معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

سونی یکی از بهترین کمپانی های سازنده تلویزیون می باشد که هر روزه برتعداد طرفداران این شرکت اضافه می شود و از طرفی محصولات برند سونی از لحاظ دوام و کیفیت از رتبه ی بسیاربالایی برخوردار هستند. طبق کارشناسی های انجام شده در سال 2020 میلادی توسط فروشگاه اینترنتی سلام بابا سه محصول از شرکت سونی جزء بهترین تلویزیون های بوده و هستند که عبارت ان از : تلویزیون سونی 55X8500H 55X9000H و 55X9500H که در ادامه به معرفی مختصری در مورد آن ها می پردازیم.

3- تلویزیون سونی 55X8500H

تلویزیون سونی  55X8500Hدر سال 2020 توسط این کمپانی خوش‌نام ژاپنی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این تلویزیون به دلیل وجود برخی خصوصیات برجسته و عالی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده شناخته شده که خوشبختانه مانند سال‌های قبل راحت می‌تواند نظر کاربران را به سمت خود جلب نماید. از صفحه‌نمایش آن که مجهز به تکنولوژی 4K است گرفته تا خصوصیاتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید همگی دلایل خوبی هستند که این LED سونی در دل کاربران جا باز کند. نمایشگر 55 اینچ این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر 4K ؛ در عین حال با مشخصاتی همچون پنل IPS ، استاندارد تصویر HDR و از همه مهمتر موتور پردازشگر تصویر X1 4K HDR  Processor  همگی سعی دارند تا تصاویری فوق‌العاده باکیفیت تولید کنند. قسمت صدای ال ای دی سونی نیز مانند تصویر آن عالی عمل می‌کند به صورتیکه همراه با توان صدای 20 وات و فناوری صدای سه‌بعدی Dolby Atmos لحظات شادی را برایتان مهیا می‌سازد. مرورگر وب و بازدید از فروشگاه‌های اینترنتی همراه با سیستم عامل اندروید همگی از بهترین مزیت‌های این LED هستند که در کنار آنها دنیای هوشمند و صفحات مختلف اینترنتی برایتان ظاهر می‌شوند. قابلیت اتصال به موبایل نیز مورد دیگریست که از طریق Chromecast می‌توانید تلویزیون و گوشی هوشمند خود را با همدیگر مچ کنید. علاوه بر این برنامه سازگار با محصولات اپل Apple AirPlay و جستجوی صوتی برای تلویزیون سونی می‌باشند. این تلویزیون در سایزهای دیگر نیز تولید شده که باتوجه به بودجه و مساحت منزل خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید

X8500H یکی از آن ال ای دی هایی می‌باشد که کمپانی سونی در سال 2020 و با طراحی بسیار شیکی آن را تولید کرد. هر چند این مدل تلویزیون از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل‌های سال قبل خود ندارد اما به جرأت می‌توان گفت جزو خوش طرح‌ترین مدل‌های سری براویا محسوب می‌شود. به عنوان مثال تلویزیون X8500G سال 2019 دارای دو پایه دو شاخه‌ای است که درست ال ای دی X8500H نیز به همین پایه‌های دو شاخه‌ای مجهز می‌باشد. از طرفی دیگر رنگ این پایه‌ها برخلاف قاب مشکی آن نقره‌ای رنگ هستند و به آسانی می‌توانند نقش دکور را برای تلویزیون بازی کنند. مورد مهمی که در طراحی ال ای دی سونی به چشم می‌خورد این است که پایه‌ی آن دارای یک پوشش حلقه‌ای شکل است. این پوشش پلاستیکی کابل‌های تلویزیون را در خود جای می‌دهد و مانع از شلختگی فضا می‌شود.

