معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح دادیم طلا از دیرین فلزی گرانبها بوده و برای انسان ها از ارزش زیادی برخوردار بوده و برای هدیه و مناسبت های گوناگون بهترین نوع هدیه محسوب میشده ولی به دلیل کمبود وجود دستگاه های تراش و طراحی از تنوع کمی برخوردار بوده است ما قصد داریم در این مقاله انواع مختلف طرح های موجود طلا را بررسی کنیم و برای شما توضیح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید

گردنبند

گردنبندها به مدل‌های مختلفی هستند

زنجیر با یا بدون آویز  گردنبند طوقی که مانند دستبند به دور گردن بسته می‌شود و آویزان نیست، گردنبندهای بلند که می‌توان یک لا یا دو لا انداخت و..

گردنبند نباید روی مرز یقه لباس قرار بگیرد. با لباس یقه صاف بهتر است گردنبند استفاده نشود و به جای آن گوشواره استفاده شود. با یقه بسته مانند یقه پولو زنجیرها و آویزهای ظریف کم ارزش به نظر می‌رسند اما چند لایه گردنبند بلند و چندتایی پر زرق و برق مناسب است. برای تاپ‌ها وبلوزهای رکابی گردنبندهای بلند چند رشته‌ای مناسب است. گردنبندهای بلند معمولاً باید حداکثر تا بالای ناف باشد.

انگشتر

انگشتر نواری معمولاً از جنس فلز است که معمولاً به عنوان آلت زینتی به دور انگشتان دست قرار می‌گیرد.

انگشتر که به انگشت می‌شود یکی از نمادین‌ترین جواهر آلات است زیرا بعضی از انگشترها حلقه ازدواج هستند و بعضی از انگشترها میراث خانوادگی اشخاصند که از مادر یا پدر آنها به ارث رسیده‌است. حلقه‌های ویژه انگشت دست را انگشتر نیز می‌گویند. حلقه‌های زینتی دیگری برای بازو یا گردن نیز وجود دارد. برخی از انگشترها بسیار بزرگ و درشت هستند که برای دستان ظریف و کوچک مناسب نیست. اما افرادی با انگشتان کشیده در انتخاب مدل انگشتر آزادند.

دستبند

دستند برای سلیقه مختلف در بازار موجود است و استفاده آن هم برای خانم ها و هم برای آقایان محدود نمی باشد دستبند این طرح یکی از طرح های مختلف تولید شده از طلاست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به عنوان هدیه و استفاده در مناسبت های گوناگون کابرد فراوانی دارد

 

 

گوشواره میخی

گوشواره میخی یا بیخ گوشی که با استفاده از یک پین پشت گوش متصل می‌شود یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مورد استفاده در ایران است. شاید بتوان گفت این علاقه به خاطر اطمینانی است که در انداختن این گوشواره دارند. پین این گوشواره بسیار محکم است و خطر گم شدن آن نسبت به دیگر مدل‌ها بسیار کم است.

یکی از ایرادهای این سبک که احتمالا توجه کمی به آن میشه و دردسر ساز نیست میله یا همان حالت میخی آن است که موقع خوابیدن اگر با گوشواره باشید شما را کمی آزار میدهد و پشت گوش فرو می رود.

این سبک مناسب تک نگین‌های جواهر و مروارید و کسانی که گردن کوتاهی دارند مناسب است.

اگر از گوشواره‌های برلیان و جواهرات اصل و گرانقیمت استفاده می کنید سعی کنید از طلای سفید استفاده کنید.

گالری طلای کاکامی

گالری کاکامی، با شعار «درخشش یک رؤیا» و با هدف ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز، فعالیت خود را به منظور ایجاد خلاقیت و نوآوری در صنعت طلا و جواهر ایران شروع نمود.

برند کاکامی با ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز در زمینه طلا و جواهر به مشتریان ، تلاش می کند تا نام خود را به عنوان برترین برند طلا و جواهر در سطح کشور ثبت نماید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی