلاق می‌تواند این اختلافات را حل و مرتفع کند.

 

3-      ثبت شرکت و علائم تجاری

یکی دیگر از خدمات موسسه حقوقی اوستا در کنار ارائه خدمات مشاوره حقوقی، طلاق توافقی، وکیل ملکی و بسیاری از خدمات کوچک و بزرگ ارائه خدمات ثبت شرکت و برندمی باشد که با داشتن تیم کارشناسان و وکلا امور ثبت شرکت و علائم تجاری تمام مراحل را زیر نظر این تیم انجام میدهند و شما میتوانید بدون هیچ دغدغه ای به کسب و کار خود تمرکز کنید ما همواره در کنار شما هستیم .

وکیل کیست و چه کاری انجام می دهد ؟

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری  اعم از حقوقی یا حقیقی  به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. و کار ها رو به عهده می گیرد .

چند نوع وکیل داریم ؟

  • وکیل دادگستری
  • وکیل مدنی
  • وکیل تسخیری
  • وکیل سازمانی
  • وکیل اتفاقی
  • وکیل معاضدتی
  • وکیل کار آموز
  • وکیل قوه قضاییه

 

 

 

لیست وظایف وکیل

  1. اجرای قوانین و موارد وکالت نامه
  2. اجرای تعهدات میان وکیل و موکل
  3. ارائه حساب وکالت و استرداد دارایی موکل
  4. ایفای تعهدات
  5. در نظر گرفتن مصلحت موکل در همه امور
  6. رعایت تعهدات برگرفته از ماهیت امانی رابطه میان موکل و وکیل
  7. حفظ اسرار موکل
  8. ارائه مشاوره به مراجعین در رابطه با موارد قانونی
  9. ارائه پرونده های مشابه برای تسهیل در امور
  10. ارائه شواهد و مدارک لازم برای دفاع از موکل
  11. تهیه و تنظیم قرادادها، پیش نویس ها و نامه برای پیشبرد امور پرونده
  12. حضور در دادگاه و دفاع از حقوق موکل

 

ارتباط با موسسه حقوقی اوستا

برای ارتباط با موسسه حقوقی اوستامیتوانید با مراجعه به سایت موسسه (https://www.avestalaw.com/)  با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید و همچنین میتوانید  با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

گزینه دوم مراجعه حضوری به این موسسه می باشد که آدرس موسسه به نشانی : تهران چهارراه جهان کودک، نبش خیابان بیست و پنجم گاندی، پلاک 62 ، ساختمان 29 آفریقا ، طبقه اول، واحد C1 می باشد.

  • محمد سلحشوری