معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

نقره دارای تعدادی از خواص قابل توجه است که باعث می شود آن را در انواع کاربردهای صنعتی و پیشرفته با ارزش جلوه دهد. نقره متراکم ، انعطاف پذیر ، بسیار بازتابی است و یکی از رسانا ترین فلزات موجود است. با این حال ، نقره مغناطیسی نیست.

عدم جذابیت مغناطیسی نقره راهی سریع برای آزمایش هر محصول نقره ای معین به شما می دهد تا ببیند که حاوی فلزات خارجی مانند نیکل ، آهن یا کبالت است. این فلزات ارزان تر به آهنرباها پاسخ می دهند.

محصولات نقره جعلی به ندرت در هرجایی به بازار عرضه می شوند ، اگر دلیل دیگری وجود نداشته باشد زیرا انگیزه مالی به مراتب بیشتر برای جعل طلا است که آزمودن طلا هم بسیار کمک می کند برای جلوگیری از جعل طلا یا سکه های ادیسماتیک وجود داشته باشد. بعضی از موارد تقلبی جعلی نقره از چین ممکن است گاهی اوقات در بازارهای کک و یا در eBay ظاهر شود. اگر فلزات گرانبهای خود را از یک فروشنده معتبر سکه خریداری کنید که محصولات تضمین شده با نعنا را به وزن و خلوص خاصی بفروشد ، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید.

تست هدایت حرارتی برای نقره

نقره یکی از بهترین رسانای انرژی حرارتی است که در طبیعت یافت می شود. این امر باعث می شود آزمایش شمش های نقره ای با استفاده از چیزی بیشتر از یک مکعب یخ آسان شود. یک مکعب یخ را روی یک سکه ، گرد یا میله قرار دهید ، و باید ببینید که تقریباً سریعاً با جوش دادن حرارت شروع به ذوب شدن می کند ، مادامی که یک نوار ، سکه یا دور نقره خالص باشد. نگه داشتن سکه یا دور بین انگشتان یا کف دست شما باعث می شود که نتایج به مراتب توجه بیشتری داشته باشند زیرا نقره به سرعت در لمس شما خنک می شود.

تست اسید نقره و طلا

سرمایه گذاران می توانند کیت تست اسید به همراه سنگ محک ارزان قیمت را برای طلا و نقره خریداری کنند. مشاهده تغییر رنگ در یک قطره اسید می تواند نشان دهد که آیا یک نمونه واقعی است یا خیر. با این حال ، اسیدها باید با دقت کنترل شوند. موارد شما می توانند بطور دائم جدا شوند.

از آنجایی که سکه های شمش ، گرد و میله برای ارزش فلزی و نه زیبایی آنها ارزش زیادی دارد ، تغییر رنگ بعید است که ارزش شمش های شما را بیش از مقدار کمی کاهش دهد. اما هنوز هم عاقلانه و با احتیاط از آزمایش اسید استفاده می شود.

4 نکته برای جلوگیری از تقلب تنگستن

برخی از سخت ترین کشف محصولات طلا دست دوم تقلبی شامل تنگستن است. چگالی تنگستن نزدیک به چربی طلا است و نسبتاً ارزان است. در اینجا برخی از بهترین راه های جلوگیری از بروز مشکلات ذکر شده است:

1. از میله های بزرگ طلایی خودداری کنید

میله های طلای 10 اونسی و 50 گرم از جمله ساده ترین مواردی است که می توان آنها را حفر کرد ، زیرا آنها می توانند حفر شوند ، با تنگستن پر شوند و دوباره با طلا وصل شوند. این با واحدهای 1 اونس و کوچکتر مشکل تر است. تنگستن بسیار سخت است در حالی که طلا نرم است. این بدان معنی است که استفاده از تنگستن در سنگ زنی یا ساخت وسایل کوچک بسیار دشوار است. شکننده است ، و مهر زدن آن با یک طرح باعث سکه هایی با جزئیات کمتری خواهد شد مگر اینکه با لایه ای ضخیم از طلا روکش شده باشد.

2. استفاده از تست حلقه

همانطور که در بالا بیان شد ، باز هم باید دفاع در برابر تقلب های تنگستن ارائه دهد.

3. از معاملات مناسب برای درست بودن خودداری کنید

هرگز شمش طلا را زیر مقدار ذوب آن خریداری نکنید مگر اینکه به ریشه های آن آگاهی داشته باشید و به آن اعتماد کنید.

4. نقره ای بخرید

هیچ فلزی دارای چگالی مشابه نقره نیست و ساخت جعل های خوب از طلا را حتی سخت تر می کند. به علاوه ، انگیزه مالی کمتر است.

اخیراً برخی از معادن و پالایشگاههای برجسته تر ، استفاده از فناوری برای علامت گذاری محصولات با مهر و موم هایی را تأمین کرده اند که صحت و سقم آنها را تضمین می کند. به عنوان مثال ، دور و میله های ضد آفتاب Sunshine دارای مهر و موم هستند که در هنگام مشاهده با استفاده از لنز اختصاصی خود و "درست" جهت گیری ، "VALID" خوانده می شود.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که این نوع فناوری در سالهای آینده کاربرد بیشتری داشته باشد. (توجه: لنزها حدود 20.00 دلار هزینه دارند و باید جداگانه از خود فلز خریداری شوند.)

همانطور که گفته شد بهترین دفاع در برابر شمش های جعلی خرید از یک فروشنده معتبر است. تبادل فلزات کالا محصولات خود را مستقیماً از معادن و پالایشگاه های خوب در نظر گرفته و از کنترل های با کیفیت خوب استفاده می کند. به همین دلیل است که می توانیم با اطمینان خاطر در پشت هر محصولی که می فروشیم بایستیم - تضمین کننده اصالت ، وزن و خلوص.

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد سلحشوری

آیا مغناطیسی نقره واقعی است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی