معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

معرفی بزرگان و مشاهیر

معرفی بازیگران مشاهیر آموزشهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر افراد زیادی به روش های مختلف درحال مهاجرت به کشور کانادا هستند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس با داشتن کادری مجرب در زمینه اخذ اقامت به افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، کمک می کند.

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

اقامت کانادا از طریق خرید ملک، یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت کانادا است. افراد متقاضی می توانند از طریق خرید ملک در کانادا در این کشور سرمایه گذاری کرده و بعد از مدتی اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضیان می توانند از طریق خرید ملک در کانادا، بخشی از دارایی خود را در این کشور سرمایه گذاری کنند.

خرید ملک در کشور کانادا، مزیت های زیادی دارد و یکی از مهم ترین مزیت های آن این است که افراد با خرید ملک از تمام حقوق شهروندی کشور کانادا بهره مند می شوند. یکی از نکات مهم و قابل توجه در مورد خرید ملک در کانادا این است که متقاضیان نمی توانند با خرید ملک اقامت دائم این کشور را داشته باشند. از آن جایی که که کشور کانادا شرایط خاصی برای اقامت دائم در نظر گرفته است، افراد نمی توانند فقط از طریق خرید ملک اقامت این کشور را به دست آورند.

افراد برای خرید ملک در کانادا، باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای خرید خانه پرداخت کنند که این مبلغ در حدود 35 درصد از کل هزینه ملک می باشد. افراد متقاضی به غیر از هزینه ایی که برای خانه پرداخت می کنند، ملزم به پرداخت هزینه های دیگری مانند بیمه خانه، هزینه های حقوقی برای عقد قرارداد، هزینه مالیات و هزینه هایی برای ارزیابی بانک نیز هستند.

به طور کلی فرآیند خرید ملک در کانادا در حدود 2 تا 3 ماه طول می کشد و اگر خانه خریداری شده خالی از سکنه باشد، فرد متقاضی می تواند در عرض یک ماه مراحل خرید خانه را به پایان برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع به صفحه یر بروید.

https://tdpars.com/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%84%da%a9/

 

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از متداول ترین روش ها  برای مهاجرت به کانادا، اخذ پاسپورت کانادا به روش سرمایه گذاری است. افرادی که دارای تمکن مالی خوبی هستند، این فرصت را دارند تا از این طریق اقامت این کشور را بگیرند. به طور کلی می توان گفت اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، بهترین روش برای افراد سرمایه گذار است زیرا دولت کانادا بعد از مدتی به تمام اعضای خانواده افراد متقاضی، اقامت می دهد.

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، برای افرادی که بیشتر از 35 سال سن دارند و همچنین مدرک آیلتس یا مدرک زبان فرانسه ندارند، بهترین گزینه محسوب می شود. افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری اقامت کانادا را دریافت کنند، باید از لحاظ مالی شرایط خوبی داشته باشند و علاوه بر این بتوانند مبلغی که از طرف دولت کانادا تعیین شده را سرمایه گذاری نمایند. این مبلغ در حدود 350 هزار دلار بوده و افراد متقاضی همچنین باید در این کشور ایجاد اشتغال کنند.

افراد متقاضی در ابتدا باید مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت را، برای اداره مهاجرت کانادا بفرستند. از آن جایی که برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری محدوده سنی تعیین نشده است، افراد درهر سنی می توانند از طریق سرمایه گذاری اقامت کشور کانادا را دریافت کنند.

در این روش  مهاجرتی، افراد متقاضی با ارائه سابقه کاری در یک شرکت معتبر و همچنین با اثبات این که قادر هستند بعد از مهاجرت به کانادا یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند، می تواند اقامت این کشور را بگیرند. متقاضیان برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، باید سوابق شغلی خود را برای تکمیل پرونده برای اداره مهاجرت ارسال کنند.

 

اقامت کانادا از طریق ویزای استارت آپ

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ یکی دیگر از روش ها برای اخذ اقامت این کشور است. این روش مخصوص افراد کارآفرینی می باشد که به خاطر راه اندازی یک کسب و کار جدید، می توانند اقامت این کشور را اخذ کنند.

در حقیقت افرادی که یک ایده خوب و جدید کاری به دولت کانادا ارائه دهند، می توانند از طریق ویزای استارت آپ، اقامت این کشور را بگیرند. اگر این افراد یک ایده کاری خوب و جدید داشته باشند و علاوه بر این با یکی از سازمان هایی که اداره مهاجرت معرفی کرده همکاری داشته باشند، می توانند ویزای استارت آپ دریافت نمایند.

سازمان مورد نظر برای طرح کاری این افراد، سرمایه گذاری می کند و در صورتی که دولت طرح کاری آنها  را بپذیرد، آنها می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند. افراد متقاضی این امکان را دارند که از طریق ویزای استارت آپ کانادا، برای خود و اعضای خانواده شان اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند. افراد کارآفرین نمی توانند به صورت شخصی در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند و فقط در صورتی که سازمان مورد نظر از آنها بخواهد، اجازه این کار را به آنها داده می شود.

به طور کلی ویزای استارت آپ کانادا متعلق به افرادی است که طرح تجاری آنها مورد تایید و حمایت سازمان های معرفی شده باشد. اگر افراد متقاضی به زبان های انگلیسی و فرانسه تسلط داشته باشند، شانس بیشتری برای دریافت ویزای استارت آپ و همچنین موفقیت در کسب و کار و بیشتر خواهند داشت.

دولت کانادا برای ارائه ویزای استارت آپ کانادا به افراد شرایط ویژه ایی دارد. یکی از مهمترین شرایط برای دریافت این ویزا، اشتغال زایی برای افراد بومی کشور کانادا توسط افراد متقاضی است.

کانادا با توجه به شرایط خوبی که دارد، یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید بوده و چون مالیات دریافتی در این کشور بسیار پایین است، همه افراد می توانند این مالیات را پرداخت کنند.

  • ۰۰/۰۴/۰۵
  • محمد سلحشوری

اقامت کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی