معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

فیروزه کوبی هنری زیبا و نو ظهور است که با استفاده از قطعات فیروزه بر روی ظروف مسی و زیورآلات توسط استاد کار فیروزه کوب کار می شود. در این نوشته به معرفی 5 سایت برتر برای خرید ظروف فیروزه کوبی می پردازیم:

1. صنایع دستی حامد کریمی

حامد کریمی از سال 85 فعالیت خود را در زمینه تولید زیرساخت لازم برای فیروزه کوبی و قلم زنی آغاز نمود و سپس در سال 93 اولین تولیدات فیروزه کوبی خود را به بازار عرضه نمود. امروزه این برند معتبر با تولید ظروف فیروزه کوبی، ظروف مس و پرداز و ظروف مس و خاتم جز برترین تولید کنندگان صنایع دستی مسی می باشد. این برند محصولات فیروزه کوبی خود را با شناسنامه معتبر و گارانتی 10 ساله ارائه می نماید.

2. فروشگاه صنایع دستی پارسیان

سایت صنایع دستی پارسیان از سال 94 فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون با دارا بودن 30 کارگاه معتبر محصولات خود را با کیفیت عالی در سایت به فروش می رساند. این سایت برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می نماید.

3. صنایع دستی هنرلوکس

سایت هنر لوکس نام یکی دیگر از فروشگاه های صنایع دستی است که محصولات تولیدی آن عبارت اند از: فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و خاتم، ملیله کاری و مینا کاری. این فروشگاه همواره در تلاش برای افزایش اشتغال زایی و گسترس کار خود می باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا ارائه می نماید.

4. فروشگاه صنایع دستی ظریفا

سایت ظریفا با حذف واسطه ها و توجه ویژه به کیفیت محصول همواره با انتخاب کردن بهترین اساتید هر زمینه تلاش می کند محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه نماید.

5. صنایع دستی کثیری

سایت مجموعه کثیری با ارائه محصولات صنایع دستی مسی، با تزئینات خاتم کاری و فیروزه کوبی، توانایی تولید محصولات با کیفیت در حجم بالا را دارد و آماده همکاری با سازمان ها و ارگانهای مختلف که نیاز به هدایای سازمانی فاخر و صنایع دستی دارند می باشد.

منبع: نینی سایت

  • ۹۹/۰۴/۲۷
  • محمد سلحشوری

فیروزه کوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی