معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

کمتر کسی است که تعریف اصفهان را نشنیده باشد و از جاذبه های بیشمار این شهر چیزی نداند. مسافران این شهر معمولا این سوال را دارند که اصفهان را چگونه بگردیم تا چیزی از قلم نیفتد؟ در جواب باید بگوییم نگران نباشید؛ کارناوال اینجاست تا پیشنهادهای جذاب در سفر به اصفهان را به شما ارائه دهد و به شما بگوید برای داشتن گردشی خاطره انگیز در دیار نصف جهان باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید تا تجربه ای از دست تان نرود.

جاذبه های جهانی اصفهان را از قلم نیندازید

اصفهان هم مانند شیراز و یزد و دیگر شهرها، جاذبه هایی دارد که نام شان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته و دارای اهمیت زیادی هستند. حیف است که بدون دیدن این جاذبه های تماشایی دیار نصف جهان را ترک کنید و فرصت را برای بازدید از آنها از دست بدهید. کاغذ و قلم را بردارید و در صدر فهرست میدان نقش جهان یا میدان امام را بگذارید و در ادامه نام باغ و کاخ چهلستون را بنویسید. هنوز تمام نشده، در میان مساجد و بناهای مذهبی اصفهان هم اثری جهانی وجود دارد که نامش مسجد جامع است و برای بازدید از آن باید به خیابان مجلسی بروید.

ساعاتی از شب را در کنار زاینده رود بگذرانید

برای دیدن جاذبه های شاخص شهر به نزدیکی زاینده رود بروید و سری به پل های تاریخی اصفهان بزنید. سعی کنید برنامه تان را جوری بچینید که در نزدیکی های غروب به این پل ها برسید تا منظره آنها را هم در نور روز ببینید و هم در چراغانی شب. برای تجربه یک شبگردی جانانه خودتان را به پل خواجو برسانید و ساعتی را در کنار زاینده رود باشید. در اینجا می توانید از موسیقی خیابانی و شور و حال مردم لذت ببرید و لحظاتی خوش را تجربه کنید. سفر به اصفهان بدون دیدن این شب های زیبا یک چیزی کم دارد.

برای خود زنگ تفریح هم در نظر بگیرید

مسلما با دیدن چند جاذبه تاریخی، هوس دیدن فضایی متفاوت به سرتان می زند و شاید همسفرانی داشته باشید که بخواهند کمی دور از این فضای تاریخی خوش بگذرانند؛ چرا که نه؟  تفریح در اصفهان هم می تواند بخشی از سفر شما به این شهر دیدنی باشد. برای این کار می توانید به پارک ناژوان سر بزنید و در این مجموعه بزرگ از آکواریوم اصفهان، باغ پرندگان و باغ خزندگان و ... بازدید کنید. بد نیست بدانید که این مجموعه تفریحی در فهرست 10 جاذبه برتر اصفهان در وبسایت لونلی پلنت است. فراموش نکنید که سیتی سنتر اصفهان هم با داشتن سینما، شهربازی، فودکورت و ... فرصت های خوبی را برای خوشگذرانی در خود دارد. در این میان کوه صفه نیز امکان تماشای نمایی 360 درجه از شهر را به شما می دهد  و امکانات تفریحی همچون شهربازی، تله کابین، بولینگ و ... را در اختیارتان می گذارد.

اگر این نکات را در نظر داشته باشید می توانید تجربه های جذابی را در نصف جهان برای خودتان خلق کنید؛  اگر به سایت کارناوال سر بزنید می توانید با انتخاب شهر اصفهان، همه جاذبه ها و تفریحات این دیار را ببینید و یا از برنامه سفر به این شهر استفاده کنید و اطلاعات خوبی در مورد آن به دست آورید.

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • محمد سلحشوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی