معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل نمایند که داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق نرم افزار crm قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

بهترین جراح پلاستیک کیست ؟ داشتن ظاهر زیبا از خواسته‌های بسیاری از مردم است. به گونه‌ای که همه افراد به دنبال راهکارهایی برای مطلوب‌تر و زیباتر کردن خود هستند. جراحی پلاستیک و زیبایی بهترین راهکار برای رفع عیوب و مشکلات ظاهری افراد است. این جراحی باید زیر نظر متخصص جراحی زیبایی و پلاستیک انجام شود. تا فرد پس از عمل جراحی به نتایج مطلوب خود برسد. جراحی پلاستیک، بسیار حساس است. زیرا در صورت عدم تخصص و تجربه کافی جراح نه تنها فرد به نتایح مطلوب خود نمی‌رسد بلکه مشکلات و عوارض خطرناکی هم به بار می آورد. از این رو عمل جراحی زیر نظر بهترین جراح پلاستیک تضمین‌کننده دستیابی به نتایج مطلوب است.

در این مقاله قصد داریم در مورد در مورد جراحان پلاستیک صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

پیشرفت دانش پزشکی در سال‌های اخیر منجر به گرایش افراد بیشتری به جراحی زیبایی و ترمیمی صورت شده است. زیرا در زمان های گذشته این عمل با سختی‌های زیادی به همراه بود اما در حال حاضر جراحی زیبایی و ترمیمی بسیار آسان تر شده است. البته مهارت و تجربه جراح پلاستیک در نتیجه نهایی بسیار موثر است. اغلب افراد برای انجام جراحی‌های خود به دلیل امکانات بالا در بیمارستان ها، به تهران مراجعه می کنند. هرچند پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک در تهران کار چندان آسانی نیست. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

جراحی زیبایی و ترمیمی صورت چیست؟

جراحی پلاستیک در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شود:

1- جراحی ترمیمی کارکردی :

این نوع جراحی برای اصلاح عملکرد یکی از عضوهای صورت انجام می شود.

در واقع انجام این عمل ضروری و حیاتی است. مانند جراحی بینی برای افرادی که دارای انحراف مادرزادی هستند و این مسئله منجر به ایجاد دشواری در روند تنفسی آن ها شده است.

2- جراحی ترمیمی محض :

در این جراحی ترمیم آثار زخم و سوختگی هدف اصلی می باشد.

3- جراحی زیبایی محض :

این نوع از جراحی برای رفع ایراد صورت برای زیباتر شدن انجام می شود و ضرورت پزشکی ندارد.

یک جراح پلاستیک خوب در تهران باید در هر سه دسته فوق دارای مهارت کافی باشد. از طرفی جراح باید با اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد.زیرا عمل‌های جراحی زیبایی ترمیمی صرفا یک کار علمی نیست.

ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در شمال تهران :

برخی از ویژگی‌های یک جراح زیبایی به شرح زیر است:

1- جراح پلاستیک بتواند با توجه به نوع پوست، جنس، وزن، گوشت و نوع استخوان بیمار نتیجه نهایی جراحی را تخمین بزند و با بیمار خود در این باره گفتگو کند.

2- یک جراح زیبایی متعهد، باید از انجام جراحی‌های غیر ضروری پرهیز کند.

3- یکی از مهم‌ترین نکات ایجاد ارتباط مناسب با بیمار برای آگاهی از انتظارات او می باشد. جراح پلاستیک باید با بیمار خود درباره مزایا و معایب جراحی صحبت کند و اطمینان پیدا کند که بیمار در شرایط روحی مناسبی به سر می برد.

4- توانایی تجسم صورت بیمار را بعد از جراحی داشته باشد تا بتواند بهترین تصمیم را در زمان عمل اتخاذ کند.

5- بارزترین ویژگی یک جراح پلاستیک خوب در تهران قطعا به روز رسانی دانش خود در زمینه تکنیک‌ها و فناوری‌های جدید در حوزه پزشکی است.

6- یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در بهترین جراحان پلاستیک یافت می‌شود، این است که شنونده خوبی هستند.

7-جراح پلاستیک باید بتواند به خوبی به بیمار خود گوش دهد و در صورت لزوم بتواند ترس او را تسکین دهد.

8-جراح پلاستیک باید خود شجاع باشد که بتواند شجاعت خود را به بیمار القا کند.

بهترین جراح پلاستیک ایران

همان طور که گفته شد، یک جراح پلاستیک باید پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در دانشکده رشته پزشکی و تخصص زیبایی، برای سطح فوق تخصص جراح پلاستیک اقدام کند و پس از موفقیت در دوره‌های آموزشی و آزمون‌ها، به جراح پلاستیک زیبایی تبدیل می‌شود.

برخی از افراد معتقد هستند که بهترین جراحان پلاستیک در جهان، در ایران تحصیل کرده‌اند و ایرانی هستند و برخی دیگر نیز در بین این جراحان، به دنبال بهترین جراح پلاستیک ایران و یا بهترین جراح پلاستیک تهران می‌گردند که بتوانند عمل زیبایی و جراحی خود را زیر نظر این افراد بگذرانند.

به طور کلی، رنکینگ و رتبه بندی دقیقی برای ارزیابی بهترین جراح پلاستیک ایران و بهترین جراح پلاستیک تهران وجود ندارد که بتوان طبق آن، اقدام به تصمیم گیری در خصوص انتخاب بهترین جراحان پلاستیک ایران کرد. ولی می‌توان بر اساس برخی شواهد، بهترین جراحان پلاستیک ایران را تشخیص داد که از میان این شواهد می‌توان بر اساس نمونه کارهای آن‌ها و نیز رزومه علمی و تخصص و سابقه کار و دستاوردها و جوایز علمی که برده‌اند، برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک ایران و یا بهترین جراح پلاستیک تهران، اقدام نمود.

بهترین جراحان پلاستیک ایران توانایی تشخیص کمبود و اختلالات موجود در شکل ظاهر هر فرد را داشته و بهترین روش درمانی را در بهبود ظاهر افراد اتخاذ می‌کنند. بهترین جراح پلاستیک ایران باید علاوه بر دانش، مهارت و تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی، دانش و مهارت در زمینه زیبایی شناختی انسان و اعضای بدن افراد را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل، معماری بدن هر فرد را بر اساس خواسته‌ها و انتظارات وی، طراحی کرده و نسبت به جراحی آن اقدام نماید.

بهترین جراح پلاستیک تهران

برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، اقدامات قبل که برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک ایران توضیح دادیم را می‌توانید انجام دهید. اگر در تهران هستید، می‌توانید به کلینیک بهترین جراحان پلاستیک ایران در تهران مراجعه کنید و در این مراجعه حضوری، اطلاعات ارزشمندی را از نحوه کار جراح به دست آورید.

در این زمینه شما می‌توانید برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، از نکاتی که در زیر آورده‌ایم نیز استفاده کنید:

نکات اساسی در انتخاب بهترین جراح پلاستیک و جراح زیبایی

اطمینان از تخصص و مدرک تحصیلی در زمینه جراحی پلاستیک

بسیاری از افراد گمان می‌کنند هر شخصی که پزشک جراح باشد، صلاحیت انجام عمل جراحی پلاستیک را دارد.  و با مشاهده تبلیغات جراحی پلاستیک ارزان‌قیمت در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی وسوسه می‌شوند که خود را زیر تیغ هر جراحی بسپارند. اما واقعیت این است که جراحان پلاستیک و زیبایی باید دوره‌های جراحی پلاستیک را بگذرانند و پس از اخذ مجوزهای لازم واجد شرایط انجام عمل جراحی پلاستیک و زیبایی شوند.

بررسی تجربیات جراح با توجه به نوع عمل جراحی

زمینه‌های تخصصی عمل جراحی پلاستیک متعدد است و جراحان پلاستیک در زمینه‌های مختلف تخصص دارند. از این رو باید جراحی را انتخاب کنید که در یک زمینه خاص تخصص و تجربه انجام اعمال جراحی متعددی را داشته باشد.

بهترین جراح پلاستیک تهران می تواند در زمینه‌های مختلف از جمله جراحی بینی، جراحی سینه، جراحی پلک، پیکرتراشی بدن، بوتاکس و فیلر، اتوپلاستی و موارد مشابه دیگر، تجربه بیشتری نسبت به سایر فیلدهای جراحی پلاستیک داشته باشد از این رو بهتر است بهترین جراح پلاستیک تهران را بر اساس تجربه ای که در زمینه مشخصی دارد انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتایج را از عمل جراحی زیبایی خود به دست آورید.

نکته ذکر شده در بالا را شاید بتوان به عنوان یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران معرفی کرد لذا دقت لازم را در انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، با توجه به این نکات، داشته باشید.

ایجاد حس آرامش و امنیت توسط جراح

این که یک جراح پلاستیک را انتخاب و به وی اعتماد کنید تصمیم بسیار مهمی است. زیرا انجام یک جراحی پلاستیک نوعی ریسک بزرگ محسوب می‌شود. از این رو توصیه می‌شود جراحی را انتخاب کنید که بتواند به شما حس آرامش و امنیت بدهد و کاملا به او اعتماد کنید و از کسب نتایج مطلوب جراحی او مطمئن باشید.

درباره امکانات و تجهیزات اتاق عمل تحقیق کرده و از آن مطمئن شوید.

جراحی پلاستیک باید در اتاق عملی انجام شود که از امکانات مطلوب همانند سیستم‌های پشتیبانی و احیا برخوردار باشد. تا مواقع اضطراری و ایجاد هر گونه مشکل جدی این امکانات و تجهیزات در دسترس باشد. بهترین جراح پلاستیک باید در این گونه اتاق‌های عمل  به انجام جراحی بپردازد.

برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری

برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری به همان اندازه مهم است که جراح باید تخصص و مهارت داشته باشد. مراعات حال مراجعه‌کننده و بیمار و نیز برخورد شایسته در قبل و حین عمل جراحی و حتی پس از آن نشان‌دهنده وجود اخلاق و منش حرفه‌ای یک پزشک جراح است. انجام خدمات جراحی پلاسیتک اعم از مشاوره و عمل جراحی با داشتن دقت و مسئولیت‌پذیری، بعد دیگر اخلاق حرفه‌ای جراح زیبایی به شمار می‌رود.

آگاهی از تکنیک‌های مدرن در جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک همانند هر حوزه پزشکی و جراحی دائما در حال تحول و پیشرفت است و با گذشت زمان تکنیک‌های جدیدی مطرح و استفاده می‌شود. تکنیک های مدرن نواقص روش‌های قبلی را برطرف می‌کند و همچنین نتایج مورد انتظار بیماران را بیشتر برآورده می‌کند. آگاهی از تکنیک‌های مدرن جراحی پلاستیک و تلاش در جهت کسب مهارت جراحی با این تکنیک‌ها برای هر جراح پلاستیکی ضروری است.

از طرفی لازم به ذکر است که تمام خدمات انجام شده توسط ایشان جهت رفاه حال بیماران با قیمت مناسب ارائه می شود. هرگز فراموش نکنید با توجه به ایجاد تغییرات جدی در عمل‌های زیبایی و ترمیمی صورت و گاهی غیر قابل برگشت مراجعه به جراح پلاستیک خوب در تهران بسیار ضروری است.

در نظر داشته باشید که جراحی پلاستیک از جمله جراحی‌های بسیار حساس محسوب می‌شود که تخصص و تجربه جراح شرط اصلی موفقیت‌آمیز بودن جراحی است.

زیرا در صورتی که جراح فاقد ویژگی‌های یک جراح متخصص و باتجربه باشد، نه تنها انتظار نتایج مطلوب و قابل قبول وجود ندارد، چه بسا خطرات و عوارض بسیار خطرناکی می‌تواند پیامد یک جراحی غیر ایمن و غیر اصولی باشد.

از این رو به متقاضیان بهترین جراح پلاستیک در تهران توصیه می‌کنیم در انتخاب جراح نهایت دقت را داشته باشند و با تحقیق کامل جراح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منبع: وبسایت رجبپور

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

خرید پارکت لمینت را می توان یکی از بهترین ایده هایی دانست که برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل می توان از آن استفاده کرد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

پارکت لمینت ها هم زیبا هستند و محیط منزل را دنج تر و صمیمی تر جلوه می دهند و هم معایب سایر کفپوش های رایج در دکوراسیون داخلی را ندارند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارد و قصد دارید تنها با تغییر برخی از عناصر به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید حتماً خرید پارکت لمینت را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال راهنمای انتخاب و خرید پارکت لمینت هستید، در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

خرید پارکت لمینت

پیش از آنکه بخواهیم به مبحث خرید لمینت بپردازیم بهتر است در ابتدا بدانیم که پارکت لمینت چیست؟ پارکت به پوشش هایی گفته میشود که معمولا از چوب و یا مشتقات آن ساخته می شوند و به اشکال مختلف قابل اجرا بر روی کف ساختمان میباشند. در گذشته بیشتر از مدل هایی که از چوب طبیعی بودند و در اشکال کوچک به صورت پازلی در کنار هم قرار میگرفتند استفاده میشد که آنها را با نام پارکت کف می شناسند؛ اما پارکت ها مشکلات فراوانی به همراه داشت که خرید پارکت لمینت جایگزین آن شد. از جمله آنها میتوان به تعمیر کردن و ساب و لاک زدن هر ساله اشاره نمود. اما امروزه با فناوری جدید انواع جدیدتری از کفپوش ها به بازار عرضه شده است که با نام پارکت لمینت یا لمینت کف شناخته می شوند. پارکت لمینت ها ظاهری بسیار شبیه به پارکت های تمام چوب دارند، با این حال مواد اولیه به کار رفته در آنها و مراحل پردازش و ساخت آنها کاملاً متفاوت است.

شرایط خرید پارکت لمینت

خوب قبل از اینکه اقدام به خرید پارکت لمینت کنید باید راجع به رنگ، متراژ، ضخامت و به طور کلی ویژگی های کلیدی این محصول آشنا شوید؛ در واقع دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد انتخاب محدودتر و درنهایت خرید پارکت بهتری داشته باشید، در ادامه به بررسی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

انتخاب رنگ در خرید پارکت

پارکت لمینت ها در رنگ های متنوعی عرضه می شوند، شاید تا چند سال پیش خرید پارکت لمینت های تیره بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده بودند، اما اخیرا رنگ های روشن نیز جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده اند. رنگ های روشن و ملایم سفید، شیری، استخوانی، کالباسی و کرم از جمله رنگ های روشنی هستند که در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند.

قهوه ای، گردویی و ماهاگونی نیز از جمله رنگ های تیره پارکت لمینت محسوب می شوند؛  کفپوش های رنگ تیره علی رغم اینکه بسیار شیک هستند، برای فضاهای بزرگ و پرنور هم مناسب هستند و اغلب در پذیرایی های لاکچری استفاده می شوند.

بهترین مدل ها در خرید پارکت
کفپوش لمینت را می توان از نظر شکل ظاهری و ویژگی های سطح به گروه های زیر تقسیم کرد. درواقع برای خرید پارکت لمینت می توان یکی از این موارد را در نظر گرفت.

طرح چوب: در این مدل سطح با روکش پوشیده می شود که آن را بسیار به چوب شبیه می کند، این نوع رایج ترین مدل موجود در بازار است.

های گلاس: در مدل های گلاس طی فرآیندهای خاصی سطح براق و درخشان می شود، به نحوی که در انواع مرغوب مثل آینه تصویر در آن مشخص است، استفاده از آن در فضاهای بزرگ و تالارها توصیه می شود.

برجسته (Embossed): در این نوع برجستگی های ریزی روی سطح را پوشانده و ضمن افزایش اصطکاک سطح که مانع سر خوردن فرش روی آن می شود ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی دارد.

ساده: مدل ساده در ضمن سادگی جزو محبوب ترین پارکت لمینت ها می باشد و بدون طرح بوده و سطح صیقلی دارد.

شیاردار یا V-Groove: این محصول در ساختار خود میان هر یک از تایل ها درز یا شیار مشخصی وجود دارد، البته در مدل های دیگر نیز شیار وجود دارد با این تفاوت که در پارکت های وی گروو شیار ها کاملاً واضح است.

تفاوت پارکت و لمینت

به طور کلی تفاوت پارکت و لمینت را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد. در ادامه سعی داریم با برخی از این تفاوت ها آشنا شویم.

جنس پارکت لمینت و پارکت کف

پارکت نوعی از کفپوش است که به طور کامل از چوب طبیعی ساخته شده است و روی آن فرآیندهای دیگری انجام نمیشود؛ فقط چوب درخت را به الوار تبدیل کرده و سپس به ابعاد مناسب برش می دهند و آن را با چسب به کف می چسبانند.

البته در نهایت سطح کار را با ساب و لاک می پوشانند، این نوع پارکت نیازمند نگهداری ویژه می باشد و به دلیل قیمت بالای آن از محبوبیت بالایی برخوردار نیست؛ در مقابل پارکت، لمینت قرار دارد که دارای ساختار چندلایه بوده و برخلاف پارکت از چوب طبیعی تهیه نشده است.

سطح با لایه ای پرینت شده مشابه چوب طبیعی پوشانده می شود که آن را بسیار شبیه به چوب می کند، لبه های لمینت دارای برجستگی ها و فرورفتگی هایی ست که اصطلاحاً به آن کلیک گفته می شود.

تفاوت در نحوه نصب لمینت کف و پارکت

به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه ساخت و تولید؛ مهم‌ ترین تفاوت پارکت و لمینت در نحوه‌ نصب میباشد، به این صورت که برای نصب پارکت باید از چسب مخصوصی استفاده شود که اینکار در صورت ماهر نبودن نصاب، دردسرهای زیادی را به همراه خواهد داشت؛ بعد از اینکه چسب خشک شد سطح پارکت را ساب زده و بعد یک لایه لاک روی آن اجرا میکنند، تقریبا ۲۴ ساعت بعد از اجرای پارکت میتوان وسایل منزل را روی آن چید.

اما لمینت‌ ها برای اجرا نیازی به چسب ندارند زیرا این محصولات در اطرف خود شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار میگیرند و قفل میشوند، در نتیجه میتوان سطح وسیعی را خیلی سریع و بدون دردسر لمینت کرد، از طرفی به خاطر اینکه برای نصب آن‌ ها از چسب استفاده نمیشود به راحتی میتوان آن‌ ها را جمع و در جای دیگری دوباره نصب کرد.

قیمت پارکت و قیمت لمینت

به طور کلی به این دلیل که پارکت از چوب خام تهیه می شوند پس تعجبی ندارد که قیمت پارکت بالاتر از قیمت لمینت باشد. لمینت کف از فیبر با چگالی بالا تهیه می شوند و به همین دلیل با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. به همین دلیل است که خرید پارکت را به افرادی توصیه می کنیم که بودجه محدودتری دارند.

نکاتی مهم خرید پارکت لمینت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید به مغازه دکوراسیون مراجعه کرده و فروشنده با چرب زبانی از عدم آگاهی شما استفاده کرده و جنس بی کیفیت را با قیمت بسیار بالا به شما بدهد در این شرایط میتوان گفت خرید اینترنتی و اطلاع از نظرات کاربران و اعتماد کرد به برند اینترنتی یک شرکت بسیار بهتر خواهد بود؛ در ادامه سعی می کنیم با دادن یک سری اطلاعات مفید شما را در زمینه لمینت پارکت کمک کنیم.

هنکام خرید پارکت لمینت توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه ها هیچ گونه تعهدی نسبت به خریدار ندارند و در صورت هرگونه اشکال احتمالی، هیچ گونه موضوعی را قبول نمی کنند. به همین دلیل سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و ترجیحا قبل از شروع کار با فروشگاه نمونه کارهای قبلی آن ها را ببینید؛

منبع: دکورچوب

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

سال ۵۹ بود که دشمن به خاک میهن اسلامی‌مان تجاوز کرد. عجب روزهایی بود؛ باران آتش بر سر مردم بی‌دفاع. خانه‌های خراب شده، گریه‌های بی‌امان کودکان بی‌پدر و بغض نهفته مادران چشم‌انتظار.

همه و همه زاییده نبردی ناجوانمرانه بود که سرنوشتی متفاوتی را برای خیلی از هموطنان‌مان رقم زد. هرچه بود گذشت. آنچه جاودان مانده یاد و خاطره دلاوری مردانی و شیرزنانی است که با عشق حماسه آفریدند. فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس را فرصت مناسبی دیدیم تا پای صحبت کسانی بنشینیم که خود برگی از کتاب تاریخ دفاع‌مقدس هستند.  

زخم جنگ بر جسم بانوی امدادگر

«ایران ترابی»، بانوی امدادگری است که از روز اول جنگ تا پایان آن در جبهه‌ها حضور داشته و کارش مداوای رزمنده‌ها بوده است. به سختی نفس می‌کشد و هر از چندگاهی تاول‌های ناشی از گازهای شیمیایی جان بیمارش را خسته‌تر می‌کند. او از خودش می‌گوید که داوطلبانه راهی جبهه‌های نبرد شد و برای دفاع از میهنش از جان مایه گذاشته است.

ترابی تعریف می‌کند: «سال ۵۶ از رشته مامایی فارغ‌التحصیل شدم. در روستای کارخانه تویسرکان خدمت می‌کردم. با شروع جنگ به سوسنگرد رفتم. به آنجا که رسیدم دکترچمران را دیدم. بیمارستان سوسنگرد را تخلیه کرده بودند. پزشکی در آنجا نبود. با حداقل امکاناتی که داشتیم به اتاق عمل سروسامان دادیم. حتی غذایی برای خوردن پیدا نمی‌شد. ناگزیر با تنقلات خودمان را سیر می‌کردیم.

اما نه کسی گله می‌کرد و نه از کار دست می‌کشید. بچه‌ها یک دل و یک دست بودند. آنها از حقوق ماهانه خود هم می‌گذشتند. هر ماه وجهی که به ما می‌دادند، به صندوق حمایت از جبهه‌ها واریز می‌کردیم.» ترابی ادامه می‌دهد: «بارها در عملیات‌های مختلف شیمیایی شده بودم اما خفیف بود. اما در عملیات والفجر ۸ هنگام جابه‌جا کردن مجروحان توسط پتو و لباس‌های آلوده من هم آلوده شدم. از آن زمان تاکنون گرفتار سرفه‌های طاقت‌فرسا و تاول‌های عذاب‌آور هستم.»

مسجد صدریه، پاتوق فرماندهان جنگ

مساجد صدریه، شهید بهشتی، موسی بن جعفر(ع) و بقیه‌الله ‌واقع در میدان بروجردی از پایگاه‌های مهم اعزام نیرو و کمک‌های مردمی به جبهه بودند. البته اعزام نیرو بیشتر در مسجد بقیه‌الله ‌رخ می‌داد. «خلیل سبحانی» یکی از هیئت امنای مسجد صدریه و مسئول کتابخانه آن می‌گوید: «این محله جوان مخلص زیاد داشت.

پاتوق همه‌شان در مسجد بود. از جمله شهیدان حسن باقری، اکبر محرابیان، علی اسماعیلی و عباس خرم دل که همگی از فرماندهان جنگ بودند. به عباس خرم دل ۷ تکه می‌گفتند چون ۷ بار شهید شده بود. بیشتر بچه‌های این مسجد عضو اطلاعات عملیات بودند. بنابراین به دلیل رعایت نکات امنیتی در این مسجد جمع‌آوری و بسته‌بندی ارزاق و البسه برای جبهه‌ها صورت نمی‌گرفت.»

پایگاه مهم جنگ با ۷۳ شهید

مسجد انصارالحجه یکی از مساجد مهم شرق است که بیشترین شهید را در جنگ داده است. «آیت‌الله ‌محمدتقی وحیدی گلپایگانی» امام جماعت این مسجد می‌گوید: «اغلب بچه‌های محله از مسجد انصارالحجه راهی جبهه شدند. ۷۳ نفرشان هم شهید شدند. نخستین شهید دفاع‌مقدس شهید حسین پورصالح است. او در عملیات والفجر و فتح خرمشهر شهید شد. قبل‌تر از او شهیدان مهدی یزدانی‌زاده در غائله کردستان توسط منافقان به شهادت رسیدند.

بعد خانواده شهیدان عرب شاهی. مادر شهیدان عرب شاهی، ۲ پسر، یکی از دامادهایش و ۱۰ برادرزاده‌اش در جنگ شهید شده است. خود مادر هم یکی ۲ سال پیش از دنیا رفت. شهید پورصالح یکی از برادرزاده‌هایش است.» پدر شهیدان عرب شاهی از نمازگزاران مخلص این مسجد است. هر روز در نمازجماعت شرکت می‌کند.» به گفته آیت‌الله ‌وحیدی، در دوران جنگ، کمک‌های مردمی از مواد غذایی گرفته تا پوشاک و ملحفه در این مسجد جمع‌آوری می‌شد.

او خاطرات آن دوران را یادآوری می‌کند: «کامیون کامیون جنس در این مسجد خالی می‌شد. در همان فضای ۱۰۰ متری. خانم‌ها اجناس را به خانه‌شان می‌بردند و بسته‌بندی می‌کردند. بعد از آماده شدن به جبهه می‌فرستادیم. بارها خودم برای سرکشی به جبهه می‌رفتم تا از کم و کسر بچه‌ها با خبر شوم.»

بانوی کارآفرین، حامی جبهه‌ها بود
 

جملیه خدابخش بانوی پرتلاشی که سال‌های جوانی‌اش را در جبهه و جنگ گذرانده است. می‌گوید: «قبل از پیروزی انقلاب کارآفرین بودم. کلاس‌های هنری برگزار می‌کردم و از هرکسی که استطاعت مالی نداشت هزینه نمی‌گرفتم. با شروع جنگ همه چرخ‌های خیاطی را به ستاد پشتیبانی ناحیه مقاومت مالک اشتر انتقال دادم. بانوان داوطلب را به کمک گرفتم تا لباس‌های مورد نیاز رزمندگان را بدوزیم.

حدود ۸۰ بانو در ستاد کار می‌کردند. یکی از اهالی حسینیه و دیگری پارکینگ خانه‌اش را در اختیار ما گذاشته بود. روزانه ۱۰۰ دست لباس برش می‌زدم. از لباس رزم تا بیمارستان می‌دوختیم. با کمک اهالی کمک‌های مردمی را بسته‌بندی کرده و به جبهه‌ها می‌فرستادیم.» به گفته خدابخش بیشترین اعزام نیرو از ناحیه مالک اشتر بود. اما مساجدالزهرا(س)، صاحب‌الزمان(عج) و بعثت در افسریه و مسجد ولی‌عصر(عج) در بلوار ابوذر از مهم‌ترین پایگاه‌های اعزام نیرو بودند. او ادامه می‌دهد: «رزمنده‌ها جلو در صف می‌ایستادند و هرکسی سربند فرد جلویی را می‌بست. مادرها قرآن به دست رزمنده‌ها را از زیر قرآن رد می‌کردند.»

پتوی میت را روی خودم کشیده بودم

سید مرتضی چاوشی از اهالی سمنگان است. او از مسجدجامع نارمک عازم جبهه شده و می‌گوید: «بیشتر رزمنده‌های شرق تهران از ناحیه مقاومت شهید بهشتی راهی جبهه می‌شدند. البته بعضی از مساجد به‌صورت پایگاه فرعی عمل می‌کردند مصداق آن مسجدجامع نارمک بود که بیشترین شهید را هم داده است.» او خاطره‌ای از دوران جنگ بازگو می‌کند: «سومین باری بود که به جبهه غرب اعزام می‌شدم.

همراه با چند تن از بچه‌های محله بودیم. داود کولیوند و سعید فراهانی که در جنگ شهید شدند. در بین راه به دلیل سرما مجبور شدیم در شهر دیوان دره توقف کرده و به مسجد آن جا پناه ببریم. هوا خیلی سرد بود. مسجد هم امکانات گرمایشی نداشت. بدون روانداز کنار هم دراز کشیدیم. نیمه‌شب گرمای یک پتو را در کنارم احساس کردم. گوشه آن را روی خودم کشیدم. خوابم برد. صبح که بیدار شدم از متولی مسجد تشکر کردم که پتویی روی من انداخته است.

گفت من‌کاری نکردم از میتی که کنارت خوابیده تشکر کن. پتوی دور او را روی خودت کشیده بودی. اینجا رسم دارند میت را شب تا صبح در مسجد می‌گذارند.» 

خیز «الله اکبری»

کمال سپاهی از رزمنده‌های دوران جنگ است که در منطقه ۸ زندگی می‌کند. او خاطره روزهای جنگ را تعریف می‌کند: «قطعنامه امضا شده بود اما صدام به تعهدش پایبند نبود و به خاک اهواز و خرمشهر پیش روی کرده بود. پشت جاده اهوازـ خرمشهر خط دفاعی ایجاد کرده بودیم. آب نداشتیم و گرما طاقت‌فرسا بود. من فرمانده دسته بودم پیک گردان خبر آورد که امشب باید حمله کنیم. دم غروب بچه‌ها شام مختصری خوردند و آماده عملیات شدند.

گرگ و میش هوا بود که صدای انفجار آمد، نزدیک به صدا شدم دیدم تخریب‌چی گردان پایش روی مین رفته بود برای اینکه صدا نکند چفیه‌اش را در دهانش کرده بود. در این حین عراقی‌ها روی خاکریز ما را دیدند. با تانک آمده بودند. با دوشکا شلیک می‌کردند و باخیزالله‌اکبر به تانک یورش بردیم و به راننده تیر شلیک کردیم. تانک دنده عقب پایین رفت. با عراقی‌ها تن به تن جنگیدیم. در این حین، تیری به من اصابت کرد و دیگر چیزی متوجه نشدم. از قرار معلوم بچه‌ها من را به عقب انتقال دده بودند. ۱۵ روز در کما بودم که جنگ آتش بس شد.  

حاج رسول ملایری یا حاج رسول رستگار؟  

نامش «رسول ملایری» است اما به حاج رسول رستگاری شهره است. فیلم تلویزیونی «نبرد آخر» داستان زندگی اوست که چندی پیش از تلویزیون پخش شد. ملایری می‌گوید: «در جنگ‌های نامنظم کردستان داوطلبانه راهی غرب شدم. ۳ ماه جنگیدم. در آن جا بودم که متوجه شدم جنگ ایران و عراق شروع شده است. مردم از دست کومله‌ها در عذاب بودند. هم با عراق می‌جنگیدیم و هم با کومله‌ها. تا اینکه بعد از ۶ ماه نبرد، اسیر شدم.

از ۱۰ سال اسارت در اردوگاه‌های عراق، ۷ سال مسئول رادیو اسراء بودم. نگهداری رادیو کار راحتی نبود. اگر یک باتری به دست رزمنده‌ها می‌دیدند حکمش اعدام بود. برای جور کردن باتری هرکسی هر شی قیمتی که داشت به دست رابط‌مان می‌داد تا به یکی از سربازهای عراقی برساند. این سرباز عراقی برای پول هرکاری می‌کرد. او شب‌ها از غفلت مسئول اردوگاه استفاده می‌کرد و باتری‌ها را از ناودان پایین می‌انداخت. رادیو باعث دلگرمی بچه‌ها بود. خدا می‌داند چقدر دلگرم می‌شدیم که شب‌ها وقت خاموشی و خواب پنهانی اخبار را دنبال می‌کردیم.» 

 

منبع: همشهری آنلاین

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

اینورتر یا کنترل دور موتور Hyundai از تجهیزات الکتریکی محافظت می‌کند. سایت هیوندا مارکت با ارائه انواع اینورتر، قصد دارد تا به مشتری‌های خود قطعات اورجینال، باکیفیت و کاربردی عرضه کند.

 با ما همراه باشید تا به معرفی سایت و محصولات سایت اینورتر هیوندای بپردازیم.

معرفی سایت هیوندای مارکت

در سایت نمایندگی اینورتر هیوندای محصولاتی مانند تجهیزات مسکونی تا عمومی، صنعتی و کارخانه‌‌ای عرضه می‌شود. تمام این محصولات کاربردهای متنوع و گوناگونی دارند. این سایت ایمنی محصولات خود را تضمین می‌کند که به معنای ثبات بیشتر محصولات خواهد بود.

این مارکت علاوه بر اینورتر یک محصول بسیار عالی به نام کلید اتوماتیک هیوندای را در اختیار دارد. کلید اتوماتیک یا همان قطع کننده مدار، یک دستگاه ایمنی الکتریکی است. این محصول برای محافظت از مدار الکتریکی در برابر آسیب‌هایی که ممکن است به علت جریان اضافه یا اتصال کوتاه پیش آید؛ کارایی دارد.

برای برقراری ارتباط با این سایت، می‌توانید از شماره 02133974677 یا آدرس ایمیل این تیم، به نشانی info@co-asa.com استفاده کنید.

امکان مراجع حضوری به آدرس تهران، لاله زار شمالی، کوچه پیرنیا 1، پلاک 10 وجود دارد.

معرفی محصولات سایت اینورتر هیوندای

اینورتر هیوندای، دوام بالا و کنترل گشتاور بسیار عالی دارد. دوام و گشتاور بالا باعث شده تا در شرایط بار مختلف، عملکرد روان کل سیستم تضمین شود. این فناوری کنترل برداری بدون سنسور برای بهینه سازی کار تجهیزات صنعتی بسیار‌ کاربرد دارد و از طریق آن می‌توان میزان کیفیت و کمیت را تضمین کرد.

از دیگر‌ مزیت‌های آن می‌توان به برنامه نویسی آسان، قیمت عالی و ابعاد جمع و جور آن اشاره کرد. به علت داشتن گواهینامه‌هایی همچون (CE، UL / cUL) که با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارند، باعث شده بتوان این محصول را برای تجارت جهانی آماده کرد.

به طور‌ کلی ویژگی عمومی محصولات اینورتر هیوندای به صورت زیر است:

  • طراحی ساده
  • قابلیت‌های گوناگون و‌ متنوع
  • تطبیق با انواع مختلف کاربری‌ها
  • کارایی بسیار ساده و آسان
  • قابلیت اطمینان زیاد
  • بازدهی بالا
  • انعطاف پذیری زیاد و استاندارد

انواع محصولات اینورتر هیوندایN700E ،N700 ،N800S  و N800A هستند. در ادامه مقاله به طور مفصل آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اینورتر هیوندای N700E

اینورتر هیوندای N700E گشتاور بالا در مدارات با سرعت بسیار پایین دارد. در این محصول قابلیت کنترل سرعت موتورها با استفاده از تکنولوژی تیونینگ پیشرفته وجود دارد. بهبود عملکرد PID کنترل و سیستم احیاء ترمز توکار از دیگر ویژگی‌های این محصول است. خوب است بدانید که تعمیرات و نگهداری آن بسیار راحت و آسان خواهد بود.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N700E

  • محدوده توان 4 . 0 350 کیلو وات
  • مبداء تقویت 1 فاز 230 ولت 3 فاز 440 ولت
  • محدوده فرکانس خروجی 01 . 0 400 هرتز
  • زمان شتاب / کاهش سرعت 1 . 0   3000 ثانیه
  • ظرفیت اضافه بار 150%
  • بخش ترمز BRD داخلی تا 22 کیلو وات
  • کنترلر داخلی PID
  • درگاه بازرسی دیجیتال با پتانسیومتر (مانیتورینگ وضعیت موتورها)
  • قابلیت اتصال کنترلر PLC
  • فیلتر EMC یکپارچه در کلاس A

اینورتر هیوندای N700

اینورتر هیوندای N700 یک کنترل دور موتور Hyundai بدون سنسور بسیار پیشرفته در سرعت‌های بسیار پایین و کند است. عملکرد بی‌نظیر آن در کنترل سرعت و گشتاور را نباید فراموش کرد. قابلیت گسترش کارکرد کنترل چند سرعته و بهبود عملکرد ترمز DC از دیگر ویژگی‌‌های این سری اینورتر است.

ویژگی علملکرد پایدار ترمز خارجی برای آسانسورها و جریان و ولتاژ با کیفیت، آن را به یک اینورتر عالی تبدیل کرده است.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N700

  • گستره توان از 5 .5 تا 132 کیلو وات
  • منبع تغذیه 380 480 ولت +/- 10% 50/60 هرتز
  • محدوده فرکانس خروجی 01 . 0  400 هرتز
  • زمان شتاب / کاهش سرعت  1 . 0 3600 ثانیه
  • ظرفیت اضافه بار 150% به مدت 60 ثانیه
  • بخش ترمز BRD داخلی تا 22 کیلو وات
  • کنترل برداری بدون حسگر
  • کنترلر داخلی PID
  • پنل کنترل دیجیتال با پتانسیومتر، قابل جابجایی
  • کنترل از راه دور

اینورتر هیوندای N800S

اینورتر هیوندای N800S در نوار نقاله، پرس، کمپرسور، دستگاه های بسته بندی، پمپ و فن جرثقیل، بالابر، آسانسور و... قابل استفاده است. سری N800S دارای خازن‌های فویل پلاستیک با طول عمر بسیار بالا، کاربردهای ویژه و چوک DC به منظور کاهش هارمونیک‌ها است. این سری می‌تواند از شبکه‌های صنعتی همچون مدباس، اترنت، پروفی باس و‌... پشتیبانی کند.

جالب است بدانید که تعداد ورودی و خروجی‌های آن نسبت به محصولات دیگر اینورتر افزایش پیدا کرده است. ریل DIN داخلی و ابزار کپی پارامتر MCA از ویژگی‌هایی هستند که زمان راه‌اندازی این محصول را کمتر می‌کنند.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N800S

  • کاست بازه زمان چرخه به حداکثر رساندن عملکرد کنترلی درایو
  • رابط داخلی RS485
  • 200 ولت کلاس MR7، 400 ولت کلاس MR6 – 9
  • با ماژول های اختیاری
  • پایانه‌های دسترسی آسان

 

اینورتر هیوندای N800A

این محصول تاییدیه‌های معتبر اروپایی و استاندارد IEC61000-3-12 دارد. برای پارامترهای تخصصی و پیشرفته طراحی شده است. به منظور کاهش هارمونیک های ورودی مجهز به چوک DC بوده و در آن برای بالابردن عمر دستگاه از خازن‌های فویل پلاستیک استفاده کردند.

دارای کی پد گرافیکی است که قابلیت جست و جو، تنظیم سریع و رسم منحنی‌های کاری را دارد.

به علت قابلیت وسیع پارامترها و نرم افزارهای تخصصی گوناگون اغلب در مصارف صنعتی می‌توان آن را استفاده کرد.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N800A

  • انطباق با استانداردهای جهانی
  • Modbus TCP و Modbus RTU داخلی
  • Profinet I/O یا IP Ethernet به خاطر گزینه نرم افزاری
  • Safe Torque Off، Safe Stop1 و ATEX
  • مطابقت EMC با فیلتر RFI یکپارچه، چوک DC یکپارچه
  • فشرده IP54 / UL Type12 با اثری مانند IP21 / UL Type1
  • نصب ساید بای ساید به جهت IP54 / UL Type12
  • I/O استاندارد + 3 اسلات رایگان
  • گزینه های فیلدباس، قابلیت PLC داخلی
  • راندمان بالا > 97 % + بهینه سازی انرژی، شمارنده انرژی

مزایای استفاده از اینورتر هیوندای

هنگام استفاده از اینورتر هیوندای می‌توانید مزایا و امکانات زیر را دریافت کنید:

  • کاهش مصرف انرژی و برق مصرفی
  • ایجاد گشتاور بالا
  • افزایش طول عمر
  • جریان راه اندازی پایین تر
  • پیشگیری از شوک‌های الکتریکی روی شبکه برق
  • کاهش جریان استارت
  • پیشگیری از تنش‌های ایجاد شده بر روی تجهیزات مکانیکی و استهلاک ادوات مکانیکی
  • کاهش دور موتور
  • کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر ادوات

جهت خرید و مشاوره تجهیزات کلید اتوماتیک می توانید به لینک زیر مراجعه کنید!

https://iusnews.ir/fa/news-details/428189/

در آخر

به طوری کلی این محصولات برای بهینه سازی تهجیزات طراحی شدند تا کیفیت آنها را بالا ببرند. امید است با معرفی سایت و محصولات سایت اینورتر هیوندای شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان راهنمایی کرده باشیم.

 

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

هر آنچه باید در مورد بازسازی و دکوراسیون داخلی بدانید
بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در دنیای پر زرق و برق امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اولین چیزی که در بازسازی ساختمان مهم است توجه به کاربری ساختمان می باشد. سبک طراحی دکوراسیون داخلی، مدت زمان بازسازی، مصالح مورد نیاز و همچنین میزان هزینه در بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و همچنین خانه های ویلایی می تواند متفاوت بوده و جزئیات مخصوص به خود را داشته باشد. در ابتدای همین مطلب می توانید نمونه هایی از پروژه های بازسازی منزل مسکونی را مشاهده نمایید.

 

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

 

بازسازی خانه یعنی چه
همانطور که در مطالب بالاتر نیز گفتیم بازسازی به معنای تعمیر و نو کردن خانه های قدیمی می باشد. از دید یک مهندس عمران و همچنین به صورت قانونی عمر مفید یک ساختمان 25 سال است. در طول این مدت ظاهر ساختمان، لوله ها و قسمت های مکانیکال ساختمان ممکن است دچار آسیب شده و عملاً نتوان از آن استفاده نمود. در این صورت با انجام یک بازسازی و تعمیر خانه می توان باز از سکونت و کار در آن ساختمان لذت برد و آسایش و امنیت داشت. با این تفاسیر می توان برای بازسازی خانه عمق تعریف نمود. هرچه خانه قدیمی تر و ویران تر بازسازی که باید روی آن انجام شود عمیق تر، تخصصی تر و متقابلاً پر هزینه تر می باشد. قابل ذکر است که سطحی ترین نوع بازسازی خانه نیز همان رنگ و نقاشی خودمان است که تقریبا هر دو سال خانه را از این رو به اون رو می کند. 😊

در ابتدا مختصری در مورد تفاوت بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی صحبت می کنیم و در هرکدام، انواع سبک های مورد استفاده را بررسی می نماییم. ما سعی بر آن داریم تا در پایان بسیاری از سوالات شما را در این زمینه پاسخ دهیم.

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی منزل مقوله ای است که با هر بودجه ای می توان آن را به نحو احسن مدیریت کرد. به شرط آنکه با طرح و نقشه قبلی پیش برویم. یادتان نرود برای رسیدن به خط پایان باید از همان ابتدا بدانیم که به کجا می رویم.

برای اجرای یک دکوراسیون داخلی مناسب خانه و سبک و سلیقه افراده خانواده باید از همان ابتدا طرح نهایی مشخص شده باشد. در برخی از طراحی های داخلی حتی المان های تزیینی و جزئی نیز مشخص می شود. البته با یک طراحی که مورد پسندتان واقع شده، تنها نصف راه را طی نموده اید، مابقی راه زمانی است که طرح را یک مجری مسئولیت پذیر، حرفه ای، ریزبین و دقیق، با اکیپ اجرایی کارآزموده، دارای شناخت کافی از متریال ها و مصالح روز دنیا در هر رنج قیمتی، شناخت بازار و عرضه کنندگان مستقیم مصالح، دست همانند طراحی اجرا نماید.

یک اشتباه رایج در دکوراسیون داخلی منزل
نداشتن طرح و نقشه ی قبلی یک اشتباه رایج در اجرای دکوراسیون داخلی منزل می باشد. که هم وقت و بودجه کارفرماها و مهندسان را هدر می دهد. برای مثال، اکثر خانم ها ادعا دارند که بهترین طرح را برای دکور منزل خود ارائه می دهند. باید اعتراف کرد این ادعا تا درصد زیادی درست می باشد. اما چون مراحل اجرای دکور منزل به درستی صورت نمی گیرد در نهایت در اکثر مواقع این ادعا با دکوراسیون نهایی مغایر است. مثلاً بارها دیده شده که پیشنهادات خوبی از جانب خانم ها داده شده اما اجرای نهایی با آن طرح زمین تا آسمان تفاوت دارد. اما ایراد اصلی از کجاست؟!

خرید مبلمان! خرید مبلمان بدون طرح اولیه و بدون در نظر گرفتن فضای خانه و ایجاد فضاسازی می تواند بزرگترین اشتباه باشد. چراکه اگر بدون نقشه ی قبلی به خرید مبلمان بروید به طور حتم مبلمانی می خرید که در نهایت مناسب و متناسب با آن فضا و مکان نمی باشد. در این صورت است که علاوه بر هدر رفتن بودجه و وقت شما آن دکور نه تنها مورد پسندتان واقع نخواهد شد بلکه کارایی چندانی نیز برایتان نخواهد داشت.

در اینجا ارزش طراحی را بهتر متوجه می شوید. اغلب افراد گمان می کنند طراحی داخلی و دکوراسیون منزل هزینه زیادی دارد. همچنین اکثر مهندسان و مجریان نیز فکر می کنند طراحی سه بعدی امری وقت گیر می باشد. برخلاف این موضوعات ما در گروه طرح و ساخت مهندس فرحزادی به این نتیجه رسیدیم وقتی کار بازسازی قبول می کنیم قبل از آن تیم طراحی ما دست به کار می شوند و با توجه به درخواست ها و سلیقه کارفرما چندین طراحی انجام می دهند، پس از انتخاب کارفرما از طرح مورد پسندش، آن طرح توسط مهندس فرحزادی و اکیپ اجرایی کاربلد گروه طرح و ساخت مهندس فرحزادی، در زمان مشخص و با بودجه مشخص اجرا می گردد. بنابراین چون طرح اولیه دکوراسیون داخلی منزل مشخص بود و به اصطلاحی تکلیف کار مشخص است با تمرکز، آن طرح به شیوه ای اصولی در زمان مشخص پیاده سازی می شود.

دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی
طراحی دکوراسیون ساختمان مسکونی با هدف هماهنگ سازی خانه انجام می گردد. برای ایجاد یک زبان مشخص میان مهندس طرح و کارفرما سبک هایی به وجود آمده است که هر کدام از این سبک ها به نحوی فضای خانه ی شما را گرم و صمیمی و دوست داشتنی می سازد. انتخاب سبک طراحی به عهده کارفرما می باشد و توصیه می کنیم کارفرما در دکوراسیون داخلی منزل خود سبک مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و از چشم و همچشمی بپرهیزید. چراکه اگر از سبک طراحی و مدل وسیله های منزل خود خوشتان نیاید ممکن است، با گذشت زمان اندکی دلتان را بزند. بنابراین این طبیعی است که بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل خود علاوه بر هیجان انگیز بودن دغدغه های فراوانی دارد. که این دغدغه ها می تواند با ارائه یک طراحی خوب و مقرون به صرفه تبدیل به ذوق و لذت افراد خانواده شود.

بنابراین در دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی توجه به رنگ ها، المان ها، عدم استفاده بیش از حد از رنگ های مختلف و المان های دکوری می تواند نتیجه مطلوب تری داشته باشد.

دکوراسیون داخلی ساختمان اداری
دکوراسیون داخلی ساختمان اداری باید بر چند اساس صورت گیرد. اولین و مهمترین نکته در دکوراسیون فضای اداری ایجاد فضای کاری مناسب و راحت و با ارامش برای کارکنان و ارباب رجوعان می باشد. رنگ بندی دکوراسیون ساختمان اداری بسیار باید مرتبط با رنگ سازمانی باشد.. برای مثال اگر رنگ سازمانی شما طوسی و اُکر است باید این رنگ به صورتی در دکو واحد لحاظ گردد که نه چشم را اذیت کند و نه در محیط کمرنگ دیده شود تا در ذهن مخاطبانتان برای مدت طولانی نقش بندد. همچنین بسیاری از مدیر عاملان خواستار اتاق های جلسه بسیار شیک هستند. برای مثال، یکی از مشتریان ما خواستار طراحی یک میز جلسه بود که حقیقتاً طراحی و ساخت این میز بسیار نیاز به ظریف کاری داشت. قصد کارفرما ماندگاری آن حجم از فضای لوکس در ذهن مشتریان و مراجعه کنندگان بود که همانطور که در نظر ایشان بود اجرا گردید.

دکوراسیون داخلی مغازه
دکوراسیون داخلی مغازه و ساختمان های تجاری نیز باید با توجه به صنف آن مغازه و سبک و سیاق مشتریان آن طراحی گردد. علاوه بر دکور مغازه که باید نورپردازی ویژه و همچنین اجناس را در بهترین حالت خود نشان دهد مسیر سیرکولاسیون و رفت و آمد مشتریان در مغازه و واحد های تجاری و فروشگاهی بسیار مهم است. برای مثال تا جایی که فضای مغازه راه می دهد باید مشتریان از یک جهت وارد مغازه شوند و بعد از بازدید از کلیه اجناس و ویترین های مغازه و  خرید بتوانند به راحتی به قسمت حسابداری بروند و از مغازه خارج شوند. بنابراین باید دکوراسیون مغازه به گونه ای طراحی شود که افراد بتوانند در حد امکان فضای رفت و آمد و توفق برای نگاه کردن به کالا و محصولات را داشته باشند.

تفاوت بین بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی
قطعاً با دانستن تفاوت های بسیار ریزی که میان بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی می باشد، می توانید در مورد فضای مورد نظر که تصمیم بر بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی آن دارید بیش از گذشته واقف شوید. خالی از لطف نیست که بدانید گاهی اوقات در فضاهای محدود نیازی به اجرای دکوراسیون داخلی نمی باشد و تنها با یک بازسازی اصولی و با کیفیت کار به پایان می رسد. در مقابل نیز در برخی موارد فضاهایی وجود دارند که به بازسازی احتیاج نداشته و تنها با اجرای دکوراسیون داخلی مناسب، تغییرات لازم برای یک زندگی در محیطی زیبا و لوکس تر فراهم می گردد. اگر بخواهیم تفاوت بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی را به بیانی دیگر بازگو کنیم. باید بگوییم این دو کلمه هم از نظر معنی لغوی و هم از نظر نوع فرایند با یکدیگر متمایز هستند. بازسازی به معنای دوباره سازی چیزی است که نیاز به تعمیر دارد یا همچنین به تغییر فضاهای مختلف در خانه اتلاق می شود برای مثال تعویض جای آشپزخانه با اتاق خواب در صورتی که از نظر اجرایی و انشعابات مشکلی نداشته باشیم. در مقابل دکوراسیون داخلی به معنی هماهنگ سازی رنگ ها، اثاثیه و آیتم های دکوراتیو است و نوع چیدمان و تفکیک فضا به واسطه المان های مختلف را در برمی گیرد. بنابراین می توان گفت در وحله ی اول بازسازی ودر مرحله دوم دکوراسیون داخلی در خانه انجام می پذیرد. البته خالی از لطف نیست که این را هم اضافه کنیم، دکوراسیون داخلی امری سلیقه ای می باشد و رابطه مستقیمی با ذوق و هیجانات افراد دارد. بنابراین در مقوله اجرای دکوراسیون داخلی طراح موظف است تا با پرسیدن سلایق کارفرما سبک مورد پسند او را شناسایی کرده و طبق آن کار خود را پیش ببرد. در ادامه به بررسی هر دو مورد یعنی بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی می پردازیم.

 

منبع: https://farahzadiengineer.com/services/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C/

  • محمد سلحشوری