معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قطعا یکی از مهمترین دغدغه های هر فردی در زندگی اش زیبایی ظاهری است و معمولا جوش های صورت معضل هایی هستند که هر کسی را درگیر کرده. قطعا هیچ فردی از جوش و جای جوش خوشش نمی آید اما از بین رفتن جوش بسیار راحت تر از جای جوش است. اگر جای جوش معمولی باشد ‌پس بین یک تا دو ماه از بین می رود اما گاهی اوقات جای جوش بسیار عمیق بوده و به ای راحتی ها هم از بین نمی رود. حتما شما هم راه های زیادی را برای درمان جوش ها و جای جوش هایتان امتحان کرده اید. اما یادتان باشد برای اینکه در از بین برد جای جوش ها و آکنه ها موفق باشید باید درمان را به طور مداوم انجام دهید. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با روش های خانگی و طبیعی برای از بین بردن جای جوش و آکنه اشنا کنیم و همچنین روش های شیمیایی را نیز برای شما بازگو خواهیم کرد. لازم است بدانید که مواد طبیعی ابتدا پوست را روشن کرده و سپس جای جوش را به صورت دائمی از بین خواهد برد.

جای جوش!
با هر آسیب پوستی و آکنه ردی بر روی پوست باقی می ماند که به آن جای جوش و آکنه می گویند. اما چگونه جوش ایجاد می شود؟؟ معمولا وقتی که فولیکول های مو و منافذ باز پوست با چربی ها و باکتری ها پر می شوند جوش به وجود می آید. معمولا جوش ها زخم هایی را بر سطح پوست ایجاد می کنند که اگر به درستی درمان نشوند تبدیل به جای جوش خواهند شد. اما بیایید راه حل هایی خانگی را برای از بین بردن جای جوش و آکنه امتحان کنیم.

روش های خانگی برای از بین بردن جای جوش و آکنه بر روی صورت
آبلیمو
آبلیمو خاصیت روش کنندگی دارد و حاوی آلفا هیدروکسی اسید بوده که این ماده به شکلی رایج در انواع کرم های برطرف کننده جای جوش صورت به کار می رود و همچنین پوست را ترمیم و به جوان سازی آن کمک می کند. اب لیمو تازه را با آب رقیق کنید و با پنبه بر روی جای جوش و آکنه های صورت بمالید. بعد از اینکه خشک شد با آب خنک بشویید. این روش را هر دو روزی یا بار انجام دهید و قطعا بعد از مدتی شاهد اثر معجزه آسای آن خواهید بود. لازم است بدانید که بعد از هر بار استفاده از آبلیمو صورتتان را با مرطوب کننده چرب کنید تا از خشکی پوست تان جلوگیری شود.

جوش شیرین
یکی از خاصیت های جوش شیرین لایه برداری است. اما باید به طور مرتب و با نظم از آن استفاده کنید تا نتیجه بگیرید. جوش شیرین را در آب حل کنید تا تبدیل به یک خمیر یک دست شود سپس خمیر به دست آمده را بر روی جای جوش و آکنه قرار دهید. این کار شب موقع خواب انجام دهید و صبح بشویید. با این روش هم پوستی درخشان داشته باشید و هم از شر جای جوش و آکنه های روی پوست تان راحت شوید.

از بین بردن جای جوش و آکنه با عسل
عسل دارای خاصیت ضدالتهابی و قرمزی دارد و همچنین ضد باکتریایی خوبی است. برای از بین بردن جای جوش هایتان بهتر است از عسل خام استفاده کنید. درهنگام خواب کمی عسل را بر روی جای جوش و آکنه قرار دهید و صبح با آب بشویید. این روش را هر شب تکرار کنید تا شاهد معجزه عسل باشید.

لیزر
نور را متمرکز کرده و در قسمت های تیره که همان جای جوش هاست می تابانند. این کار را در کلینیک ها انجام می دهند و بلافاصله نیز شاهد تأثیر آن خواهید بود. این روش حدود ۱۵ دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید. و می تواند از یک جلسه تا سه جلسه نیز ادامه داشته باشد.

میکرو درم
میکرو درم یا همان لایه برداری از پوست روشی دیگر برای از بین بردن جای جوش و آکنه محسوب می شود. معمولا برای جاهای جوشی استفاده می شود که زیاد عمیق نباشند. روشی غیر تهاجمی با هزینه ای کمتر از لیزر خواهد بود.

ماسک های شیمیایی
ماسک های شیمیایی خاصیت لایه برداری دارند و بسیار به بهبود جای جوش و آکنه کمک می کنند. معمولا این ماسک ها توسط متخصصان پوست آماده می شود و تمام لک ها و تیرگی های ناشی از جای جوش را از بین می برد. در زمانی کوتاه پوستی صاف و سالم خواهید داشت.  هدف ما زیبایی شما.

 

https://fatemehhabashi.com/ways-to-get-rid-of-pimples-and-acne/

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان نوع مدرن از سقف های کاذب است. این نوع سقف از دوجزء پارچه و پروفیل های نگهدارنده تشکیل شده است؛ که جنس پارچه آن از pvc  است که خاصیت کشسانی داشته و جزء متریال سبک و نازک ساختمانی است. جنس پروفیل های نگهدارنده آن نیز از آلومینیوم و پی وی سی است.

انواع سقف کشسان درشرکت مدرن سقف اسپادانا

  گروه مدرن سقف اسپادانا، اولین تولید کننده واجرا کننده سقف کشسان مدرن سقف در ایران ارائه دهنده انواع مختلف سقف کشسان در ایران است. انواع سقف کشسان در زیر بیان شده است:

  • سقف کشسان مات
  • سقف کشسان شفاف
  • سقف کشسان آیینه ای (لاکر)
  • سقف کشسان ساتن
  • سقف کشسان گلکسی
  • سقف کشسان برلیانت
  • سقف کشسان کلودز
  • سقف کشسان چاپی
  • سقف کشسان جیر(مخمل)
  • سقف ودیوار پوش کلیپسو

مزیت های استفاده از سقف های کشسان مدرن سقف

  • سقف کشسان غیر سمی و ایمن برای داخل خانه
  • نصب آنها سریع، تمیز و آسان است.
  • پس از نصب، یک سطح کاملاً صاف را تشکیل می دهد.
  • سقف های کشسان تحت تأثیر رطوبت قرار نمی گیرند.
  • سیستم های سقفی کشسان غیر قابل اشتعال هستند.
  • انتخاب گسترده ای از رنگ و بافت
  • این سقف ها با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهند و لازم نیست سقف را بارها و بارها رنگ کنید.
  • سقف های کشسان هرگز ترک نمی خورند و خرد نمی شوند.

مزیت دیگر این سقف ها ضد رطوبت بودن آن و مقاومت در برابر کپک زدگی است. به عنوان مثال: بهداشت و نظافت در سقف حمام و همچنین توانایی سقف حمام در کنار آمدن با یک محیط مرطوب از اهمیت بالایی برخوردار است. سقف های کشسان برای محیط های مرطوب مناسب بوده و از موانع رطوبت بسیار خوبی هستند. آنها از سازه بالای خود محافظت می کنند، خرد نمی شوند و تعمیر و نگهداری بدون دردسری دارند.

نصب سقف کشسان نیازی به آماده سازی سطح سقف ندارد و بر روی سقف موجود نصب میشود، بنابراین هیچ گونه دردسر و مزاحمتی برای نصب وجود ندارد.

یک گزینه عالی برای آشپزخانه شما:  این سقف ها به راحتی تمیز می شوند و با استفاده از یک پارچه نرم میکروفیبر و صابون ملایم، به راحتی تمیز میشوند و همچنین امکان نصب ساده وسایل روشنایی جدید، سیستم های تهویه را نیز دارند.

پروژه های شاخص مدرن سقف

  • پروژه بزرگ سیتی سنتر (اصفهان)
  • پروژه سیتی سنتر هروی (تهران)
  • پروژه مجتمع رویال (تهران)
  • پروژه استخر باغ غدیر (اصفهان)
  • هتل قمر کربلا (عراق)
  •  هتل اکوا (تفلیس گرجستان)
  •  هتل کوثر (اصفهان)
  •  اتاق بازرگانی (ارومیه)
  •  تالار مجلل رزنتال (تهران)
  •  بورس و اوراق بهادار (تهران)
  •  هتل میثاق (مشهد)
  •  سیتی سنتر (اصفهان)
  •  مرکز همایش های شهید قندی (تهران)
وسایل مورد نیاز برای نصب سقف کشسان
دستگاه فرم دهنده پروفیل: در صورتی که نیاز به فرم دادن پروفیل باشد و برای اینکه پروفیل به راحتی بتواند روی محیط موردنظر نصب و اجرا شود؛ از این دستگاه جهت ایجاد برش‌­هایی در فواصل یکسان بر روی پروفیل استفاده می­شود.
هارپون: پی‌وی‌سی فشرده و نیمه سختی است که در کارگاه به دورتا دور لبه سقف جوش داده می‌شود. توسط یک کاردک داخل پروفیل ثابت می‌شود. و در رنگ‌های سفید و مشکی میباشد.
کاردک: پارچه سقف کشسان توسط کاردک در داخل پروفیل جاگذاری می‌شود.
هیتر: جهت کش آوردن پارچه و بالابردن خاصیت ارتجاعی و تثبیت موقعیتش از حرارت استفاده میشود. که برای این کار از هیترهای گازی قابل  حمل استفاده میشود.
مراحل نصب سقف های کشسان  MSC
شما ابتدا لازم است پارچه و رنگی را می خواهید انتخاب کنید.  براق ، ساتن یا مات؟ شفاف یا آیینه ای؟  یا شاید شما می خواهید تصویر یا آرم شرکت خود را روی سقف خود چاپ کنید.  
بعد از انتخاب طرح و رنگ مد نظرتان، کارشناسان مدرن سقف از محل مورد نظر شما بازدید کرده و نقشه سقف را برداشت کرده و سپس در کارگاه سقف را بر اساس آن نقشه تولید می کنند. سپس پرسنل نصاب شرکت به همراه سقف و پروفیل اختصاصی آلومینیومی جهت زیرسازی در محل حاضر می شوند.
لازم به ذکر است که قبل از حضور نصاب، باید سیم کشی های برق جهت نورپرداری و در صورت نیاز زیرسازی اولیه برای پروفیل اختصاصی انجام شود.
سپس پروفیل در سقف نصب میشود. در صورت نیاز برای وسایلی مانند: هواکش، دتکتور، شیر آتشنشانی، باند صدا، دوربین مدار بسته و انواع وسایل روشنایی فضای مورد نظر تعبیه میشود.
مرحله بعدی گرم کردن سقف است. این مرحله برای قرار دادن و سلامت سقف کشسان شما بسیار مهم است. جهت این کار اتاق را با هیتر برای کشش پارچه گرم می کنند.
سپس پارچه ی کشسان را به محض رسیدن به حداکثر خاصیت انعطاف پذیری، به ریل ها متصل می کنند. گوشه ها معمولاً ابتدا می روند و سپس بقیه سقف به طور ایمن به مسیرها متصل می شود.
در این مرحله اگر می خواهید چراغ و سایر لوازم جانبی وصل کنید، نصب کنندگان سوراخ هایی را برای آنها برش داده، و آنها را از طریق این سوراخ ها می کشند.
در آخر چراغ ها و سایر اجزای نورپردازی و تأسیساتی نصب شده و اجرای سقف به پایان می رسد.
بهتر است بدانید وجود یک تیم حرفه‌ای برای اجرا و نصب سقف‌های کشسان بسیار ضروری است.
اگر به اجرای سقف کشسان علاقه دارید اما به علت وجود کرونا میخواهید انجام آن را به تعویق بیندازید؛ ما این مژده را به شما میدهیم که کارشناسان و تمامی تیم مدرن سقف، علاوه بر دقت در کار و تحویل بهترین کار به شما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از زمان مراجعه شما به شرکت تا مرحله نصب؛ سعی دارند تا خیال شما را از بابت همه چیز راحت کنند. برای تماس با شرکت مدرن سقف اسپادانا برای مشاوره و نصب سقف کشسان روی لینک زیر کلیک فرمایید. https://msc.co.ir/contact-us
منبع: رجانیوز
  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

موشن گرافیک

با ساخت تیزر تبلیغاتی، شما پیامتان را در قالب ویدیو ارائه می دهید که مخاطب این پیام را می گیرد و به آن عمل می کند. با این حال در قرن بیستم، تبلیغات با شیوه جدید به وجود آمد. که حول سازمان های شناخته شده بود و نیاز آن ها را تامین می کرد. پیام هایی که مردم به به سمت اهداف و محصولات خود سوق می دهد. تیزر تبلیغاتی، ابزاری قوی است که می تواند به مخاطبان در محدوده بزرگی دسترسی داشته باشد. و همین امر باعث شد حتی در حوزه فرهنگسازی و سیاست نیز از این نوع ویدیو ها استفاده شود.

شما می توانید به سایت tolofilm.com  مراجعه کنید و درباره مطالب بالا اطلاعات مفیدی را کسب کنید. همچنین این سایت خدمات مربوط به تبلیغات را نیز انجام می دهد.

در زیر 4 نوع از محتوای ویدیویی را برای شما معرفی می کنیم:

1) موشن گرافیک

اگر می‌خواهید با یکی از جالب‌ترین انواع بازاریابی ویدئو آشنا شوید، موشن گرافیک را در نظر بگیرید .

موشن گرافیک و یا انیمیشن راه فوق‌العاده‌ای برای کسب و کاره‌ای کوچک با بودجه کم برای امتحان اینکه بازاریابی ویدوییی برای آنها جواب می دهد یا نه هست. شما حتی می توانید آنها را با لپ تاپ خود با یک نرم افزاری حتی فتوشاپ و افترافکت به ساخت موشن گرافیک بپردازید.

برای برند های بزرگتر به ویژه آنهایی که محصولات زیاد و فنی دارند، موشن گرافیک و انیمیشن می تواند راهی خوب برای شکستن موضوعات پیچیده به ویژگی های یک رسانه ساده که هرکسی می تواند به خوبی آن را درک کند، موثر باشد. مانند ویدیو زیر از سیسکو در رابطه با فیشینگ.

عموما موشن گرافیک ها به عنوان ویدیو های توضیح دهنده استفاده می شوند و در صفحه فرود به درستی می توانند برای شما مشتری بیاوردند.

2) ویدیو برند

چه کسی می گوید محتوای ویدئو باید کوتاه باشد؟

مطمئنا بسیاری از کاربران آنلای توجه کمی به ویدیو برندی می کنند. اما زمانی که این ویدیو برای آن ها جذاب باشد، خیلی خوب می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این نوع ویدیو در عین جذاب بودن باید به عمق چشم انداز و ارزش های برند شما نفوذ کند. شما می توانید با داستان سرایی راجع برندتان و تولید ویدیو از این داستان البته با مخلوط کردن کمی خلاقیت، مخاطبان را جذب کنید.

لازم هست یک شاهکار بصری ایجاد کنید که ماهیت ماجراجو داشته باشد. به این فکر کنید که چطور می‌توانید از محتوای ویدئو در این روش برای ریزکپسوله سازی ارزش‌های اصلی برند خود استفاده کنید.

3) فیلم آموزشی

اگر هنوز هم متقائد نشدید که محتوای ویدیویی می تواند راه را برای شما آسان کند، باید با شخصیت های مشهور در یوتیوب آشنا شوید. افرادی که تا چند تا سال پیش هیچ ثروت و شهرتی بین مردم نداشتند ولی به واسطه فیلم های آموزشی، نمودار رشد شهرتشون یک خط کاملا صعودی بود. مردم نسل جدید به دو دلیل از ویدیو هایی که تولید می شوند خوششان می آید:

مردم عاشق تماشای ویدئوها هستند.

مردم از بینش های عملی ارزش می گیرند.

چگونه می‌توانید شهرت و ثروتی که بسیاری از زنان جوان با ساخت فیلم آموزشی در یوتیوب کسب کرده‌اند را توضیح دهید؟ میشل فن یکی از این ستاره ها است که قبل از به دست آوردن ثروتی به ارزش خالص 50 میلیون دلار با فیلم های آموزش کوتاه شروع کرده است:

میشل مخاطبان را می‌شناخت و درک می‌کرد چه ارزشی دارند. با آموزش رایگان، او توانست کسب وکار خود را به تنهایی بسازد.

یک درس مهم که برند بزرگ می‌توانند در اینجا یاد بگیرند این است که محتوای مفید باید بیشتر از ویدیو تبلیغتی تو چشم باشد. مصرف کنندگان آنقدر باهوش هستند که بدانند چه محتوایی از طرف شما تبلیغاتی است، به ویژه نسل جدید !

بنابراین اگر شما آموزش‌های با کیفت را با یک کلیپ برای کمک به مردم ارائه دهید، اعتماد آن‌ها را به دست می‌آورید که می‌تواند منجر به فروش محصولات شما شود.

4) تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی، فیلمی است که نوعی تبلیغات را در بر می‌گیرد. فیلم ها تولید می شوند و ایده‌های خاصی را ترویج می‌کنند که معمولا ً مذهبی، سیاسی، و یا فرهنگی هستند. تیزر تبلیغاتی با این نیت ساخته می‌شود که بیننده موضعی را که توسط مبلغ تبلیغ شده اتخاذ کند و سرانجام نسبت به پذیرش آن ایده ها اقدام کند. تیزر های تبلیغاتی به دلیل توانایی دسترسی آسان محاطبان بزرگ در مدت زمان کوتاه، رسانه های تبلیغاتی محبوب هستند. آن ها همچنین انواع مختلفی دارند، مثل: داستانی، مستند، روزنامه ای و... که ممکن هست در شبکه های مختلفی ساخته شوند و مخاطب را دعوت به خرید کنند.

مرجع:

https://canvas.yc.edu/eportfolios/3492/Home/_  

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

کولر گازی 36000 ال جی
اگر به دنبال تهیه و خرید کولرگازی 18000 ال جی هستید لطفا در این بخش با وبسایت تاپ فروش همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید. همه ما می دانیم که استفاده از محصولات تهویه مطبوع به شیوه ای بسیار اصولی و منحصر به فرد باعث جذب مخاطب در این زمینه شده است چراکه انسان در صورتی که در تنگنا قرار بگیرید پریشان شده و نمی تواند بازدهی مناسبی از خود داشته باشد، در همین خصوص در فصل گرم و سرد سال استفاده از این محصولات به شدت توصیه می شود.

  • محمد سلحشوری