بدون شک بخش هوشمند و امکانات آن از مهمترین بخش‌های هر تلویزیون هستند، اما باید دانست که تلویزیون‌های هوشمند از چه امکانات و قابلیت‌هایی برخوردار هستند تا به انتخاب دقیقی دست بزنید. سونی در سال 2020 تلویزیون X8500H را از هر نظر خصوصاً بخش اسمارت کامل و بی نقص تولید کرد. بخشی از مشخصات هوشمند این تلویزیون به مرورگر اینترنت مربوط می‌شود. فروشگاه اینترنتی روشی آسان و سریع جهت مشاهده و دانلود برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌باشد. این تلویزیون که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد با بیش از 5000 برنامه متنوع هیجان و سرگرمی خاصی را برای خود و خانواده‌تان به وجود می‌آورد. برنامه Netflix یکی از آن دسته برنامه‌هاییست که دکمه‌ی آن بر روی ریموت کنترل نگاشته شده و شما می‌توانید به آسانی از آن بهره بگیرید. در این میان جستجوی صوتی کمک حال خوبی برای کاربر می‌باشد، چراکه به کمک این ویژگی شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن هر دستوری به تلویزیون داده و پاسخ خود را بگیرید. همچنین تلویزیون سونی به کمک قابلیت Chromecast دستگاه‌های هوشمند را به منظور اشتراک گذاری محتوا با این ال ای دی مچ می‌کند.

2- تلویزیون سونی 55X9000H

تلویزیون سونی 55X9000H از برترین ال ای دی های سری براویا می‌باشد که سونی در سال 2020 با هدف خدمت به کاربران از آن رونمایی کرد. این LED در جدول مدل‌های بالارده قرار گرفت و با جای دادن یک سری ویژگی برجسته از بسیاری از مدل‌های بازار جلو زد. صدا، تصویر و از همه مهمتر بخش هوشمند همگی در این تلویزیون به گونه‌ای هستند که با همراهی کردن ما در این بخش و بخش‌های دیگر بدون شک با انتحاب چنین تلویزیونی جزو کاربران خوش سلیقه محسوب می‌شوید. سیستم اسمارت ال ای دی سونی برگرفته از یک بخش کاملاً هوشمند و کاربردی است که در کنار سیستم عامل اندروید و جستجوی صوتی هیجان را به خانه خود دعوت می‌کنید. علاوه براین صفحه‌نمایش این LED به لطف کیفیت تصویر 4K است که واقعی بودن تصاویر را به چشم خود می‌بینید. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، موتور پردازنده X1 4K HDR و استاندارد تصویر HDR نیز بر طبق معمول در نشان دادن رنگ‌ها و تصاویر با دقت بالایی تلاش می‌کنند. بعد از این ویژگی‌ها به بخش صدای ال ای دی سونی می‌رسیم که با توان 20 وات و فناوری صدای Dolby Atmos هر نوع صدایی با کیفیت و به صورت سه بعدی به گوش می‌رسد. طراحی نیز بخش دیگری از خصوصیات مهم و برجسته در این LED می‌باشد که آن هم به نوبه‌ی خود نقش موثری بر روی زیبا جلوه دادن محیط دارد. خوشبختانه شیوه طراحی ال ای دی سونی کاملاً جذاب و خیره‌کننده است و شما می‌توانید نقش و نگاری زیبا به فضای خانه خود بدهید. اما از همه اینها گذشته هیجان‌انگیزترین موردی که در تلویزیون سونی بسیار زیاد به چشم می‌خورد به کارگیری برنامه هوشمند Apple AirPlay بوده که راهی آسان جهت ارتباط دستگاه‌های اپل با این ال ای دی 55 اینچ می‌باشد.

اگر بخواهیم به جدول مشخصات یک تلویزیون مانند X9000H نگاهی بندازیم اولین چیزی که نظر کاربر را به خود جلب می‌کند و همچنین برجسته می‌باشد، صفحه‌نمایش و کیفیت تصویر است. اگر بخواهیم در یک جمله ال ای دی سونی را توصیف کنیم باید گفت صفحه‌نمایش و ویژگی‌های آن یک طرف قضیه است و بخش صدا و هوشمند نیز طرف دیگر می‌باشند. بخش مشخصات صفحه‌نمایش این LED بالارده متشکل از کیفیت تصویر 4K می‌باشد. همانگونه که می‌دانید 4K مهمترین ویژگی این ال ای دی به حساب می‌آید که از کوچکترین جزئیات تا بزرگ‌ترین را به صورت کاملاً واضح و برجسته نمایش می‌دهد. در این میان پنل VA نیز به منظور عدم انعکاس نور کاری می‌کند تا شما از دیدن برنامه‌های مورد‌علاقه‌ی خود بدون تابش نور بر روی صفحه‌نمایش نهایت لذت را ببرید. حال اگر رنگ‌ها با دقت و کیفیت بالایی نشان داده شوند قطعاً دیدن هر برنامه‌ی رنگارنگ نیز بسیار لذت‌بخش‌تر می‌باشد. HDR به سراغ LED سونی آمده تا اقدام به ارائه رنگ‌های طبیعی کند. طرف دیگر مشخصات صفحه‌نمایش ال ای دی سونی به سرعت رفرش تصویر و فرکانس آن مربوط می‌شود که سونی مقدار 120 هرتز را برای آن در نظر گرفته است. این فرکانس در صحنه‌های پرسرعت مانند انواع بازی‌ها و فوتبال نفوذ می‌کند و با از بین بردن تاری‌های تصویر کاری می‌کند تا شما از هیجان لحظه‌های پرسرعت نهایت لذت را ببرید. 

با LED سونی X9000H به دنیای حرفه‌ای و هوشمند سفر کنید. بله سونی در سال 2020 و برای چندمین بار از بالارده‌ترین و جدیدترین تلویزیون‌های خود با عنوان ال ای دی های هوشمند پرده‌برداری کرد. ریموت کنترل، مرورگر وب و قابلیت Wi-Fi، سیستم عامل اندروید، جستجوی صوتی، برنامه هوشمند Apple AirPlay و بیش از 5000 برنامه متنوع و حرفه‌ای همه و همه تمام امکاناتی هستند که LED سونی در اختیار کاربران خوش‌پسند خود می‌گذارد. مرورگر وب و قابلیت Wi-Fi اولین، مهمترین و اصلی‌ترین بخش هوشمند این ال ای دی سونی به حساب می‌آیند که شما به کمک آنها می‌توانید در دنیای مجازی نفوذ کنید. بعد از آن به ریموت کنترل تلویزیون سونی می‌رسیم که با در دست گرفتن آن سیستم عامل اندروید و بخش‌های متنوع آن جلوی چشم شما ظاهر می‌شوند. با نمایان شدن منوی کاربر پسند این سیستم عامل دسترسی به برنامه‌های هیجان‌انگیز نیز برای شما به نمایش در می‌آیند. اما این برنامه‌ها تنها چند برنامه معمولی نیستند چراکه سونی برخلاف سایر تلویزیون‌ها از 5000 برنامه لذت‌بخش و کاربردی کمک گرفته تا کاربران همیشگی خود را راضی نگه دارد. از همه اینها گذشته جستجوی صوتی اینجا است که به کار شما می‌آید چراکه به وسیله آن می‌توانید از دستور داده شده لذت ببرید. در حقیقت جستجوی صوتی همانطورکه از نام خود مشخص است اقدام به جستجو کردن از طریق صدای کاربر می‌کند و در نهایت شما را به هر آنچه که می‌خواهید می‌رساند.

1- تلویزیون سونی 55X9500H

تلویزیون سونی 55X9500H  در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون 4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون  4Kسونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی دیوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

تلویزیون سونی 55X9500H هوشمندتر از همیشه! کمپانی ژاپنی سونی در سال 2020 جدیدترین نسل از تلویزیون‌هایش را با امکانات به روزی همچون سازگاری با دستگاه‌های اپل، اسپیکر هوشمند Google Home و دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز کرده است. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast از بهترین و آسان‌ترین راه‌های اشتراک گذاریست که به وسیله آن می‌توانید هر چیزی را از روی گوشی‌های هوشمند بر روی این ال ای دی 55 اینچ قرار دهید. دستیار صوتی Alexa نیز به عنوان جستجوی صوتی بسیار پیشرفته کار تایپ کردن را برای کاربر بسیار آسان کرده است. به عبارتی این دستیار صوتی صدای کاربر را می‌شنود و بدون اینکه شخص از طریق کنترل تایپ کند، دستور مورد نظر را بر روی این اندروید تی وی اجرا می‌کند.

  • ۹۹/۱۰/۲۳
  • محمد سلحشوری

بهترین تلویزیون سونی 55 اینچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی