معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

، یک جفت سیاه و سفید خواهر و برادر (جوآکین ققنوس و جان سی ریلی) به دنبال هدف بعدی خود (ریز احمد) هستند ، مردی در مسیر کالیفرنیا که در حال مخفی کردن یک راز بالقوه پرسود است. مأموریت آنها برادران را تا سیر صعودهای عجیب و غریب سانفرانسیسکو سوق می دهد و تمام زندگی خود را ارتقا می بخشد.

قدم کنار بگذارید ، مردی بدون نام ، برای اینجا مردانی با نامهای احمقانه بیایند. در نگاه اول ، خواهران برادران ، با نام مستعار الی (جان سی. ریلی) و چارلی (خواکین ققنوس) ، قاتلین باریک و پرتحرک ، به همان اندازه ترسناک به عنوان ضدقهرمان نمادین و لاکونیک کلینت ایستوود هستند. اما هرچه زمان بیشتری را با آنها سپری کنید ، بیشتر متوجه می شوید که این جفت قلاده بسته بندی سلاح گرم در واقع کودکانه است ، بداهه گریانی که به ندرت می دانند چه کاری انجام می دهند ، و نه چرا آنها این کار را انجام می دهند. آنها با محاصره قطارهای غربی تأسیس شده اند ، آنها می توانند برای گذراندن اوقات خود وقت بگذارند. و همین مسئله در مورد فیلمی که در آن ظاهر می شود نیز صادق است. تاریک وسترن ژاک آئودیار گاهی خشن و خنده دار و همیشه خنده دار و همیشه غیرقابل پیش بینی ، نخی فوق العاده است که در مورد دو مرد غیرمذهبی که با شروع تمدن دست و پنجه نرم می کنند.

این زوج در حال کار برای چهره ای سایه ای هستند که فقط به عنوان Commodore (راتگر هوور) شناخته می شوند ، در ردپایی از مردی به نام هرمان کرمیت وار (ریز احمد) داغ هستند که او اختراع خود را به گفته وی توانایی یافتن طلا دارد. اما این سست ترین راه حل های هیجان انگیز است که ناگهان برادران متلاشی را به یک سناریوی رنگارنگ تبدیل می کنند. یک وضعیت با الی کردن عنکبوت بچه ها پایان می یابد. دیگری با یکی از آنها به عنوان یک اسب شعله ور گذشته نگاه می کند. این غرب وحشی است ، بدون شک در مورد آن ، وحشیانه ، و سورئالآمیز است ، اما آئودیار آن را با چشمانی سرگرم کننده ترسیم می کند و مرتباً سوراخ های پوسیده بچه های سخت را که در آن ساکن هستند ، سوراخ می کند. غالباً بی حرکت دوربین های خود ، به جای به کار بردن آهنگ های عالی ، قفل شده ، جان فوردین ، ​​آئودیارد (کارگردان فرانسوی درام های تاریک و لکه دار مانند Rust و Bone و A پیامبر) باعث می شود همه چیز احساس حیاتی و اصیل کینه ای شود. این ضد اسطوره ای است ، که جان وین مطمئناً مخالفت می کرد
دانلود فیلم ایرانی.


ممکن است که کل این حرف را بزنید ، این دو شخصیت تیتراژ به آرامی قلب شما را جلب می کنند. همانطور که الی ، حساس ، دلپذیر ، مبهم ، ریلی (که نیروی اصلی در بدست آوردن رمان منبع پاتریک دی ویت به فیلم تبدیل شده است) فوق العاده است ، روح شیرینی را زنده می کند که برای دختری که او را پشت سر می گذارد خط می کشد ("این شال است! "الی وقتی برادرش به کالای رایحه ای اشاره می کند که همه جا را به عنوان" روسری قرمز احمقانه "حمل می کند. تماشای گرفتن او با یک مسواک ، یک اختراع جدید اعجاب انگیز در اواسط قرن نوزدهم در آمریکا ، چنگ می زند ، مانند تماشای آتش سوزی هومو نعوظ است. در همین حال ، ققنوس چارلی چشم نواز و نادر در چشم خود دارد که چارلی سخت و کمی عصبانی است. ققنوس به غیر از مواقعی که شخصیت به وضوح در بالای اسب سوار خود حرکت می کند ، سالها نبوده است. و اثر متقابل آنها بسیار مبهم است ، و این نکته را جالب تر می سازد که این اولین فیلم انگلیسی انگلیسی آئودیار است.

در حالی که به هم پیچیده می شود ، و اجسام بدنه به طور غیر قابل توجهی بالا می رود ، به چهار دست تبدیل می شود. احمد به عنوان باهوش ترین شخصیت فیلم جذاب است ، مردی که رویای جامعه اتوپیایی را می بیند و فکر می کند که می داند چگونه به آن دست یابد. و جیک گیلنهائل (که فراموش نکنیم ، فعالیت بازیگری خود را با یک وسترن کمتر سیتی ، سلیک سیرز آغاز کرد) به عنوان یک آینده ریز و درشت با روابط خود با کامودور ، که همچنین در مسیر گرم قرار دارد ، بازیگری متفاوت را ارائه می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی